شناسه خبر : 59576
یکشنبه 20 خرداد 1397 , 13:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همسر شهید مستاجر یک خانه یا ویرانه!

قایمشهر- من همسرشهیدی هستم. هفده سال مستاجرم .دیگه خسته شدم. رفتم یه روستای دور خونه داغون گرفتم برای اجاره. فقط هرکی بیاد ببینه وضع و اوضاع منو تعجب میکنه.

ازخجالت نگفتم همسرشهید هستم چون باور نمیکنن ماها وضعمون اینجوری باشه. با پیش پونصد تومن و اجاره دویست.

حالا حساب کن کجا و چه جوری می خوام زندگی کنم! هیچی هم ندارم ولی شب و روزم شده گریه.

تنهاامیدم خدایی هست که فقط دیر نکنه.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
همسر محترم شهید معزز، مسئولین بنیاد شهرستان بایستی بصورت آنلاین مشکلات ابوابجمعی خود را رصد کنند و نگذارند یک خانواده محترم مثل شما بیایند با این نگارش مشکل خود را طرح تا مسئولین دست اندرکار را متوجه گرفتاری خود نماید در این خصوص دو حالت به نظر میرسد ۱– احتمال دارد مشغله مدیر شهرستان خیلی زیاده و فرصت نظارت بر امـور محوله را ندارد ۲– تصور اینکه این مدیر توانمندی اداره مسئولیت محوله را ندارد وجود دارد و باید تدبیری اندیشید و با تغییر ساختار مدیریت مشکلات خانواده معزز شهید و ایثارگران را رفع نمود تا انشاالله موارد مشابه حادث نگردد.
جسارت شد پوزش می طلبم
بنیاد شهید خدمات بسیار مناسبی برای همسران شهید ارائه می دهد
و همه حق دارند که باور نکنند .
برادر ناشناس
سلام، طاعات قبول، ایجاد بنیاد مقدس شهید برای رفع مشکلات این دسته از عزیزان می باشد معهذا بنیاد می بایستی قبل از طرح مشکلات در سایت در جریان قرار می گرفت و موضوع را حل می نمود، حال سوال است که آیا مشکل مطروحه وجود دارد یا نه؟ و اگر دارد چرا بنیاد تا این مدت کاری برای این بنده خدا انجام نداده که ایشان دست به دامن سایت شده تا با اطلاع رسانی انتطار داشته باشد مشکلش رفع شود؟! همه همسران شهید حقوق می گیرند نباید اینچنین مشکلی وجود داشته باشد، برادر گرامی اگر شما در آن حوزه جغرافیایی تشریف دارید و از موضوع این خانواده معزز مطلع هستید اطلاع رسانی فرمائید تا در اظهار نظر ها خدای نکرده واژه غیر منطقی نگارش نشود.
با سلام من کارمند بنیاد نیستم ولی از حق دفاع می کنم
بنیاد به مشکلات خانواده شهدا به صورت تمام و کمال رسیدگی می کند و حتی برای اشتباهات و خطاهایشان هم حمایت قضایی دارد .
چنین شرایطی فقط زمانی پیش می اید که خانواده شهید اشتباهات مستمر داشته باشد .
حتی دراین صورت هم می توانند از مشاوره های بنیاد کمک بگیرند.
حالا اگر همسر یک جانباز زیر25% این متن را نوشته بود صد درصد قابل باور بود .
برادر ارجمند، اگر جنابعالی پیرو حق هستی ما هم پیرو حق هستیم ، اگر بنده مسئولیت حوزه موصوف را داشتم به محض رویت اخبار صحت و سقم موضوع را بررسی و بصورت شفاف اطلاع رسانی می کردم اینکه بنیاد توجه دارد، شکی نیست ، اما اخبار درج شده در سایت بیانگر این هست که به ابن همسر محترم توجه نشده و طاقتش بریده شده و درد خود را از طریق سایت اطلاع رسانی کرده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi