شناسه خبر : 59686
سه شنبه 29 خرداد 1397 , 09:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تخریب سازمان یافته مداح انقلابی

«آرمان» از کوره در رفت/ حمله به میثم مطیعی/ دنبال شهرت است/ یک جریان خاص منویاتش را به مطیعی دیکته می کند/ متولد ۶۸، جنگ و ایثار چه می فهمد؟!

"باز هم میثم مطیعی! مداحی که برای کسب شهرت راهی جز هجمه به آنانی پیدا نکرد که مورد تایید اکثریت افراد جامعه هستند.
«آرمان» از کوره در رفت/ حمله به میثم مطیعی/ دنبال شهرت است/ یک جریان خاص منویاتش را به مطیعی دیکته می کند/ متولد ۶۸، جنگ و ایثار چه می فهمد؟!

تریبون فطر امسال هم همچون سال گذشته با قرائت اشعار منتقدانه و صریح حاج میثم مطیعی که چیزی جز بیان واقعیات کشور با ترکیبی از وضع ناگوار مدیریتی دولت، مشکلات مردم و البته بیانات مرتبط از رهبرانقلاب نبود، همراه شد. اشعاری که در ادامه محتوای قوی و انقلابی سال گذشته سروده شده بود و این بار هم با موج حمایت مردم مومن و انقلابی همراه شد. هرچند زنجیره ای ها امسال در موج آفرینی منفی و متعصبانه در مقابل انتقادات مطیعی همچون سال گذشته موفق نبودند اما دو سه رسانه زنجیره ای از جمله روزنامه «آرمان» نتوانستند سعه صدر از خود نشان دهند و در مقابل انتقاد، همانند مسئولان دولت مورد علاقه شان از کوره در رفته و با حمله تند و توهین آمیزی با عنوان «پشت پرده اشعار مطیعی مداح» به قلم مطهره شفیعی به خیال خود دست به افشاگری -بخوانید عقده گشایی- زدند.

مطیعی دنبال شهرت است!
آرمان در همان ابتدای گزارش و برای تلقین به مخاطب، به سراغ تهمت شهرت طلبی به این مداح با اخلاص و انقلابی رفته است: "باز هم میثم مطیعی! مداحی که برای کسب شهرت راهی جز هجمه به آنانی پیدا نرد که مورد تایید اکثریت افراد جامعه هستند. او شعرخوانی می‌کند و اندکی احسنت‌گویان او را تشویق می‌کنند تا به‌ زعم خودشان، انتقادات پنهان بماند."

مداح تریبون فطر متولد سال 68 است/ به او دیکته می کنند!
علاقه ویژه کارگزارانی ها و اصلاح طلبان به جوانان دهه شصت پیش از این در عبارات محبت آمیز جهانگیری نیز اعلام شده بود! نویسنده هم در بخش دیگری از گزارش برای نیل به هدف خود که تخریب این مداح انقلابی است به سن و سال دکتر مطیعی متوسل شده و در حالی که وی متولد سال 63 است، در اشتباهی فاحش او را متولد سال 68 معرفی کرده است: «مطیعی متولد چه سالی است که اینگونه از دهه 60 می‌گوید؟» در ویکی‌پدیا نشانی از سال تولد او نیست و در سایت‌های معرفی مداحان نیز به سال تولد او اشاره نشده است. تنها سایت شبناک مدعی شد متولد 1368 است. مطیعی یک سال پس از پایان دفاع مقدس به دنیا آمده است! بنابراین نمی‌تواند ادعا کند که آگاه به شرایط جنگ و ایثارگری مسئولان آن دوران به‌ویژه آیت‌ا... هاشمی است. بنابراین این گمانه به واقعیت نزدیک است که جریانی منویات خود را به مطیعی دیکته می‌کند تا او بر زبان بیاورد. جریانی که شاید غایبان تلاش‌های دهه 60 بودند و امروز برای پنهان کردن نبودن‌هایشان، چنین موضوعاتی را به جوان متولد 68 دیکته می‌کنند که حتی صدای آژیر خطر سال‌های جنگ را نشنیده است.



ریشه تفکرات میثم مطیعی، جبهه پایداری است!
آرمان در ادامه نوشته است: «مشی فکری مطیعی به اعضای جبهه پایداری و دلواپسان اصولگرا نزدیک‌تر است و آنچه او به صورت شعر می‌خواند را دلواپسان اصولگرا و اعضای جبهه پایداری به عنوان تحلیل سیاسی بیان می‌کنند! مطیعی و دلواپسان انتقاد به دولت و اصلاح‌طلبان را اصل فعالیت می‌دانند و اهل هیچ تعاملی با رئیس‌جمهور و پاستورنشینان نیستند. از جمله چهره‌هایی که مطیعی به آنها ابراز ارادت می‌کند آیت‌ا... علم‌الهدی است و تصویر دستبوسی او از امام جمعه مشهد منتشر شده است. آیت‌ا... علم‌الهدی پدر همسر حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی است. بنابراین نمی‌توان تفکر مطیعی را جدا از رئیسی دانست. ایران آنلاین سال گذشته نوشت: «میثم مطیعی پای ثابت برنامه تبلیغاتی ابراهیم رئیسی بود و در صف اول افرادی بود که در مجالس مختلف علیه روحانی و اصلاح‌طلبان به خواندن اشعار و مطالب تخریبی می‌پرداخت». بنابراین اظهارات مطیعی ریشه در چنین تفکری دارد.»

بدون تردید تاسف آور است که یک روزنامه، روزگاری اعتبارش را از تبدیل شدن به آلبوم خانوادگی خاندان هاشمی بگیرد و روزگار دیگر برای ادامه حیات خود مجبور باشد، واقعیات کشور، ناکارآمدی دولت و صدای بلند گله گذاری مردم به ستوه آمده از وعده های پوچ برجامی، انفعال، حقوق و ثروت نجومی، بیکاری، رکود، تورم، گرانی و بی ثباتی و... را نشنود و منافع حزبی و قبیله ای چنان بر ایشان غلبه کند که برای حب قدرت هرصدایی را بر علیه خود تصور کند و با تمام توان برای حمله به آن اقدام کند تا بتواند در خیال خود این تریبون ها را ساکت کند. به این طیف سیاسی که علی رغم هیاهویشان در اقلیت هستند باید گفت اساس مشکل شما در جای دیگر است؛ جستجو کنید!

به نقل از جهان نیوز

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi