شناسه خبر : 59711
پنجشنبه 31 خرداد 1397 , 08:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واکنش جمعیت جانبازان به نامه ذلتبار درخواست مذاکره با امریکا

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در واکنش به نامه برخی از ورشکستگان سیاسی در داخل و خارج کشور در خصوص درخواست مذاکره مستقیم با امریکا، تصریح کرد: عجیب است که...

فاش نیوز -  مغز کوچک پیشنهاد دهندگان مذاکره با امریکا فاقد درک الفبای سیاسی است.

 جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در واکنش به نامه برخی از ورشکستگان سیاسی در داخل و خارج کشور در خصوص درخواست مذاکره مستقیم با امریکا، تصریح کرد: عجیب است که «گاو شیرده» خواندن سعودی ها توسط ترامپ پس از اینکه آنها با وی رقص شمشیر کرده اند، برای پیشنهاددهندگان مایه عبرت نشده و این پیشنهاد خلاف شرف ملی را مطرح کرده اند.

 به گزارش خبرنگار فاش نیوز، اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در آخرین جلسه رسمی خود مقاومت مقتدرانه و تحسین‌ برانگیز مبارزان یمن در نبرد الحدیده را تجلی واقعی اعتماد به وعده های الهی و تحقق وعده الهی «ان تنصرالله ینصرکم» دانستند و تاکید کردند: این مقاومت نشان داد ائتلاف آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان و امارات با هیبت و هیمنه رسانه ای در مقابل ایستادگی مردم مظلوم، پوچ است.

 جمعیت جانبازان با تاکید بر نقش آموزه های مکتب امام (ره) و اسلام ناب در به نمایش گذاشتن جوهره مقاومت و توانستن برای ملت های منطقه، و با یادآوری اینکه ائتلاف سنگین و پر هزینه ۷ هزار میلیارد دلاری مورد ادعای ترامپ در منطقه خاورمیانه نتوانست آورده ای در سوریه، فلسطین، عراق، یمن و بحرین برای آنها رقم بزند، این وضعیت غربی ها را مصداق «کاشتن باد و درو کردن طوفان» توصیف و تصریح کردند: ماهیت باطل شیطان بزرگ و هم‌پیمانانش جز این نیست.

 جمعیت جانبازان در ادامه این جلسه با تقبیح نامه‌ تنی چند از ورشکستگان داخلی و خارج نشین برای انجام مذاکره مستقیم و بدون قید و شرط ایران و امریکا مانند آنچه که اخیرا در کره شمای رخ داد، مغز کوچک پیشنهاد دهندگان چنین ایده ای را را فاقد درک الفبای سیاسی و الفبای غیرت و شرف ملی دانست و خاطرنشان کردند: نگاهی به سردمداران عربستان سعودی که با ترامپ رقص شمشیر کردند اما از طرف ترامپ «گاو شیرده» لقب گرفتند، باید زنگار مغزهای کوچک این ورشکستگان سیاسی را به تحرک وا می داشت اما چنین نشده و آنها حتی از سوی همفکران سابق خود نیز مورد اعتراض و شماتت قرار گرفته‌اند.

  این جمعیت گردآمدن در محور وحدت، انسجام و منافع ملی که ژرفای آن را مقام رهبری با ظرافت تبیین کردند، راهکار برون رفت از تحریم های فزاینده آمریکا و همدستان اروپایی اش می‌داند و معتقد است: تکیه به ظرفیت‌های داخلی، اعتماد به نخبگان جوان، رفع موانع پیش پای بخش خصوصی و نقش قائل بودن برای شرکت های دانش بنیان در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای دقیق قانون بهبود شرایط کسب و کار تضمین‌کننده استقلال و ضربه ناپذیری ما در این جنگ واقعی و همه جانبه است.

 اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان با اشاره به ضرورت بکارگیری تیم باورمند اقتصاد مقاومتی در کنار رئیس جمهور و اهمیت پرهیز از سیاه نمایی و افراط و تفریط در تحلیل وضعیت اقتصادی، خواستار تلاش روسای قوا برای هماهنگی پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فقر و فساد و ناکارآمدی شده و در این مسیر به کارگیری کارشناسان باورمند به اقتصاد مقاومتی برای ارائه طرح ها و لوایح کارآمد به منظور برون رفت از وضعیت جدید و نیز اتخاذ راهبرد منطقی برای حفظ وحدت و انسجام ملی در مقابل زیاده خواهی های افسار گسیخته آمریکا و همپیمانان او را ضروری توصیف کردند.

 این جمعیت مسوولان را به تبیین صادقانه، شفاف و منطقی آنچه پیش رو است دعوت و تاکید کرد: مسئولیت پذیری همگان برای اصلاح شرایط می تواند سرمایه بزرگ اجتماعی را به رغم همه سنگ اندازی های بین المللی و سوداگران خدانشناس داخلی به سوی برون‌رفت از شرایط موجود بسیج کند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
یادش بخیر از استاد می پرسیدم کدام توسعه در کشور در اولویت است توسعه فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی یا اجتماعی ؟
تجربه به من جواب داد
توسعه فرهنگی را باید در درجه اول قرار می دادیم
گسترش خرافه پرستی بجای دین داری واقعی کل کشورمان را به نابودی برده است
جالب است بدانید :
کشور ما که از نظر ظرفیت گردشگری در دنیا مقام پنجم و از نظر گردشگر مقام صدم را دارد !
هم اکنون بسیاری از شرکت ها و تولیدی ها در استانه ورشکستگی هستند و صدها کارگر بیکار شده اند .
دوستان ما شهید شدند و خون دادند و نگذاشتند یک وجب از سرزمینمان و دین و استقلال کشور به دست شقی ترین دشمنان اسلام و ایران و بعثی ها بیفتد ولی این مغز کوچکهای معامله گر شکم پرست و دیا زده غربگرا قصد وطن فروشی نوین را دارند وطن فروشی سنتی واگذاری خاک و سرزمین مثل بحرین بود ولی اینها با امضای قرار دادهای ننگین اختیار کشور را از ملت خود سلب می نمایند تا تصمیمات از لندن و نیویورک و واشنگتن برای این ملت گرفته شود . آرزو دارم بجای این خفتها جنگی مستقیم داشته باشیم تا لااقل با مرگ سرخ ازاین دنیا برویم نه با خفت و خواری بارنگ زرد همانند ترسوها .
جمعیت جانبازان چرا در مقابل این همه فساد و این همه مدیریت ها قرون وسطایی سکوت می کند ؟
سلام ، این نامه و حرکات مشابه مرز بین خیانت و ولایت را مشخص کرده است. خوبست مرزها بدست خیانت کاران مشخص شوند تا هیچگونه شک و شبهه ای باقی نماند لذا کار برای مدیران دلسوز در موضوعات کنترل و مدیریت بحران همچنین هشدارهای عالمانه رهبر معظم انقلاب و فعالیت های اخیر در خصوص آگاهی مردم و رصد تحرکات دشمنان برای ایجاد بحرانهای اجتماعی و آشوبهای خیابانی احتمالی نیز آسان شده است زیرا مطابق تعاریف مدیریت بحران که شامل بحران خفته ، بحران فعال و بحران تضعیف شده میباشند از جانب خداوند متعال و از آنجا که حق تعالی دشمنان اسلام و مسلمانان را از احمق ها قرار داده بدین ترتیب نیز بحران خفته (دی ماه 96) بدون هیچگونه تحرکی از سوی دشمنان داخلی و خارجی نظام و بدون هیچگونه تحمیل هزینه ای برای نظام با درایت حکیمانه و پرشی عالمانه وارد مرحله بحران تضعیف شده گردیده است.
فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در خصوص آگاهی بخشی به مسئولان و مردم برای روشن شدن نقشه ها و قصد دشمنان نظام از ایجاد بحران های اقتصادی و ایجاد نارضایتی عمومی که منجر به بحرانهای اجتماعی و امنیتی شود همزمان با لغو پیگیری کنوانسیون پولشویی و تروریسم در مجلس شورای اسلامی نیز تیر خلاصی برای برنامه ریزی ، تحرکات و تهدیدهای دشمنان در تیر ماه شد.
خوشبختانه پیشگیری قبل از وقوع هرگونه بحران اجتماعی باعث کاهش شدید هزینه های انسانی و مالی خواهد شد فلذا اقدام بموقع و پیش بینی عالمانه هر نوع بحران را بدون هیچگونه آسیبی به فرصتهای طلایی جهت پیشرفت و تضمین امنیت کشور تبدیل کرده است.
دشمنان انقلاب اسلامی برای کنترل بحرانهای مالی و اقتصادی ناشی از نفوذ با قدرت ایران در کشورهای اسلامی مجبور شدند اتاق جنگ را به خزانه داری منتقل کنند لذا برعکس برخی تحلیلهای داخلی مبنی بر قصد دشمن از انتقال اتاق جنگ به خزانه داری جنگ با اقتصاد ایران است بایستی این تحلیل را در جهت مرگ اقتصاد و دلارهای آمریکایی تعبیر کنیم و با خوشحالی ملی پوشان فوتبال در جام جهانی خوشحال باشیم و بگوییم اندکی صبر سحر نزدیک است.
ای خدای مهربان و قادر متعال کسانی که می‌خواهند خون شهدا را پایمال کنند چرا طرح مذاکره با شیطان رجیم را میدهند. چرا رهبری عزیز و بزرگوار را اینقدر اذیت و آزار میکنند. ما 8سال جنگ کردیم هزار شهید دادیم شهدا مدافع حرم. چرا شهید بهشتی. رجایی. باهنر... را از دست دادیم چون استقلال و آزادی ملت ایران را خواستیم. خود بنده در 13سالگی 3بار دست به شناسنامه3بار جبهه رفتم.ما4برادر هستیم هر4نفرمان به ندای امام امت پیرجماران لبیک گفته وبا شوق شهادت جبهه رفتیم. آیا این ظلم بزرگی نیست که به ملت ایران شهید پرور بشود. ما تا لحظه مرگ پیرو خط امام و رهبری عزیز و بزرگوار حضرت آیت الله العضمی سیدعلی خامنه‌ای دامت حفاظه هستیم. چرا خون بدل رهبری معظم میکنند. اینها هیچ بویی از انسانیت و شرافت نبردند و برای چاپلوسی دست به هر اقدام ناجوانمردانه ای میزنند. باید گوش ب فرمان رهبری عزیز و بزرگوار وعظیم الشان بدهیم. خدا همیشه نگهدار وحامی مردان سخت روزگار باش. از خدا میخواهم که از عمر من بردارد به عمر شریف رهبری بیفزاید.مادیگه چطور میتوانیم تو روی رهبری را نگاه کنیم. الان که مینویسم خدا داند ودلم. این افراد وطن فروش فکر میکنند ترامپ لقمه نان ما میشود. او ذلیل ترین آدم در کره خاکی است. لعنت خدا بر کسی که بخواهد دل رهبری وملت شهید پرور را بدرد برآورد.. ای خاک بر سر چنین اشخاصی که ایقد بفکر جاه طلبی اند. رهبری عزیز مابسیجیان شرمنده آیم. شما ما را ببخشید. ما تا آخرین قطره خون جانمان را فدای شما میکنیم.. شما غصه بخورید ما در عذاب وجدان هستیم. جانم فدای رهبری. رهبر تمام مسلمین جهان شما هستین.. طول عمر باعزت شما مایه شادی ماهست. جانم به قربان رهبری... یاحق
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi