شناسه خبر : 59689
جمعه 08 تير 1397 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگری ممنوع، ظرفیت تکمیل!

اگر زورکی هم وارد بشوید، پایشان را دراز می کنند تا جای نشستن نباشد. فکر می کنند ایثارگری سقف دارد و نباید دیگران ایثارگر شوند.

جانباز -  کسانی هستند که نه به جانباز احترام می گذارند و نه اعتقاد به دفاع مقدس دارند نه به توصیه های مقام معظم رهبری گوش می دهند. چون بر اساس شانس صاحب این میز و تشکیلات شده اند نه بر اساس اعتقاد و لیاقت! اگر هزار بار هم داد بزنید چرا قانون برنامه ششم ایثارگران را اجرا نمی کنند، گوش شنوائی ندارند ونمی شنوند و اگر فردی اعلام کند چه دماغ گنده ای دارند، دستشان  چلاق است و گوششان... و یک شبه پیدات می کنند و به خود همان مامورین جانباز که به حق و حقوق آنها اعتنا نمی کنند دستور دستگیری وگذاشتن تو گونی می دهند!

 آنها فقط معتقدند این سفره ایثار فقط مخصوص خودشان است و میهمان جدید قبول نمی کنند! چون غذایی که تهیه کردند فقط مخصوص 200نفر است و در را می بندند کسی وارد نشود و اگر زورکی هم وارد بشوید، پایشان را دراز می کنند تا جای نشستن نباشد. فکر می کنند ایثارگری سقف دارد و نباید دیگران ایثارگر شوند.   

 بارها انتقاد و درخواست اجرای قانون در فاش نیوز ثبت و منتشر می گردد که چرا برنامه ششم ماده 87 بند الف، حداقل درصد جانبازی را به جانبازان مذکور نمی دهند؟! می خوانند ولی در مقام پاسخگویی ممکن است زبانشان چسپ سنگ خورده باشد! (((فکر می کنند فراکسیون ایثار گران فقط برای معاف شدن سربازها  درست شده ))) سایر مشکلات جانبازان و میهمانان پشت در را نمی بینند (( آقایان مجلس نشین = خوش نشینان بنیاد شهید= آقایان مدعی العموم در نهادهای قضایی = مگر هرجا قانون اجرا نمی شود و ترک فعل انجام می شود =خودداری از اجرای قانون جرم نیست = مگر مدعی العموم وظیفه ندارد جایی که خلاف قانون انجام می شود وترک فعل انجام می شود به طوری که حق عده زیادی از ایثارگران پایمال و نارضایتی به بار می آورد، وارد عمل شود؟!

  متاسفانه برابر نامه پیوست با اوج جسارت به کلیه بنیادهای شهید سراسر کشور اعلام شده از پذیرش جانبازان جدید دربنیاد  استان ها خودداری کنید!!! بعد از قرار اجرای برنامه ششم ایثارگران تا 2 سالی همه را سر کار گذاشتند! سرگردان کردند که درحال تنظیم آئین نامه هستند. اخیرا هم شنیده شده توپ را تو میدان ستاد کل انداخته اند! بعضا اعلام می کنند بار مالی دارد! آقایان و خانم های گرامی مگر افراد شاغل که در حال گرفتن حقوق هستند حق ایثار هم می گیرند؟ آیا درست کردن محرومیت اجتماعی برای آنها بار مالی دارد.

 لذا استدعا داریم اصلا" اجازه ندهید ما وارد بنیاد شهید شویم!!! ما تشنه ورود به بنیاد نیستیم!!! فقط محرومیت اجتماعی ایثارگری را از ما بردارید!! فقط طرحی قانونی را در مجلس به تصویب برسانید که هر مزایایی که در بنیاد شهید به ایثار گران داده می شود به  ایثارگران نیروهای مسلح نیز تعلق می گیرد و کلیه سازمان ها و نهادهای دولتی پس از گواهی نیروهای مسلح موظف به تبعیت از آن هستند و مقاومت به منزله سرپیچی از قانون است.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام بسیار مطالب بجا وارزنده می باشد بنیاد نسبت به ایثار گران بی توجه وبی اعتنا است با توجه به هزینه خود گردانی بنیاد که از جیب جانبازان وایثارگران برای اداره وحقوق ومزایا تعیین کردن برای خودشان بسیار بالا است پیشنهاد می شود با توجه به اینکه بنیاد هیچ گونه خدماتی نمی دهد وبا توجه به ضرورت کوچک سازی دولت ولزوم خدمات به ایثارگران جدید بنیاد شهید منحل وهزینه ای که حتی ممکن است بعضی از کارمندان بنیاد هیچ ایثارگری نداشته باشند به صاحب اصلی تقدیم شود وکلیه خدمات وقوانینی که بنیاد زحمت فوق العاده می کشد گواهی ایثارگری از طریق ایثارگران نیروهای مسلح داده تا به این طریق بارسنگین از روی شانه هزاران کارمند بنیاد در سراسر کشور برداشته شود
سلام لطفا مارا راهنمایی کنید اگر مجلس لوایح قانون جامع ایثارگران را را تصویب کرده است وشورای محترم نگهبان آن را تایید کرده وبه قانون تبدیل شده علت عدم اجر ی آن چیست آقای ی رییس 6 سال دم از آزادی موسیقی وکنسرت و ورود زنان به ورزشگاهها می زنید 2 سال است طرح جامع ایثارگران ازجمله اعطای 5درصد جانبازی به ایثارگران که فاقد پرونده بالینی هستند و اعطای یک مقطع تحصیلی به ایثارگران تصویب شده است در خصوص عدم اجرا ی این مصوبات کوچکترین تذکری به بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارتخانه داده اید
سلام
باشرایط مذکور اصلا وجود بنیاد ضرورت ندارد یا باید دربنیاد انقلاب ودگر گونی پیش بیاید وتعیین درصد واحراز از بنیاد سلب اختیار و در شرح وظایف نیروهای مسلح قرار دهند واز حیطه ارباب ورئیت خارج شود وبه سوی خدمات به ایثار گران پیش برود یا اینکه بنیاد منحل وهزینه گزاف کارمندان بنیاد به سایر جانبازان که تا کنون پذیرش نشده اند واز طریق سازمان خودشان احراز جانبازی شده اند پرداخت شود تشکیلات به این بزرگی فقط مخصوص دادن یک گواهی می باشد چه خدماتی انجام می دهند حتی از ملاقات پدر شهید که در حالت کما بود خود داری کردند پرده تسلیت اورا با مشخصات اشتباه نوشته بودند کسی در مراسم تسلیت حاضر نشد با پیک موتوری فرستاده بودند قبلا هم در فاش نیوز منتشر شد با این شرایط ضرورت وجود بنیاد برای چیست ؟ آیا بنیاد فقط برای اداره کارمندان خود درست شده است ! ؟؟
یک مشت مفت خور بیت المال
افرین بر شما حرف حق همین است
ایثارگران ارتش و سپاه و بنیاد و....همه باید با هم ادغام می شد و وزارت ایثارگران تشکیل می شد .
افسوس برخی عاشقان میز و منصب در بنیاد علاقه ای به اصلاح شدن و رها کردن پست ندارند .
تانباشدچوب تر...!فرمان نبرد...و...!
دربنیادهمه چیز وجود دارد بجز خدا. در ان را ندارداینها جماعت از خدا بی خبرند جای که خدا دران وجود ندارد بنیاد شهید است اگر قانون خدا هم پیاده شود زیر پا میگذارند. اینکه مجلس برنامه ششم را تصویب کرد از نظر انها پشم ارزش ابلاغ کردند را ندارد ایثاگران را منبعد باید درموزه تاریخ ببینید نه در بنیاد. شهیدای توف براین روزگاربزغاله جای شیر حکومت میکند ازطرف جانباز اعصاب روان تقدیم به همه ایثارگران چشم در راه برای گدایی پنج درصد بنیاد شهید
بخدا اگر امام زمان ظهورفرمایندهمینهابدنبال کشتنش میروند
آقای دکتر نوروزی باید برای اقای رئیسی نامه بزنند و مشکلات را اعلام کنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi