شناسه خبر : 59570
یکشنبه 20 خرداد 1397 , 12:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کدام فیلم ایرانی، دشمن را آزرده است؟!

سهم سینمای ایران‌ از روشنگری جهانیان نسبت به رفتارهای ضد‌انسانی دشمنان ایران چیست؟

در حالی که چند دهه است،دشمنان ایران گاه با موشک،گاه با بمب،گاه با بمباران شیمیایی،گاه با موشک‌باران مدارس و منازل و کشتار کودکان و زنان و گاه با تحریم دارو، اصول انسانیت را نقض نموده‌اند،کدامین فیلم‌های ایرانی توانستند در سطح جهان مظلومیت ملت ما و ددمنشی دشمنان را به شکلی اساسی و گسترده منعکس نمایند؟

در حالی که طی یکی دو سال اخیر شاهد عربده‌کشی‌های فردی مانند ترامپ و بدعهدی‌ها و اعمال غیرانسانی او بر علیه کشورمان هستیم، مدیران سینمایی کشور کدام تدبیر را به‌کار بستند تا فیلمی را تولید کنند که بتواند بخشی از این رفتارهای غیرانسانی دشمن را در جهان منعکس نموده و حداقل باعث خشم دشمن شود؟

در حالی که سینمای هالیوود با افتخار در کنار پنتاگون قدم برمی‌دارد و در حقیقت هالیوود پیوست فرهنگی و سینمایی پنتاگون محسوب می‌شود،آیا این انتظار زیادی است که ‌متولیان سینمای ایران نیز تمهیدی برای مقابله فرهنگی و سینمایی با ددمنشی دشمنان و روشنگری افکار عمومی سایر ملل بردارند؟!

همه می‌دانیم که طی چند دهه گذشته سینمای غرب تحت تاثیر سیاست‌های سردمداران خود، فیلم‌هایی ضدایرانی ساخته که مردم ما را آزرده است؛اما تاکنون سینمای ایران چند فیلم ساخته که بتواند در سطح جهان باعث آزردگی خاطر سیاستمداران غرب شود؟!
پاسخ به این پرسش ساده و روشن می‌تواند جهت‌گیری و سیاستگذاری متولیان سینمای ایران را به محک گذارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi