شناسه خبر : 59729
شنبه 02 تير 1397 , 09:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز نخاعی نیروی انتظامی به شهدا پیوست

"فرهاد علیمرادی" از جانبازان نیروی انتظامی پس از ۳۳ سال درد و رنج به یاران شهیدش پیوست و آسمانی شد.

فاش نیوز - فرهاد علیمرادی از جانبازان نیروی انتظامی که طی جنگ تحمیلی دچار قطع نخاع شده و حدود 33 سال در بستر بیماری بود, 29خرداد ماه بر اثر وخامت بیماری و پس از تحمل درد و رنج فراوان در بیمارستان به آرزوی دیرینه خود رسید و به دوستان شهیدش پیوست.

این جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، پس از ۵ ماه کما، به همرزمان شهیدش پیوست و با حضور گسترده مردم اصفهان در آرامگاه ابدی خود به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع و وداع با شهید علیمرادی از شهدای دفاع مقدس نیروی انتظامی استان اصفهان از 31 خرداد ماه با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و مردم شهید پرور اصفهان از مقابل مسجد رکن الملک واقع در خیابان فیض به سمت گلستان شهدا برگزار شد.

شهید علیمرادی، از نیروهای ژاندارمری سابق بود که در سال 1364 در منطقه عملیاتی خوزستان براثر اصابت ترکش خمپاره از ناحیه گردن قطع نخاع شده و بیش از 33 سال در بستر بیماری بود.

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی 16 خرداد ماه امسال با حضور بر سر بالین این جانباز دوران دفاع مقدس، ایثار و فداکاری وی در دفاع از میهن اسلامی را ستود.

یک جانباز نیروی انتظامی به
http://shohadanaja.com/wp-content/uploads/2018/06/%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C.jpg
منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi