شناسه خبر : 59641
پنجشنبه 24 خرداد 1397 , 14:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جایزه وطن‌فروشی و حمایت از دراویش داعشی


دویچه وله آلمان به صادق زیباکلام جایزه دفاع از آزادی ‌بیان داد. زیباکلام نیز این جایزه را به امیرانتظام (جاسوس مرتبط با لانه جاسوسی آمریکا) هدیه کرد.
زیباکلام که برای دریافت این جایزه به آلمان رفته بود، ضمن سخنانی، جمهوری اسلامی ایران را متهم به نقض حقوق بهائیان، سنی‌ها، دراویش، مسیحیان، اعضای عرفان حلقه و فعالان محیط‌زیست کرد و ضمنا مدعی شد هرچه جمهوری اسلامی ضدآمریکایی‌تر شده، به همان اندازه از آزادی و دموکراسی  دورتر شده است. به عبارت دیگر زیباکلام ادعا می‌کند طیف همسوی با وی که مدعی آزادی و دموکراسی هستند، گرایش به آمریکا دارند(!)
زیباکلام در این سخنان در حالی از دراویش داعشی دفاع کرد که اعضای این فرقه داعش‌صفت دی ماه گذشته پس از چند هفته تجمع و درگیری با پلیس و ایجاد مزاحمت برای مردم، اقدام به حمله علیه مأموران نیروی انتظامی کرده  و 3 مامور جوان و یک بسیجی را با قساوت و سبعیت تمام به شهادت رساندند. مراد زیباکلام از سنی‌ها نیز برخی عناصر تروریست عضو گروهک‌هایی نظیر داعش هستند که اقدام به جنایت و آدم‌کشی کرده‌اند همچنین ادعای او درباره برخورد با فعالان  محیط‌زیست، اشاره به شبکه جاسوسی است  که در پوشش فعالیت محیط‌زیستی، اقدام به جاسوسی و جمع‌آوری اطلاعات از مراکز نظامی و موشکی می‌کرد.
زیباکلام پیش از این در مصاحبه با دویچه وله مدعی شده بود «برنامه هسته‌ای اصلا به چه دردی می‌خورد». او سوابق حمایت از رژیم اشغالگرقدس و به رسمیت شناختن این رژیم جنایتکار در کنار تطهیر رضاخان و توجیه سیاست‌های خصمانه آمریکا را دارد و قبل از توافق (برجام) تلاش زایدالوصفی برای بزک کردن شیطان بزرگ و متهم کردن جمهوری اسلامی به ماجراجویی و ایجاد هزینه برای مردم ایران کرد که به نظر می‌رسد اکنون خوش‌خدمتی‌ها را به واسطه دیده شدن در رسانه‌های ضدانقلاب- چیزی که همواره شیفته و شیدای چنین دیده شدن‌هایی بوده- دریافت می‌کند، یادآور  می‌شود سردبیر دویچه وله فارسی زبان، جمشید برزگر از عناصر ضدانقلاب است که طی چند سال اخیر با رادیو فردا همکاری داشته و سپس به سردبیری شبکه دولتی انگلیس (بی‌بی‌سی فارسی) منتقل شده بود.
در حقیقت اگرچه چنین جوایزی در پوشش دفاع از آزادی بیان داده می‌شود اما در باطن، جایزه معارضه و مخالفت با جمهوری اسلامی است وگرنه دویچه وله جرأت نمی‌کند جایزه مشابهی را برای یک شهروند فلسطینی یا یمنی و بحرینی و عربستانی معارض رژیم صهیونیستی  و آل‌سعود اهدا کند.

اینستاگرام
سلام ، وای بحال مردمی که اینگونه مفسدان استاتید دانشگاه باشند و در موضوعات سیاسی حساس اظهار نظر کنند. وای به حال مردم انقلابی که با تقدیم هزاران شهید و جانباز از انقلاب اسلامی و مواضع مسلمانان جهان حمایت و حفاظت کردند اما نوکران و جیره خواران آمریکایی و اسراییلی در راس امور کشور قرار گیرند.
در حقیقت همانگونه که در انتخابات آمریکا توانستند بوسیله اینترنت در عدد آرا تاثیر گذار باشند لابد در انتخابات دیگر نیز تاثیر داشتند زیرا با مقایسه تعداد شرکت کنندگان در تظاهرات و راهپیمایی مردم انقلابی و تعداد بسیار اندک آشوبگران و اخلالگران خیابانی بر علیه جمهوری اسلامی موضوع کاملا روشن است لیکن با وجود اعلام تخلف گسترده مسئولان برگزاری انتخابات هیچگونه تاثیری در انتخابات نداشته است لابد این تصمیم برای جلوگیری از آشوب های دوباره و تکرار فتنه 88 بوده علی ایحال با کمال تاسف باید شاهد باشیم عده ای نوکران آمریکا و اسراییل در اصول انقلاب تغییراتی ایجاد کنند که طبق نتایج انتخابات ظاهرا خواست اکثریت مردم ایران است در حالیکه تظاهرات و راهپیمایی عظیم مردم بر علیه اسکتبار و شیاطین جهانی کاملا برعکس است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi