شناسه خبر : 59617
سه شنبه 22 خرداد 1397 , 11:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرمانده فلسطینی همبازی کودکان سوری

محمدسعید، فرمانده تیپ نظامی «لواء القدس» به عنوان مهمان ویژه در برنامه «شب های نورانی» مرکز اوج کودک و نوجوان در سوریه حاضر شد.

فرمانده فلسطینی همبازی کودکان سوریفرمانده نیروهای شبه نظامی لواء القدس در شب برگزاری مراسم با حضور در غرفه بازی‌های کودکان مهمان کودکان شهر حلب شد. برنامه «شب های نورانی» هر شب در ابتدا با غرفه بازی های کودک شروع می‌شود. این بخش دارای قسمت‌های متنوعی شامل رستوران بازی، بخش خلاقیت و پرورش استعدادها و بخش بازی‌های گروهی اجرا می‌شود. حضور محمد سعید در غرفه بچه ها و صحبت و حتى بازی کردن با کودکان سوری با استقبال خوب و غیر قابل وصف بچه‌ها و مربیان آنها مواجه شد.

محمدسعید همچنین با حضور در بخش خردسالان از غرفه های داستان گویی، نقاشی خردسالان، و کار با سفال نیز بازدید کرد. محمد سعید در انتهای این بازدید برای شرکت در مراسم شبانه شب های نورانی(الیالی الساطعه) حاضر شد.

گفتنی است جشن بزرگ شب های نورانی (الیالی الساطعه) توسط مرکز اوج کودک و نوجوان سازمان هنری و رسانه ای اوج و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری مهاد در کشور سوریه و با هماهنگی نیروهای بسیح مردمی (فیلق)؛ به مناسبت ایام عید سعید فطر در شهر حلب سوریه برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi