شناسه خبر : 59647
جمعه 25 خرداد 1397 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توقف انتشار کتاب پاپاخ

درپی اعتراض خانواده شهیدان صنیع‌خانی

انتشار یک کتاب متوقف شد

خبرگزاری فارس: انتشار یک کتاب متوقف شد

درپی اعتراض خانواده شهیدان صنیع‌خانی انتشار کتاب پاپاخ که درباره روزهای کودکی شهید سیدمحمد بود، متوقف شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درپی اعتراض خانواده شهیدان صنیع‌خانی به وجود برخی اشتباهات و عدم هماهنگی مطالب با خانواده شهید، چاپ کتاب پاپاخ که به گوشه‌ای از زندگی شهید سیدمحمد صنیع‌خانی پرداخته بود توسط حوزه هنری متوقف شد.

بر اساس این گزارش جعفر توزنده‌جانی از نویسندگان مجموعه‌ای است که به زندگی شهدا پرداخته‌اند و وی راوی بخشی از زندگی شهید صنیع‌خانی بوده است.

فرزند سردار شهید سیدمحمد صنیع‌خانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس دلیل اعتراض به نگارش این کتاب را وجود ایرادات اساسی در محتوای داستان و اشتباهات در نحوه نگارش عنوان کرد و گفت: حوزه هنری که خود متولی نگارش مجموعه زندگی جانبازان و شهدای کشور ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع شهداست، در نگارش این کتاب هیچ‌گونه هماهنگی با خانواده این شهیدان عزیز نکرده است.

وی همچنین افزود: مجموعه‌های فرهنگی کشور که در راستای احیای فرهنگ ایثار و شهادت قدم برمی‌دارند، باید خانواده شهدا را در جریان همه فرآیند نگارش و تولید آثار از جمله فیلم و کتاب قرار دهند تا شاهد اشتباهاتی از این قبیل نباشیم.

همچنین نویسنده کتاب در پیامی بابت این اشتباه عذر‌خواهی کرد که متن آن به شرح ذیل است؛

خبرگزاری محترم فارس

احتراماً به اطلاع می‌رساند که در مصاحبه این‌جانب با آن خبرگزاری درخصوص چاپ کتابی به اسم پاپاخ که در هنگام مصاحبه تلفنی به اشتباه نام شهید صنیع‌خانی را آورده‌ام، از خانواده شهید صنیع‌خانی و همه کسانی که مصاحبه من را خوانده‌اند عذر می‌خواهم. در ضمن کتاب مذکور از مرحله چاپ کنار گذاشته شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi