شناسه خبر : 59575
یکشنبه 20 خرداد 1397 , 13:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ظلم به جانباز در کانون وکلای فارس!

رنجدیده- افرادی را میشناسم که چون فقط کارمند دولت به حساب می آیند حتی یک سوپور شهرداری از مالیات و عوارض ساخت و ساز معافند و اگر هم اتفاقی برایشان بیفتد حتی اگر خودشان مقصر باشند  و بر اثر تقصیر خود فوت شده باشند، هم دیه دارند و هم حقوقشان را!

 من خودم همچین موردی را می شناسم اما یک جانباز عادی که پارتی ندارد چه کند! اینجانب جانباز واقعی جوانی متعلق به حادثه بمب گذاری مکانی را می شناسم که 1.متأسفانه دیه به او نداده اند. 2. به جای اینکه به او خانه دهند، شهرداری زمینی که مال خود جانباز بود با مبلغ بسیار کم و توسط بازداشت کردن او و تهدید او، زمینش را تصاحب کردند!

  اما او بعد از این همه ظلم باز با تلاش خود و کمک خداوند متعال در سال 94 در کانون وکلای فارس رتبه 9 نه را با بهترین نمره دروس کسب کرد، که در آن سال باید با توجه به ظرفیت 110 نفری کانون وکلا 27 نفر متعلق به ایثارگران بوده، اما این جانباز واقعی و مظلوم پذیرفته نشد و حتی خود از راه قانونی به دادگاه انتظامی قضات شکایت کرد و آنها هم خالصانه یا مکارانه بهانه برگ تصمیمی از کانون فارس را آوردند.

 این جانباز مظلوم در اوایل شکایت به کانون مراجعه کرده و کانون به او اعتنایی نکرد و به دادگاه این موضوع را گفت و دادگاه شکایت را بدوا" پذیرفت. اما بعد از دو سال انتظار شعبه رسیدگی کننده باز بهانه برگ تصمیم را کرد و او باز به کانون وکلای فارس رفت و کانون درخواستی از او خواست و بعد از مطالبه درخواست، باز با تمسخر اعتنایی به این درخواست نکردند. 

 اما حالا در آزمون 96 کانون فارس 37 نفر حتی فرزندان به اصطلاح جانباز را پذیرش کرد. آیا آنها اگر هم جانباز باشند، درجه دار هستند یا مسئولیتی دارند که با جانباز عادی فرق دارند؟ خودتان قضاوت کنید. رتبه 9 (نه) خود شخص جانباز واقعی کجا و رتبه 37 کجا و بدتر ار آن جانباز دروغین  و غیرواقعی که احتمالا زیاد هستند همچین افرادی کجا و بدتر و بدتر از آن فرزندان آنان کجا و مخصوصا اگر دروغین باشند و بدتر و بدتر و بدتر از آن ندادن یک برگ تصمیم بی ارزش کجا، که به نظرم برای ندادن و امتناع از یک برگ بی ارزش هیچ توجیهی ندارد و مشخص می کند پذیرفته نشدن این جانباز واقعی و مظلوم هم موضوعی جز ناعدالتی و رانت خواری توسط جانبازان دروغین و کانون نیست.

 اینجانب با مستندات حاضر به همکاری هستم. واقعا چند بار ظلم در حق یک جانباز تلاشگر که حقش خیلی بیشتر از آن چیزی است که ما فکر می کنیم و شایسته بالاترین پست و مقام است و هم اکنون مجرد و معذب است و حتی به حق عادی و تلاش هایی که کرده هم نرسیده است!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi