شناسه خبر : 59730
شنبه 02 تير 1397 , 10:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان آسایشگاه امام، میهمان شام ارتش!

میهمانی شام به دعوت فرماندهی دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از جانبازان نخاعی آسایشگاه امام خمینی (ره) در چهارشنبه شب برگزار شد.

فاش نیوز- میهمانی شام به دعوت فرماندهی دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از جانبازان نخاعی آسایشگاه امام خمینی (ره) در چهارشنبه شب برگزار شد.

چهارشنبه شب، جانبازان نخاعی آسایشگاه امام خمینی تهران به همراه خانواده هایشان در مراسمی جهت پاسداشت و تقدیر از مقام جانبازان شرکت کردند.

این مراسم در مجموعه تالارهای مروارید واقع در خیابان فاطمی وابسته به ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

 میهمانی که از ساعت 7 غروب اعلام شده بود، کم کم با رسیدن جانبازان و خانواده هایشان دقیقا ساعت 8 شب به طور رسمی با قرائت قرآن آغاز شد.

از جانبازان در بدو ورود با انداختن تاج گل و نواختن مارش نظامی استقبال میشد و میهمانان به تالار هدایت می شدند.

 اولین سخنران مراسم فرمانده دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ سید محمدرضا حسینی بود که به ایراد سخنانی در ستایش و قدردانی از مقام شهدا و جانبازان پرداخت.

سپس یکی از مسئولین عقیدتی سیاسی ارتش، نیز به سخنرانی پرداخت و از ایثارگری و فداکاری سال های بسیار پس از جنگ جانبازان و ایثارگران گفت.

طی برگزاری مراسم در بخش خانم ها و آقایان که جداگانه بود، از جانبازان و همسرانشان با میوه و چای و شیرینی پذیرایی شد.

با بلند شدن صدای اذان مغرب و عشاء، همه برای ادای نماز جماعت آماده شدند و پس از انجام فریضه نماز، مراسم با سرو شام به پایان خود نزدیک شد.

پس از مراسم شام نیز سرتیپ حسینی به قدردانی از جانبازان پرداخته و هدیه و لوح تقدیری را به رسم سپاسگزاری تقدیم جانبازان نمود.

 

گزارش از شهید گمنام

عکس از ظهوری

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi