شناسه خبر : 59674
دوشنبه 28 خرداد 1397 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صد رحمت به بهزیستی!

 جانباز- آقای مجتهد! آیا با داشتن جانبازیِ زیر 25% و3 سال جبهه (۷ماه جبهه) کارت ایثارگری شامل ما می شود؟

- آیا خدا خوشش می آید که با کمیسیون ۱۳۴و تایید جانبازی به علت موج انفجار توسط کمیسیون بدوی سپاه، اعصاب و روان شدید بهزیستی باشیم، ولی بنیاد نپذیرد؟

- خدا خوشش می آید جوانان رشید و جان برکفان ولایت و کشور و قهرمانان واقعی که بی ادعا و مخلص رفتند و مجروح شدند باید مورد بی مهری قرار گیرند؟ البته صدافرین به شرف و عزت مسئولین بهزیستی! نه پارتی نه باندبازی که فقط خدا را درنظر گرفتند، ولی وای بر مسئولین بنیاد، مگر براشون مهم هست کسانی بودند و هستند که صدقه سری و با همتِ همین جانبازان پشت میز خدمت نشسته اند؟

  در بنیاد پایمال کردن حقوق جانبازان، موج میزند که الحمدلله برای جانبازان دست شما رو شده. بگذارید این سال های آخر، آب خوش از گلوی جانبازان و همسر و فرزندان آنها که بیش از ۳۰ سال مرارت کشیده اند، پایین برود. شما که حتی وابستگانتان هم از این سفره پهن شده بی نصیب نماندند، چطور شب ها خوابتان می برد؟ اصلا" وجدان دارید؟

اصلا به آخرت اعتقاد دارید؟ شما که حتی کمیسیون تعیین درصدتان را به تمسخر می گیرید!

جانبازی که مجروحیت موج انفجارش را تایید می کنید و ازکارافتادگیش را هم کمیسیون بنیاد تایید می کند و دو سال حتی ریالی پرداخت نکرده اید چه باید بکند.

 کسی که ۷_۸ سال جبهه بوده و ترکش دردسر دارد، با فرزندانی که دچار افسردگی و مشکل اعصاب شده اند چه باید بکند؟ وتازگی هم که  بیمه دی را با مشکلات ریز و درشتش، به مشکل جانبازان اضافه کردید، طوری که در شیراز، به خاطر ارزیابی فاکتور جانبازان (مسابقه دو ماراتن) راه انداختید و فاصله تحویل فاکتورها و بررسی و ارزیابی آنان، زمان زیادی را از ما می گیرد!

 آقای شهیدی چرا در بین شرکت های بیمه، شرکتی نو بنام بیمه دی با افرادی کم سن و سال ودور از ارتباطات اجتماعی، که حتی سلام که نه، جواب سلام را هم بلد نیستند و با برخورد بد و به تمسخر گرفتن جانبازانی که برای دریافت فاکتور هزینه هایشان می روند، درست کرده اید؟

بس کنید.

خدا به حق این ایام عزیز، ازتون نگذره که حامی و پرورش دهنده یک مشت نون به نرخ روز خور و دزد شدید!

آقای شهیدی! وقتی رهبر معظم می گویند جانبازان طلایه داران انقلاب و نظام هستند، یعنی باید ادای دین کنید و حق و حقوق آنان باید پرداخت شود.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
از آقای محسن رضایی بخواهیم سکوت خود را بشکند ما جانبازان معسر و مضطر نمی دانیم چرا ایشون پیگیری نمکنند و ما را فراموش کرده اند
جانباز عزیز مگه نمی دونی که بیمه دی و بانک دی که برای همه ایثارگران به زور و بدون اجازه حساب باز کردن متعلق به خوداقایون است؟ آیا می دانی یکی از مؤلفه هایی که نشان از رونق واعتبار بانکها دارد (علاوه برنقدینگی) تعداد مشتریانش است؟ایا می دانی علاوه بر این کاری که اقایون کردن(حساب بنام تمامی ایثارگران دراین بانک باز کردن) به صورت موقت بانک دی و بیمه دی را از خطر ورشکستگی(بصورت صوری!!)نجات دادن!!!حالا اگه هم برای ایثارگران مشکلی پیش اومده با توجیهات مختلف ماست مالی می کنن!!!!مثلاً بیمه نوپا هست ودر اول راه قرار داره!!! یا در جواب بنده که چرا بدون اجازه ما (که حداقل 4تا5 تا کارت بانکی دیگری داریم!!!)در بانک دی اقایون بنام ما حساب باز کردن؟ اقایون می گفتن که چون شماها سهامدار بانک دی هستین(البته به بنده با 40%جانبازی سهام تعلق نگرفته!!) و با در گرفتن موقعیت حساس(شرایط رکود کشور) باید با بنیاد راه بیاین(ایثار کنین) !!! البته ما که می دانیم که علاوه بر جلوگیری از ورشکستگی بانک و بیمه اقایون (ولو به شکل صوری) می خواهند امار پرداختی به درمان ایثارگران را بصورت فوری داشته باشن و هر موقع که لازم شده این مبالغ را وسیله ای برای توجیه کمبود و عدم رسیدگی به سایر مسائل خانواده بزرگ ایثارگران برای خود داشته باشن !!!! البته قصه پرغصه و ماجرای های بیمه اقایون!!!! اینقدر گفته شده که به کل مسئله اصلی درمان فراموش شده!!!
امیدوارم ایه مطلب را چاپ کنید(که بعید می دانم) تا کسی یا کسانی این قصه پر غصه بیمه دی را برای ماها روشن کنن./.
اقای مجتهد شما نزد ایثارگران گرامی و عزیز هستید، شما منتخب ، برای یاری دادن به همه ایثارگران هستید. لطفا درد دل همه زیر 25% های مظلوم را به گوش مسئولین برسانید
و لطفا به دلیل مسئولیت فعلی اتان، کتبا از بنیاد بخواهید:
- قانون برنامه ششم را برای جانبازان بدون صورت سانحه که جانبازایشان در یگان تایید شده اجرا کنند و 5% حق قانونی اشان را بدهند .
- کارت شناسایی برای همه جانبازان همزمان با سایرین صادر شود .
- کمک معیشت همه ایثارگران فاقد شغل و بدون درامد پرداخت شود و برایش ایین نامه نوشته شود که جانباز بداند برای تشکیل پرونده به کجا مراجعه کند .
- جلوی تخلفات گرفته شود و نتایج تحقیق و تفحص حالا اگر اطلاع رسانی هم نمی شود ،حداقل خود بنیاد جلوی افزایش انرا بگیرد .
- بلیط حمل و نقل تخفیف دار پیگیری شود .
خدايا کسي نيست بفرياد ما برسد ظلم بنياد به جانبازي زير25 از يکطرف گراني لزومات زندگي از اينطرف
نه کارت شناساي داريم نه کسي بما احترام ميگزارد چراتبعيض قايل ميشويد بين جانبازان

خجالت ميکشيم بگيم جانبازيم چون يک کارت مقواي شناساي ندا يم
ممنون از مجلس و نمايندها
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi