شناسه خبر : 59592
دوشنبه 21 خرداد 1397 , 10:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احراز جانبازی ۳۶مجروح حادثه تروریستی مجلس

احراز جانبازی 36 مجروح حادثه تروریستی مجلسنماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جانبازی ۳۶ مجروح حادثه تروریستی مجلس احراز شده است و ۱۲ نفر بقیه نیز در حال بررسی و در دست اقدام است.

مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهدای حادثه تروریستی 17 خردادماه مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از وزرای دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خانواده‌های شهدای 17 خرداد مجلس شورای اسلامی در مدرسه عالی شهید مطهری تهران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این مراسم در خصوص وضعیت شهدا و جانبازان این حادثه گفت: در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) 17 نفر از هم‌وطنانمان به شهادت رسیدند که خانواده‌های تمام این عزیزان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه تصریح کرد: جانبازی 36 مجروح این حوادث نیز احراز شده است و 12 نفر بقیه نیز در حال بررسی و در دست اقدام است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
جانباز سازی و شهید سازی تا کی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi