شناسه خبر : 59656
شنبه 26 خرداد 1397 , 10:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دفاع با بادبادک‌های آتش‌زا !

شلیک موشک در پاسخ به بادبادک‌های آتش‌زا در مرز غزه

خبرگزاری فارس: شلیک موشک در پاسخ به بادبادک‌های آتش‌زا در مرز غزه

صبر رژیم صهیونیستی از بادبادک‌های آتش‌زای فلسطینی‌ها به سر آمده و این رژیم در جدیدترین اقدام به سمت کسانی که این بادبادک‌ها را به هوا می‌ فرستادند، دو موشک شلیک کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) دو موشک به سمت فلسطینی‌هایی که مشغول هوا کردن بادبادک‌های آتش‌ زا بودند، شلیک کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، این دو موشک به سمت منطقه «البریج» نوار غزه شلیک شده است.

یگان «بادبادک‌های آتش‌زا» معروف به «فرزندان الزواری» تهدید کرده بود امروز پنج هزار بادبادک به سمت اراضی اشغالی در مرز غزه به هوا خواهد فرستاد.

این یگان در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد: فرصتی به رژیم اشغالگر برای پایان محاصره غزه می‌دهیم وگرنه شهرک‌نشینان مجاور غزه باید زیر آتش بادبادک‌ها زندگی کنند.

«محمد الزواوی» مهندس تونسی بود که سال گذشته به دلیل همکاری با حماس در زمینه ساخت پهپاد، توسط موساد ترور شد.

بادبادک‌های آتش‌زا که در طول راهپیمایی‌های بازگشت مورد استفاده قرار می‌گیرد تا کنون هزاران متر از اراضی کشاورزی صهیونیست‌ها را سوزانده و خسارات بسیاری به آنها وارد کرده است. 

رژیم صهیونیستی پیشتر روش‌هایی مانند تک‌تیراندازی با لنزهای مخصوص و پهپادهای مجهز به ابزار تیز را بر سرنگون کردن این بادبادک‌ها امتحان کرد اما نتیجه چندانی ندید. 

راهپیمایی‌های بازگشت از 30 مارس آغاز شده و همچنان ادامه دارد؛ تا کنون 128 فلسطینی در این اقدام اعتراضی مسالمت‌آمیز به شهادت رسیده‌اند و نزدیک به 12 هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند. 

انتهای پیام/

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi