شناسه خبر : 59720
جمعه 01 تير 1397 , 18:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با حضور گسترده جانبازان نخاعی

انتخابات گروه پیگیری انجمن جانبازان نخاعی تهران بزرگ برگزار شد

انتخابات گروه پیگیری انجمن جانبازان نخاعی تهران بزرگ(استان تهران) بعد از ظهر روز جمعه با حضور تعداد کثیری از جانبازان در باشگاه شهید یگانه مخابرات برگزار شد.

فاش نیوز -  انتخابات گروه پیگیری انجمن جانبازان نخاعی تهران بزرگ(استان تهران) بعد از ظهر روز جمعه با حضور تعداد کثیری از جانبازان در باشگاه شهید یگانه مخابرات برگزار شد.

بر پایه این گزارش، انتخابات گروه پیگیری انجمن جانبازان نخاعی تهران بزرگ(استان تهران) بعد از ظهر روز جمعه با حضور تعداد کثیری از جانبازان نخاعی برگزار شد و 7 عضو اصلی و 2 عضو علی البدل هیئت مدیره این گروه با آرای جانبازان نخاعی مشخص شدند.

در این انتخابات که با برگه انجام گرفت، 12 نفر خود را نامزد عضویت در هیئت مدیره گروه پیگیری تهران بزرگ کردند که از این میان، هفت نفر اول به ترتیب آرا، «حسن ابوطالبی» با 86 رأی، «حسین مهرآئین» با 85 رأی، «موسی گلمحمدی» با 82 رأی، «مصطفی نظری» با 82 رأی، «مصطفی حدادی» با 78 رأی، «داوود حیدری» با 75 رأی و «کاظم مقدس» با 74 رأی به عنوان اعضای اصلی و «بهروز ساقی» و «شعبان پیرحیاتی» به ترتیب آرا به عنوان دو عضو علی البدل انتخاب گردیدند. 

همچنین همه 9 نفر عضو منتخب هیئت مدیره گروه پیگیری تهران بزرگ، (اعم از اصلی و علی البدل) در مجمع عمومی آینده انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان که طبق اساسنامه اصلاح شده و جدید این انجمن به مثابه مجمع عمومی ملی و کشوری خواهد بود، برای انتخاب اعضای هیئت مدیره این انجمن صاحب حق رأی خواهند بود.

گفتنی است در پی اصلاحاتی که در اساسنامه انجمن جانبازان نخاعی صورت گرفته است، انتخابات آینده این انجمن و انتخاب اعضای هیئت مدیره این انجمن، با حضور نمایندگان هیئت مدیره گروه های پیگیری استان ها، به نسبت هر 50 جانبازی که در هر استان ساکن هستند یک نفر، و با آرای آنان  انجام خواهد گرفت.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
باز که اسامی انتخاب شده ها تکرای است.
یعنی قحط الرجال و قحطی الجانباز بوده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما را که دعوت نکرده بودند. جلسه بیشتر میهمانی خودمانی بوده.
نوش جان
شما اگر با نام می نوشتی مستند می شد پیگیری کرد ولی اینگونه نمی شود چیزی گفت
غر نزنید راست می گفتید می رفتید ولی رای نمی آوردید ولی اقلا باور می کردیم اهل کارید ولی مثل حضرت علی ع خانه نشینتان کردن ...
بعضی از دوستان مانند مصطفی حدادی و مصطفی نظری چهره های جدید و با انگیزه تری هستند. ولی از بقیه خیری تا حالا به جانبازان نرسیده است.
فقط همیشه در خبرها و عکسها حضور دارند و در عمل هیچ.
خداوند عاقبت مه را ختم بخیر بگرداند و ایضا این منتخبین تکراری را.
چرا بی انصافی می کنید آقایان نظری، حدادی، مقدسی، پیرحیاتی، مهرآیین و... جدید هستند و بالاخره مگر چقدر جانباز داوطلب این کار داریم. خب بعضی هم که رأی نیاوردند چه میشه کرد. بعضی اگر می شدند هم رأیب نمی آوردند و بعضی هم که نیستند خودشان نخواستند و تقصیر کسی نیست
بعد از تجمع معروف یک میلیون و دویست هزار تومان در ماه که تاکنون تعداد زیادی جانباز هفتاد درصد دریافت نموده اند ناشی از زحمات این همرزمان بوده است.
لطفا قدری انصاف...
سلام دست برگزار کنندگان این انتخابات درنوع خود باشکوه درد نکند من که انتظار نداشتم این همه جانباز نخاعی و ویلچری آن هم برای انتخابات گروه پیگیری حضور پیدا کنند. یعنی بیشتر از این هم در محل برگزاری انتخابات که کوچک هم نبود جا نمی شد.
آفرین به مدیر خودمون که با روحیه باجرات با صلابت در انتخابت شرکت کرد . با وجودی که قلبش درد می کنه . همتتونو درود .
صد درود بهدهمه جانبازان باوجود اینکه مسایلی ذهنشان را مشغول کرده بود و ناراحت بودند ولی بازم در جلسه شرکت کردند و ابهت جانبازی خود را نشان دادند .
من به سر خودم رفته می دونم که انتخاب بهترین کار و رفتار وقتی که مثل چی ناراحت و عصبانی هستی چقدر سخته اما باید پا رو دلت بذاری و بخاطر رعایت خیلی شئونات و مصلحتها جمع را بپذیری تا دل حضرت علی علیه السلام خوشحال بشه از اجتماع و اجماع شیعه هاش ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi