شناسه خبر : 59766
دوشنبه 04 تير 1397 , 10:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عضو حزب منحله در خدمت گروهک آمریکایی


یک عضو حزب منحله مشارکت مدعی شد از دور خارج کردن گروهک نهضت آزادی کار حزب توده بود.
محسن صفایی فراهانی مدعی شد کا‌گ‌ب (سرویس جاسوسی شوروی) از حزب توده خواسته بود دولت مهدی بازرگان را با رنگ لیبرال بودن از دور خارج کند. حزب توده هم در این مورد به خوبی عمل کرد.
این اظهارات در حالی است که اولاً اسناد جاسوسی برخی سران نهضت آزادی، پس از تسخیر سفارت (جاسوسخانه) آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام منتشر شد. در واقع آنچه منتشر شد- و حاصل غافلگیری اعضای سفارت بود- اسناد سفارت آمریکا بود و نه سفارت شوروی!! به یک معنای دیگر هر چند لیبرال بودن سران دولت موقت، خود مسئله‌ای چالش‌برانگیز بود، اما مهم‌تر از آن این بود که آنها فراتر از مشکل فکری و اعتقاد، خود را فروخته بودند و در خدمت رژیمی قرار داشتند که مردم ایران علیه آن قیام کرده و خون داده بودند.
ثانیاً مشی نهضت آزادی به صراحت، بوی خیانت به ملت ایران و انقلاب اسلامی نوپای آنها را می‌داد. سران این گروهک در حالی که ملت انقلابی در حال جارو کردن بقایای رژیم سلطنتی بودند، می‌کوشیدند عوامل این رژیم را ابقا کنند و موتورحرکت انقلاب و انقلابی را خاموش سازند. آنها در جریان جنگ تحمیلی صدام نیز، تبدیل به ابزار عملیات روانی دشمن برای ناامید کردن ملت ایران شدند.
اما نکته دیگر درباره عملکرد وابستگان حزب منحله مشارکت است. صفایی فراهانی عضو این حزب منحله در حالی از صحنه‌سازی دیگران برای بدنام کردن سخن می‌گوید که اعضای حزب مشارکت در مجلس و دولت اصلاحات، با اختیار و اراده خودشان، به نقشه‌های براندازانه و ضدانقلابی آمریکا و انگلیس و اسرائیل یاری رساندند و بارها از سوی آنها مورد حمایت رسمی قرار گرفتند که آخرین آن در فتنه و آشوب سال 88 بود. آیا این صحنه‌های بدنامی که در خیانت و وطن‌فروشی نیز، محصول عملکرد حزب منحله توده است؟!
یادآور می‌شود برخی سران نهضت آزادی و حزب مشارکت، طی دو دهه اخیر به تعامل و ارتباط نزدیک با سران احزاب مارکسیستی چپ نظیر فدائیان خلق، توده و حتی سازمان منافقین روی آورده‌اند. از این جهت نیز بدگویی یک عضو حزب منحله مشارکت علیه حزب توده‌ای که اکنون با برخی سران آنها در تعامل هستند، یک طنز بی‌نمک به‌شمار می‌رود.
و بالاخره اینکه برخی اعضای حزب منحله مشارکت، جزو دانشجویان تسخیرکننده لانه جاسوسی و منتشرکنندگان اسناد کشف شده هستند.

اینستاگرام
سلام ، افشای اسرار پشت پرده لیبرال های وطن فروش که سالهاست با فتنه 78 آشکار و علنی شده نوعی سیاست بازی بوده که آنها نقش پلیس خوب را بازی کنند تا این بهانه بطور غیر مستقیم سیاستهای اقتصادی نظام اسلامی را با آمریکا مرتبط کنند.
با توجه به آشکار بودن ماهیت دولت یازدهم در انتخابات 96 نیز همین روند پلیس خوب ادامه یافت تا بلکه در ناامیدی کامل برجام به نتیجه برسد. اگر چند روز زودتر نتیجه برجام که از قبل معلوم بود نتیجه ندارد با سهل انگاری و نادیده انگاشتن تخلفات گسترده موجب ادامه فعالیت لیبرالها و به تبع آن عده ای از مسئولان معلوم الحال آزادانه و بدون هیچ مانعی وارد مفاسد و چپاول بیت المال نشده بودند امروز وضعیت اقتصاد اینطور دچار فروپاشی و بیت المال چپاول نشده نبود.
بازی پلیس خوب و بد را بطور متقابل آمریکا نیز بطور علنی بازی کرد اما آنها هوشیارتر عمل کردند یعنی لیبرالها را بعنوان عاملان نفوذ آمریکا در حاکمیت ایران پذیرفتند لذا نظام اسلامی ضمن باخت در بازی برجام با عده ای مسئول فاسد و صنعت هسته ای نابود شده قادر به پاسخگویی به مردم نیست.
سیاستی که صنعت هسته ای را نابود کرد و موجب سرازیر شدن بودجه های سالانه بیت المال در بازارهای ارز ، طلا ، مسکن ، خودروی لوکس و بورس در قالب پولشویی وارد بازار شد تا پس از تصویب fatf آدرس پولشویی معلوم و جرایم مصرح در آن مرتبط به تروریسم و نظام اسلامی شود. گرچه ابتدا رونق این بازارها باعث خوشحالی سرمایه داران شد اما خیلی زود تبدیل به معضل بزرگ اقتصادی و تورم صدها برابری و فروپاشی اقتصاد گردیده است که طی چند ماه آینده مطابق فرمولهای اقتصاد جهانی یعنی محاسبه نسبت دارائیها بر عایدات عددی کمتر از یک خواهد شد به معنی ورشکستگی اقتصاد کشور قلمداد خواهد شد.
دشمنان داخلی علیرغم فریادهای انقلابیون و تحمل اهانتهای آنان همچنین روشنگری سایت مقدس فاش نیوز متاسفانه لیبرال ها شکست برجام را به آگاهی مقام معظم رهبری نسبت دادند در حالیکه فرمایشات مقام معظم رهبری طی 5 سال گدشته عدم خوشبینی به نتیجه سیاست برجام و دور شدن از انقلابی گری بوده لذا فاصله 5 ساله از انقلابی گری و حداقل 5 سال زمان برای بازگشت به انقلابی گری و اصلاحات اقتصادی بسیار دیر شده و نظام اسلامی مطابق قوائد و اصول اقتصادی جز قبول ورشکستگی اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و دیپلماتیک دولت تدبیر و امید و استعفای دولت همچنین ورود تک تک مردم به اقتصاد خرد بوسیله نقدینگی هزاران تریلیونی در نتیجه اتمام هر گونه سیاست بازی هیچگونه چاره ای دیگر ندارد.
از قدیم گفتند قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود فلذا اعتماد به هوشمندی و کارآیی ملت انقلابی در اقتصاد خرد با مدیریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان تنها ارگان قابل اعتماد در نظام اسلامی میتواند براحتی جای درآمدهای صادرات نفتی را بگیرد تا حتی الامکان وابستگی به درآمد نفت منتفی گردد و یک شبه راه صد ساله طی شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi