شناسه خبر : 59629
چهارشنبه 23 خرداد 1397 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور جانبازان دفاع مقدس در پادگان دژبان ارتش

جمعی از جانبازان قطع نخاع دوران دفاع مقدس با حضور در پادگان دژبان ارتش, با فرماندهان، پرسنل کادر و کارکنان وظیفه حاضر در این مرکز دیدار و گفت‌وگو کردند.در ابتدای این برنامه جانبازان بر سر مزار مطهر شهید گمنام در پادگان امام خمینی (ره) حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه شاخه گلهایی را به مزار شهید اهداء کردند.

در ادامه برنامه، یگان‌های مختلف دژبان ارتش از جلوی جایگاه که جانبازان در آنجا مستقر بودند رژه رفتند.سپس جانبازان با حضور در حسینیه پادگان در جمع کارکنان دژبان از برنامه‌های فرهنگی دیگر بهره مند شدند.

حضور جانبازان دفاع مقدس در پادگان دژبان ارتش+عکس

امیر سرتیپ دوم حسینی فرمانده دژبان ارتش ضمن خیر مقدم به جانبازان گفت: در سالهای خدمتم در دژبان ارتش احساس می‌کنم دو مدال افتخار الهی به من داده شد، یکی به خاطر تدفین شهید گمنام در این پادگان و پر کردن عطر شهید در این فضا و دیگری حضور شما شهیدان زنده در جمع کارکنان دژبان که باعث مباهات و افتخار ما محسوب می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در راستای اجرای اوامر فرماندهی کل ارتش سرلشکر عبدالرحیم موسوی و رییس ستاد، ارتش امیر دریادار سیاری است که باید بصیرت در کارکنان از این درجه بالا، بالاتر برود.

در ادامه مراسم رئیس عقیدتی سیاسی دژبان به جانبازان خیر مقدم گفت و اضافه کرد:شما سر افرازن هنوز هم در خط مقدم دفاع فرهنگی هستید و ما هم به شما افتخار می‌کنیم.

سپس جانباز زمانی قهرمان ملی تیراندازی، به نمایندگی از جانبازان از توجه ارتش به ویژه فرماندهی کل در بازدید از آسایشگاه جانبازان و همچنین توجه دیگر فرماندهان تشکر کرد و افزود: من به نوبه خودم شهید صیاد شیرازی را به خاطر بی‌تکلفی و مهربانی اش برای خویش الگو قرار دادم و همواره از او یاد می کنم.

در پایان مراسم امیر سرتیپ حسینی از طرف فرماندهی کل ارتش لباس فصل تابستان ارتش را که در بازدید از آسایشگاه جانباز طالقانی از وی در خواست کرده بود به جانباز فوق تقدیم کرد.این مراسم به همت فرماندهی دژبان ارتش و سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi