شناسه خبر : 59579
یکشنبه 20 خرداد 1397 , 14:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جنگ در سه جبهه

ناشناس- رهبر معظم انقلاب سه جبهه دشمن را برای مردم و مسئولین مشخص کرده است که عبارتند از: جبهه جنگ اقتصادی، جبهه جنگ روانی و جبهه جنگ عملی که در این راستا ضمن تشریح این سه جبهه جنگ راهکارهای مبارزه را تبیین کردند.

 این جبهه ها بطور انحصاری فعالیت دشمنان خارجی هستند اما نکته قابل تامل در این سه جبهه جنگ وجود عده ای از مسئولان در جبهه جنگ با مردم و نظام اسلامی است که هر روز شاهد اخبار تاسف انگیز از برخی خیانت های پشت پرده و علنی هستیم.

 رهبر معظم انقلاب مهمات لازم برای مبارزه در سه جبهه جنگ با دشمنان را صبر انقلابی معرفی کرده است لیکن در حالیکه مردم قدردان از امنیت عالی کشور هستند متاسفانه عده ای باعث سلب آرامش و آسایش در کار و زندگی مردم می شوند که طعم شیرین امنیت را با برهم زدن آرامش و آسایش مردم تلخ می کنند.

 برخی از مسئولان بطور عمدی مشکلاتی دست ساز در زندگی و کار مردم ایجاد می کنند که در راستای اهداف دشمنان در سه جبهه جنگ بر علیه نظام اسلامی هستند. گرانی مکرر و مشکلات بسیار طاقت فرسا و چالش های روزمره در زندگی و کار مردم سکوت مسئولین مربوط در مقابل اعمال خبابث آلود عده ای از مسئولان اشرافی و غربگرا باعث شده طاقت و صبر انقلابی که مهمات جنگ با دشمنان است تقریبا بی اثر و غیر ممکن شود بنابراین لازم است قوه قضاییه با تمام قدرت و اقتدار و پشتیبانی مردم با عواملی که با اعمال و گفتارشان در جبهه دشمنان قرار دارند برخورد کنند.

 عده ای از سیاستمداران بعلت شکست سیاست ها و عملی نشدن وعده ها و قول های انتخاباتی تلاش می کنند تا به وسیله برآورده کردن خواسته های دشمنان راهی برای تحقق هرچند ناچیز وعده ها و سیاست ها باز کنند که در جای خود نیاز به برخورد عالمانه دارد.
خسارت های مختلفی که از بابت اینگونه سیاست های شکست خورده به نظام اسلامی تحمیل می شوند به طرز خطرناکی باعث پیشروی دشمنان در سه جبهه فوق الذکر و ایجاد نارضایتی عمومی شده است.

 ایثارگران به عنوان یاران وفادار انقلاب اسلامی همیشه در خط مقدم مبارزه با استکبار گوش به فرمان رهبر عزیزمان قرار دارند اما تحمل سال ها کارشکنی با وجود زخم های کهنه و لاعلاج نیاز به اقدامات روحیه بخش دارد تا مردم نیز ایثارگران را به عنوان اسناد زنده و الگوی استکبار ستیزی پیش روی خود داشته باشند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi