شناسه خبر : 59638
چهارشنبه 13 تير 1397 , 12:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنان قابل تأمل نماینده خرم آباد؛

ایثارگران از این مجلس انتظاری نداشته باشند!

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اذعان کرد که «متاسفانه بخش عمده ای از نمایندگان تمایلی به نظارت ندارند و نمونه آن همان استیضاح هایی است که وقتی وارد صحن علنی می شود رای نمی دهند و نباید از این مجلس انتظاری داشته باشید.

فاش نیوز -  عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، شرایط فعلی مادی و معنوی جامعه ایثار در کشور را نامطلوب و دغدغه اشتغال فرزندان ایثارگران را سوهان روح آنها دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز،"محمدرضا ملکشاهی راد" نماینده ایثارگر مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تشریح وضعیت کنونی کشور اظهار داشت: ساز و کار مادی و معنوی برای حمایت از ایثارگران وجود ندارد و قانون اختصاص 25 درصد از سهمیه استخدام های دولتی به فرزندان ایثارگران، تبدیل به سرپوشی برای دور زدن قانون شده است.

وی که برادر شهید و یک جانباز 65 درصد دوران دفاع مقدس است تصریح کرد: یکی از مشکلات بسیار مهلکی که در حال حاضر دامنگیر خانواده ایثارگران و به خصوص جانبازان است، بحث اشتغال فرزندان آنها است.

وی با بیان اینکه اشتغال فرزندان ایثارگران یکی از مشکلات بسیار حاد در جامعه بزرگ ایثار است خاطر نشان کرد: اکثر ایثارگران به دلیل اینکه در دوران دفاع مقدس بخشی از سلامت خود را از دست داده و مجروح شده اند، از نظر روحی و روانی نیز وضعیت مناسبی ندارند.

ملکشاهی در ادامه توضیحات خود یادآور شد: بیکاری فرزندان ایثارگران اکنون به سوهان روح آنها تبدیل شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با ارائه راهکارهایی برای خروج از بحران بیکاری متذکر شد: نظر من این است که دولت، هر چند که در مورد ایجاد اشتغال ناکارآمد و ناتوان و اشتغال را رها کرده است و مسئولین متعهدی در رابطه با ایجاد اشتغال ندارد ولی باید توجه ویژه ای نسبت به اشتغال فرزندان جانبازان داشته باشد.

نماینده مردم خرم آباد در ادمه سخنان خود اظهار داشت: اگر چه در خصوص اشتغال فرزندان ایثارگر قانون مدونی وجود دارد، اما مشکل بزرگی که این قانون دارد این است که دولت بر مبنای آن می گوید 25 درصد استخدام رسمی متعلق به فرزندان ایثارگران است، در صورتی که این "واژه استخدام رسمی" نوعی سرپوش است، چرا که دولت، خود اقدام به جذب نیروی مورد نیاز خود توسط شرکت ها، ادارات، سازمان ها و نهادهای مختلف می کند.

وی ادامه داد: باید دولت به این موضوع اذعان کند که 25 درصد همه جذب نیروهایش، اعم از پیمانی، قراردادی و استخدام رسمی هم مختص به این قشر باشد، نه اینکه فقط گفته شود استخدام رسمی، چرا که چندین و چند برابر آن را در حال حاضر انجام می دهند ولی از ایثارگران چیزی جذب نمی شود.

ملکشاهی تاکید کرد: بنابراین در شرایط فعلی به نظر می رسد که دولت باید قانون استخدام فرزندان ایثارگران را اصلاح کند و با ارائه لایحه ای به مجلس اعلام کند که "هر نوع جذبی که شرکت های دولتی و سایر سازمان ها اعم از پیمانکاری شامل قانون استخدام 25 درصد خواهد بود.

نماینده ایثارگر استان لرستان با اشاره به اینکه فرزندان ایثارگران بهره ای از این موضوع پرطمطراق تا کنون نبرده اند تصریح کرد: در همه کشورهای دنیا بازماندگان جنگ نسل به نسل تحت حمایت قرار می گیرند ولی در کشور ما اینگونه نیست؛ بنابراین باید شرایطی فراهم شود که نسل به نسل فرزندان ایثارگران و جانبازان از سوی مسئولان و جامعه درک شوند و امتیازاتی به فراخور نیازهایشان توسط دولت داده شود، چرا که آنها خسته هستند و از یک طرف مورد طعنه جامعه قرار گرفته و از طرف دیگر واقعا حتی به حق و حقوق قانونی خود نمی رسند.

ملکشاهی راد با تاکید بر اجرای تمامی مواد قانون جامع ایثارگران متذکر شد: قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به برخی از این مسائل پاسخ داده است اما متاسفانه جایگاه رفیعی که برای فرزندان شهدا، جانبازان، اسرا، قائل شده ایم و جامعه باید قائل باشد، هنوز حاصل نشده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه بنیاد شهید به عنوان متولی خانواده بزرگ ایثارگران محتوا و جوهره خود را به عنوان یک نهاد انقلابی از دست داده و به سازمانی صرفا اداری تبدیل شده است؛ بنابراین یا ما باید بنیاد شهید را تشکیل نمی دادیم و می گفتیم هر کسی که برای خدا به جبهه رفته است برای رضای خدا رفته و توقعی نداشته باشد، یا حالا که تشکیل دادیم، حداقل بنیاد به وظیفه ذاتی خود عمل کند.

ملکشاهی راد با انتقاد از بی توجهی بنیاد شهید به جامعه هدف تاکید کرد: بنیاد شهید به یک سازمان بی‌روح اداری تبدیل شده است و متاسفانه مسئولان آن در برخورد با ارباب رجوع از همان جملاتی استفاده می کنند که سایرین به دستگاه های اداری مراجعه می کنند، درصورتی که قشر ایثارگران از نظر روحی باید مورد رسیدگی قرار بگیرند و یک رابطه عاطفی با آنها برقرار شود و این رابطه عاطفی در حال حاضر حلقه مفقوده است. کسانی که می خواهند به خانواده شهدا و جانبازان خدمت کنند نباید دلبسته صندلی و پست هایشان باشند و جایگاه فعلی خود را به عنوان پست تلقی نکنند.

وی در پایان متذکر شد: مدیرکل بنیاد شهید همانند سایر مدیران  کل نباید رقابت برای صندلی و پست دنیایی داشته باشد و بایستی تمایزی بین مدیران این نهاد و سایر دستگاه های دولتی وجود داشته باشد. اما متاسفانه در حال حاضر این تفاوت دیده نمی شود و در نتیجه باید گفت که ساز و کار مادی و معنوی برای خدمت به ایثارگران وجود ندارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص نقش نظارتی مجلس در شرایط فعلی توضیح داد: متاسفانه بخش عمده ای از نمایندگان خیلی تمایلی به نظارت ندارند و نمونه آن همان استیضاح هایی است که وارد صحن مجلس می شود و وقتی وارد صحن علنی می شود رای نمی دهند و نباید از این مجلس انتظاری داشته باشید.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
ما خیلی وقته همه شمارو از ذهنمون خارج کردیم . چون همتون دورغ میگید .
همتون تقیه میکنید . باهم در حال چپاولید . ایثار گران که هیچ خیلی وقته از نظر شما مردن .
شما انقدر درگیر غارت کشورید که وظیفه اصلیتون یادتون رفته .
نمیرم تا اونموقع باشم و ببینم که همتون دارید التماس میکنید که خیلی دیر شده ...
ظلمی که فراکسیون ایثارگران و کمیسیون آموزش مجلس علیه ایثارگران کردن و تراز سهمیه را بالا بردن تا سالها تو ذهن همه میمونه. بنیاد شهید هم هیچ اقدامی نکرد.امیدوارم ملت رفتار با ایثارگران را ببینند و به دروغ های بعدی این آقایون کاری نداشته باشن
ما دیگه واقعا ازتون انتظار نداریم سهمیه هم که ازمون بگیرید کلا تموم میشه خسته شدیم از کارتون.والا تموم کنید دیگه.هر روزمون تو دلهره میگذره
اره دقیقا .تازه کسی هم ازمون باورنمیکنه شرایط به ضررمون شده میگن نه شماسهمیه دارین و.....
وقتی مصوبات مجلس اثرنداره تخته کنید درشو پولشوبدید نیازمندها هرکسی یه دولت وقانون داره 2ساله بندالف ماده 87 تصویب شده بنیاد میگه من گردن کلفتم اجرا نمیکنم
خدا را شکر برای اولین بار یک نماینده لرستانی هم به جمع مدافعین که از عدم اجرای قوانین ایثارگران توسط دولت وبنیاد شهید وایثارگرا ن اعتراض دارند پیوستند ما این حرکت ارزشی وخدا پسندانه را به فال نیک وی گیریم ما اریثارگران شاغل در وزارت خانه در آستانه بازنشستگی هستیم امیدوارم سایر نماینده گان همگام وهمراه تکلیف قوانین ایثارگران را روشن کنند
چطوری شیش هزار تا ماشین لاکچری از گمرگ وارد شد ؟
حالا گیریم هر ماشینی بیست میلیون باج دادن ... حالا که فهمیدید
چرا وزیرشو استیضاح نمیکنید ؟ چرا رفتید کوچه علی چپ ، اهن وتلپ میکنید ...
واقعآ چه خبره ؟؟؟ شماها حضرت عباسی غیر از چرت زدن و قایم باشک بازی و سلفی با موگرینی و گلابی خوری کار دیگه ام بلدید .
آخه دستشون تویه کاسس
سلام لطفا ثبت شود ،دوستان تراز تصویب شد فردا قراره جزئیات طرح تصویب شه که ادغامه ،خواهش میکنم تا فردا که جلسه مجلس هست زنگ بزنید و پیام بدید که رای ندن به ادغام بهشون بگین که تراز با ادغام یعنی نابودی سهمیه بگین که مشکلات بالای ۲۵ خیلی بیشتر از کسی هست که ۵ درصد سهمیه داره تورو خدا بگین که رای ندن به ادغام امروز تراز با بیش از دو سوم رای تصویب شد و ادغام هم دو سوم رای میخواد و فردا اگه همین تعداد به ادغام رای بدن ادغام هم میشیم و دیگه سهمیه به کار نمیاد خواهش میکنم زنگ بزنید و پیام بدید ،بگین که حداقل به تراز رای دادین دیگه سطح علمی درست شده دیگه به ادغام رای ندین
ننگ بر شما آدمهای نون به نرخ روز خور. حرومتون باشه صندلی ای که روش نشستید. الهی آه فرزند شهید و جانباز قطع نخاعی بزنه به کمرتون که یه سهمیه کوچیک داشتن اونم خرابش کردید. ننگ ننگ ننگ
هزارتا قانون بنویسید وتصویب کنید ولی پیگیر اجرای یکیش نباشید بچه دردی میخوره پر واضح ومبرهنه که فقط برا از سربازکنی ورفع تکلیف و مثلا کاری کرده باشید چپ وراست قانونهای سرکاری و دهن پرکن تصویب میکنید ،هدف هیچکدومتون از ورود به مجلس خدمت و انجام وظیفه نیست فقط میخواین پولی وموقعیتی و اعتبار و اسمی کسب کنید حالا هم که خودتونم معترفید
سلام؛ نماینده محترم ایثارگر،جانباز گرامی،خانواده محترم شهید ،باور بفرمائید یک حرکت مرموز و خزنده بر علیه ایثارگران شروع شده و نقطه شروع آنهم از بنیاد شهید میباشد!!!؟؟؟؟همانگونه که شما هم اشاره نمودید بنیاد شهید بجای حمایت از ایثارگران جانبازان متاسفانه دشمن شماره 1 ایثارگران میباشد !
من بعنوان یک جانباز 70درصد هیچگونه امیدی به بنیاد ندارم و احساس می کنم در بین آحاد مردم خودم را نه یک جانباز بلکه خود را یک فرد معلول ... معرفی کنم
تا وقتی که حقوق با منشا ایثارگری با حقوق با منشا شغل از هم جدا نشوند، مشکلات اشتغال ایثارگران رفع نخواهد .
قانون گذاران همه امتیازات را برای ایثارگران شاغل گذاشته اند با این تفکر که دولت خزانه ای وسیع دارد و کارکنان دولت بدون کار کردن حقوق دریافت می کنند .
ولی واقعیت این نیست و همه مسائل را هم نمی شود خیلی شفاف گفت .
راه درست این بود که امتیازات ناشی از ایثارگری ( فوق العاده ایثارگری ، ماموریت اموزشی و سنوات ارفاقی و معافیت ها و.......) از سوی یک سازمان متمرکز به صورت عادلانه به همه ایثارگران اعطاء می گردید
و کارکنان دولت به صورت عادلانه استخدام ، ارزیابی و بازنشسته می شدند و نه براساس میزان ایثارگری
خانه از پای بست ویران است .
تا وقتی که حقوق با منشا ایثارگری با حقوق با منشا شغل از هم جدا نشوند، مشکلات اشتغال ایثارگران رفع نخواهد .
ما ایثارگران فقط شما را به خود حضرت ابالفضل میسپاریم .
تاریخ مصرف ایثارگران تمام شده دیگه مهم نیست ایثارگران کجاند چکار کردند
با سلام ایثارگر رزمنده جنگم ، گناهی کردم کبیره رفتم جنگ جنگیدم هنوز مستاجرم بیکار ،نمیدانم که این تبعیض را از کی ببینم ، چرا بین سپاهی و بسیجی اینقدر تبعیض قائل شده اید با ایثارگر ارتش مگر ایثارگری فرقی دارد بین ایرانی ،دگر عمرم تمام شد مرگ بر این خفت و خواری، فنا شد کشورم از دست این دشمنان نادان داخلی، کجا باید روم تا من بگیرم حداقل وامی برای یک زندگی در حد بیکاری ،حقوقی در حد کمیته امدادی خداوندا فقط دستم بسوی تو دراز است ندارم غیرتو یاری
ازشمانمایندگان ایثارگران ورزمندگان خواستار احکام یک مقطع تحصیلی که بعضی از ادارات اعمال کردندوبعضی هارا گفته اند دست نگه دارید بابا همه رزمندگان بازنشست شدن رفتند برای کی وبرای چه کسی دیگر رزمنده ها تمام شدندو رفتندخواهشن برای بعضی ها که چند صباحی خدمت دارند اقدام کنید
سلام در خصوص تبصره 2بند ز مادهماده 87 قانون برنامه ششم موضوع دریافت مزایای پست قبلی در زمان نتزل پست شامل فرزند جانباز 30 درصد میشود؟
سلام ، کمیسیون عمران مجلس یا هر نوع مسئولی که به اصطلاح در نظام اسلامی بعنوان مسئول حضور دارد وضعیت دین و ایمانش از دو حالت خارج نیست :
1- به ظهور حضرت مهدی (عج) منجی مظلومان جهان ایمان دارد
2- به ظهور حضرت مهدی (عج) منجی مظلومان جهان ایمان ندارد
در هر دو صورت او خواهد آمد و نسل تزویر و ریا را با دستان مظلومان تاریخ از زمین پاک خواهد کرد.
سوالات بسیاری در اذهان مردم موج میزند که چرا مسئولان در دو شهر سمنان و کاشمر با همدستی یکدیگر تعدادی آمریکایی را برای شکار قوچ ایرانی اسکورت کردند اما هیچیک از مقامات نظام اسلامی کوچکترین عکس العملی نشان ندادند؟
لطفا پاسخ این سوال را روشن بیان کنید تا به این وسیله پاسخ هزاران سوال دیگر که در اذهان مردم موج میزند بیابیم.
سوال دوم چرا در دولت فعلی هر مسئول دارای یک برادر در کشورهای آمریکا و اروپا و بطور کلی کشورهای 5+1 هستند؟ چه رازی پشت پرده رابطه مسئولیت در نظام اسلامی و حضور برادر هر مسئول در آن کشورها وجود دارد؟
سوال سوم چه ارتباطی بین خروج ارز و طلا از کشور و تورم صدها درصدی وجود دارد؟ اگر راههای خروج ارز و طلا بوسیله برجام باز شود آنگاه قیمت برابری ارز و طلا در کشور اینطور دچار افسار گسیختگی نبود. آیا این مقدار ارز و طلا قبل از تحریم از کشور خارج شده بود و حالا دچار توقف پشت سد برجام شده است؟
در ارتباط با خبر توقیف 140 میلیارد دلار و اخراج آقا زاده ها از آمریکا که خیلی سریع تکذیب شد هزاران سوال در ارتباط با دشمنی غرب با نظام اسلامی در اذهان مردم بوجود آمده که آیا دشمنان نظام اسلامی قصد دارند مردم ایران را از کلاه برداری بزرگ مسئولان مطلع کنند؟ شبهه ای که در وحله اول باعث شادی مردم و در مرحله دوم بسیار خطرناک است. گرچه خبر تکذیب شد اما میدانیم بسیار بیشتر از این رقم ثروتهای کشور در اختیار آقا زاده های خارج نشین وجود دارد لذا لازم است خیلی زود قبل از اینکه دشمنان دست به کار شوند و گرسنگی مردم را در کنار ثروتهای هنگفت آقازاده های خارج نشین بگذارند و پازل اغتشاشات وسیع کامل شود بجای تکذیب خبر پاسخ لازم ارائه گردد.
جناب آقای ساقی عزیز چنانچه به شهر مقدس مشهد تشریف آوردید خیلی مشتاق زیارت و عرض عذر خواهی برای تحمل نوشته هایم خواهم شد.انشاالله تقدیر یاری کند.
سلام علیکم اینجانب هادی نجفی فرزند شهید سلمان نجفی ساکن استان قم می باشم با توجه به اینکه خبرگزاری محترم شما اخبار ایثارگران را پوشش می دهد می خواستم در صورت امکان این موضوع را پیگیری و رسانه ای کنید که بنیاد شهید مرکز پاداش شهدای سال 95 را تا زمان این پیام من حتی یک ریال از اون را در تعدادی از استانها از جمله استان قم پرداخت نکرده وعده های متعددی از طرف مسولین بنیاد در این 2 سال داده شد ولی دریغ که هیچ کدام عملی نشد حتی از تهران هم که از امور مالی بنیاد مرکز پیگیری کردیم گفتن سازمان مدیریت به بنیاد اعتبار نمی دهد ولیکن واقعیت چیز دیگه ای است واقعیت این است که اعتبار شب انتخابات وجود داشت ولی صرف وعده های انتخاباتی مسولین محترم شد و بیش از دو سال است که حکم بازنشستگی شهدا زده شده است ولی ریالی بابت بازنشستگی به خانواده شهدا سال 95 پرداخت نشده است و از سقوط ارزش ریالی پاداش بدتر این هست که مسولین بنیاد خودشون را به هیچ کس پاسخگو نمی دانند و تصورش این هست که هر وقت بخواهند حتی چندین سال بعد هم می توانند این مطالبات را پرداخت کنند در حالیکه طبق قوانین اداری استخدامی باید این مطالبات را پایان همان سال 95 پرداخت می گردند . خواهشمندم این موضوع را پیگیری و نتایج آن را اطلاع رسانی کنید خداوند به شما توفیق و اجر دهد .هادی نجفی.
چراحقوق رزمندگان ایثارگرا العان چهارماه از سال نودو هفت میگوزرد هنوز افزایش نداشته است لطفن جوابم بدین باتشکر
بسم الله الرحمن الرحیم

آقای کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم
احتراما : مطالب گستاخانه شما را در مورد یادگاران شهدا درفضای مجازی خواندم و برای شخص شما متاسف شدم که بی حیایی تا چه اندازه

آقای کواکبیان آن زمان که پدران ما بچه های شهدا در دهلاویه . شلمچه . کردستان و خیابانهای خرمشهردر حال دفاع از ناموس و آب خاک کشور بودند شما در کوچه های محله تان در حال دوچرخه بازی بودید

آن زمان که ماسرکوچه مان انتظارپدر را میکشیدیم شمادرحال فرار بدنبال سوراخی میگشتیدتا ازموشکباران جنگ درآمان بمانید

زمان سال تحویل ما به اطراف نگاه میکردیم تانشانی ازپدربیابیم اما شما درجای نرم و گرم درکنار پدر ومادر بودید

آقای کواکبیان نماینده مجلس امثال شماباعث شدندکه ملت شریف ایران از عده ای منفعت طلب دلگیر و ناراحتند

آقای کواکبیان غرب زده شمادرکارت خودمیلیونی و بهترین خانه و خودرو با راننده دارید که اینگونه برای بچه های شهدا گستاخی میکنید

به والله قسم حاظرم تمام داشته و نداشته هایم راتقدیم شما کنم فقط یک لحظه پدرم را ببینم آیاتوان اینکار برای شمامقدوراست

امثال جنابعالی باعث شدید در دی ماه گذشته صبرمردم لبریزشده ودر دی ماه ۹۶به خیابانهاآمده وبرای نظام مقدس جمهوری اسلامی هزینه های جانی ومالی برداشت

اقای کواکبیان شک نداشته باشید فرزندان شهدا هم ازشماهادلخوشی ندارند فقط حرمت رهبری وشهدا ما رابه سکوت واداشته است
درپایان متذکرمیشوم شهادت لیاقت میخواهد و حتما آن لیاقت درشما یافت نشد

التماس تفکربرادرکواکبیان

احمدجعفری . فرزندشهید . انزلی
باسلام. وزارت کشور از خرداد ماه از کارمندان ایثارگر بیمه تکمیلی کسر میکنه مگه نباید ایثارگران هیچ کسوراتی نداشته باشن؟؟ خواهشا پیگیری نمایید
ا.پ 6/5 سال است بازنشسته شدم از من هم بیمه تکمیلی کسر می کنه
...
قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران :
یعنی قانون رانت و تبعیض و فساد ؟!
یعنی درصد جانبازی تشویقی ؟!
یعنی جانباز سازی ؟!
یعنی حذف بچه های جبهه و جنگ از حقوق و معیشت ؟!
یعنی حذف رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% از بنیاد شهید و امور ایثارگران .
یعنی حذف رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% دفاع مقدس از جامعه ؟!
یعنی گرسنگی و فقر برای بچه های جبهه و جنگ ؟!
یعنی دروغگویی و ریا کاری ؟!
یعنی براندازی جمهوری اسلامی ؟!
خدایا :
قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را بکش ؟!
و به رزمندگان و به جانبازان بالاخص ۵% جبهه و جنگ : ماهیانه ۲ ملیون تومان حقوق بدهند .

تا جمهوری اسلامی ایران و امنیت و اخلاق و فرهنگ ایثار و شهادت برقرار شود .
آمین .
...
تا حق و حقوق بچه های جبهه و جنگ را ندهید :
دنیا شما را تنبیه می کند .
یعنی ظلم و ستم را با زور و دشمنی جواب می دهند .
توپ و انتخاب در دستان شماست ؟!
یا دیانت ؟!
یا دیشلمه ؟!
...
کلمات قصار خومه .
...
دوست عزيز كواكبيان خد جانباز جنگ هستند
سلام برادران گویا خبر رسیده چند نماینده از خدا بیخبر مجدد طرح برسی ماده39 وتیصره2 فانون جامع خدمات رسانی در خصوص حذف ان تلاش دوباره ای را در مجلس شورای اسلامی اغاز کرده اند لطفا پیگیری و اطلاع رسانی کنید
سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص آخرین وضعیت تعیین تکلیف طرح کسری خدمت فرزندان ایثارگران اظهار داشت: با توجه به توافق صورت گرفته در سال ۹۶ قرار بود به ۲۰ هزار نفر از افرادی که بالاترین امتیاز ایثارگری را دارند کسر خدمت تعلق بگیرد.
حلالتان نمیکنم خائنان
سلام و درود بر شما

بخدا قسم اگر مسئولان دانشگاه ذره ای تعهد و احساس مسئولیت در قبال شهید و شهادت و فرزند شهید داشتند قانون را خودشان عمل می کردند و ما را اینقدر در حالت انتظار نگه نمی داشتند، انتظار بیش از حد سلامتی انسان را در همه ابعاد به خطر می اندازد و مختل می کند مگر من بعنوان فرزند شهید این مملکت چقدر توان و طاقت تحمل ناملایمات را دارم مگر یک انسان چقدر می تواند تحمل کند از کودکی تا کنون سختی ها و ناملایمات زیادی را پشت سر گذاشته ام و در مقطعی حدود 17 سال پیش بدلیل مسائل و مشکلات فراوان از پای در آمدم و دچار افسردگی و اضطراب شدم، به متخصص مراجعه نمودم و بعد از مصرف داروها و روشهای درمانی دیگر از جمله ارتباط معنوی با خدا کم کم بهبودی حاصل شد ولی در مقطعی چنان زنگیم مختل شده بود که خود را در آستانه مرگ می دیدم ولی خدا را به خون پاک و مطهر بابا و عموهای شهیدم قسم دادم و یک روز که رفته بودم گلستان شهدا بر سر مزار بابام آنقدر گریه کردم و به روح بابا گفتم ای بابا تو به فرمان خدا بخاطر حفظ کشور و مردم رفتی و ما را در درجه اول به امیدخدا رها کردی و بعد هم به امید مردم و مسئولان این کشور ، بابا از خدای خودت بخواه مرا بخاطر زن و فرزندم برگرداند و مرا شفا دهد، آنروز به خانه آمدم و بعد از گریه شدید از ضعف و بیحالی خوابم برد ولی خدا را شکر با مصرف داروها و همان ارتباط با خالق هستی کم کم بهتر شدم، اما متاسفانه الان حدود یک سال و نیم است منظرم که قانون بازنشستگی عمل شود و نشده و این انتظار طولانی متاسفانه حال مرا بد کرده است خدایا تو شاهدی، ای بابای شهیدم تو شاهدی ، بابا مگر تو از زن و فرزندت سیر شده بودی نه قطعا سیر نشده بودی بلکه امر مهمتری پیش آمده بود و آن دفاع از آب و خاک و کشورت و مردم کشورت بود ولی باباجون بعد از تو بعضی از مسئولین و بعضی از مردم در حق ما کم لطفی کردند و ما را غمگین و ناراحت نمودند بطوری که سلامتی من مختل شد حالا تو کجایی تا مرهمی بر روی دردها و رنج های من باشی،

تا غمت پیش نیاید غم مردم نخورید ای بعضی از شما مسئولین و مردم، نمی دانم نفرین کنم که به درد و رنج ما مبتلا شوید تا شاید اندکی درک کنید من چه می کشم.

حال که این دلنوشته را نوشتم گریستم و اندکی دلم سبک شد، خدایا من امیدم به توست خودت گفتی بخوانید مرا تا اجابت کنم تو ای خدا که نه آنگونه که حقت بوده شناختمت و نه آنگونه که حقت بوده عبادت کرده ام خودت گفتی از من بخواهیدحالا منم همیشه از تو خواستم و باز هم از تو می خواهم سلامتی و امنیت دو نعمتی است که اگر از دست برود همه چیز از دست رفته است، خدایا تو پناهم بده تو شفایم بده

صمد مهدی پور فرزند شهید همیشه سرافراز و دلاور دفاع مقدس
بانام ویادخدا/عرض احترام خدمت آقای ملکشاهی راد درست می فرماییدمابچه های جبهه وجنگ خصوصن نیروهای عملیاتی خود به اندازه کافی متحمل استرس افسردگی ومشکلات عدیده هستیم خدارا خوش نمیایدتوسط همرزمان خودمان موردظلم واجحاف نیزقراربگیریم بااحترام جانبازاعصاب وروران صفردرصدسالیان سرگردان استان لرستان بیکاروبی درآمد
ممنون و سپاس ازفاش نیوز
سلام
سوال دارم چرا اینقدر رزمندگان را به هر شیوه ممکن آزار میدن ؟؟؟؟؟؟؟
پس چی شد؟ این قانون توسعه ششم!!؟ چرااجرانمیشه؟ چرا!!!!!!!؟
سلام ،ایثارگران محترم سالهای متمادی از طریق سایت مقدس فاش نیوز که با زحمات شبانه روزی کار میکند فریاد میزنند که تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت مساوی با تضعیف کلیه ارگانهای ارزشی نظام اسلامی مثال سپاه پاسداران میباشد و تضعیف ارگانهای ارزشی نیز مساوی با تقویت نفوذیها و عناصر کاخ نشین و مرفهین بی درد و هزینه شدن بیت المال مسلمین در هتلهای ترکیه و مالزی و تجهیز و تطمیع تروریستهایی که پشت مرزهای شرق و غرب در کمین میباشد.
تنها پاسخی که بعد از سالها فریادهای مظلومانه و حق طلبانه میگویند زیاده خواهی از جانب کسانی است که جان و مالشان را برای حفظ همین ارزشهای انقلاب فدا کردند که نهایت بی انصافی و نهایت تزویز است. وضعیت نفوذیها به حدی رسیده که آشکار و پنهان مشغول کارشکنی و ضدیت با ایثارگرانی هستند که بطور مستقیم وظیفه حفظ فرهنگ ایثار و شهارت را با چنگ و دندان و با جیب خالی و در معرض انواع فشارهای مادی و معنوی و اهانت و دسیسه چینی و روح وجسمی ناتوان تلاش میکنند.
کسانیکه دین و ایمان و آخرت را به تفریح و گردش دو روزی دنیای فانی حراج کردند هرگز طمع دین و ایمان و آخرت را نداستند بلکه آنها از ابتدا همین شخصیت بی هویت را داشتند اما با تزویر و ریا سعی کردند اطرافیان را فریب بدهند و با ضربات هولناک و افتراهای کذب و تهمتهای ناروا به مسئولان دلسوز پستهای حساس را تصاحب کنند.
اینها کسانی بودند که مدام فریاد کردند چرا یارانه به تولید پرداخت نشده اما حالا که خودشان پستها را تصاحب کردند تمام تولیدات را با کالاهای قاچاق نابود کردند.
تا کی ایثارگران فریاد کنند که ایهاالناس تقویت مادی و معنوی ایثارگران یعنی تقویت بنیه نظام اسلامی و اقتداری برای ارگانهای حافظ امنیت کشور است و هیچگونه قصدی برای زیاده خواهی و منفعت طلبی و ریخت و پاش بیت المال در کار نیست.
انگار تمام ارگانها را عناصر ضد ارزش تصاحب کردند که هیچکسی پاسخگوی تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت نیست.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi