شناسه خبر : 59767
دوشنبه 04 تير 1397 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از حضور بی موقع روحانی و وزیر بهداشتش در تلکابین تا تبلیغ مجانی برای مارک های خارجی و نظرات خواندنی کاربران

"مجموعه تفریحی توچال" خبر و تصاویر حضور روحانی در تله‌کابین توچال را حذف کرد+سند

مجموعه تفریحی توچال، خبر و تصاویر حضور روحانی و هیئت همراهش در این مجموعه را از روی خروجی سایتش، حذف کرد.

"مجموعه تفریحی توچال" خبر و تصاویر حضور روحانی در تله‌کابین توچال را حذف کرد + سند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی مجموعه تفریحی تله کابین توچال که در تاریخ 97.4.2 خبر حضور حسن روحانی رئیس جمهور در این مجموعه تفریحی را منتشر کرده بود، این خبر را از روی خروجی سایت خودش حذف کرد.

  • بیشتر بخوانید

بازدید روحانی از تله‌کابین توچال + عکس

"مجموعه تفریحی توچال" حضور روحانی در تله‌کابین را تأیید کرد + عکس

برای این که یقین شود که این خبر از روی خروجی سایت توچال حذف شده یا نه، علاوه بر اینکه بخش‌های مختلف سایت و حتی زبان‌های انگلیسی و عربی را چک شد، حتی در بخش جستجو نیز کلمات کلیدی خبر منتشر شده را نیز جستجو کرده است اما تمام این اقدامات، نشان از حذف شدن خبر اولیه بازدید روحانی از سایت توچال حکایت دارد.

حتی مراجعه به لینک خبر منتشر شده در تاریخ دوم تیر ماه مبنی بر حضور روحانی در تله کابین توچال هم، نشان می‌دهد که این خبر که شامل متن خبر و تصاویر حضور روحانی از روی خروجی این سایت حذف شده است.


لینک خبر بازدید روحانی از توچال در سایت توچال - خبر حذف شده است

++لینک خبر حضور روحانی در تله کابین توچال (سایت توچال)

خبر حضور روحانی و هیئت همراهش در توچال توسط سایت مجموعه تفریحی توچال روز شنبه ــ 97/4/2 منتشر شده بود اما محمود واعظی رئیس دفتر روحانی عصر دیروز گفتهکه این بازدید در روز جمعه انجام شده است.

آن‌طور که در تصاویر منتشره توسط سایت توچال مشخص است، در این بازدید محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، رئیس جمهور را در مجموعه تله‌کابین توچال، همراهی کرده‌اند.

سایت توچال در خبری که حالا آن را حذف کرده، روحانی را "میهمان مجموعه تفریحی ورزشی توچال" معرفی کرده و نوشته بود که، "وی از اقدامات انجام‌شده در راستای بهسازی مسیر کوهنوردی که موجب رضایت‌مندی شهروندان و کوهنوردان گردیده است ابراز رضایت کرده است."

  • بیشتر بخوانید

واکنش کاربران توییتر به حضور روحانی در مجتمع تفریحی تله‌کابین توچال + عکس

این اقدام رئیس‌جمهور، با واکنش بسیاری از فعالان فضای مجازی روبه‌رو شد و با انتشار تصاویر روحانی در شبکه‌های اجتماعی از بازدید وی در زمانی که کشور با مشکلات فراوان اقتصادی و بحران‌هایی نظیر کم‌آبی در برخی مناطق جنوب کشور روبه‌رو است، انتقاد کردند.


تصاویر حضور روحانی در تله کابین توچال

 

واکنش کاربران توییتر به حضور روحانی در مجتمع تفریحی تله‌کابین توچال + عکس

بسیاری از کاربران فضای مجازی با انتشار تصاویر رئیس‌جمهور در تله‌کابین توچال نسبت به حضور وی در این مجتمع تفریحی انتقاد کردند.

واکنش کاربران توییتر به حضور روحانی در مجتمع تفریحی تله‌کابین توچال + عکس

حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور روز گذشته به‌‌همراه محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور و سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت به تله‌کابین توچال رفته بود.

  • بیشتر بخوانید

بازدید روحانی از تله‌کابین توچال + عکس

"مجموعه تفریحی توچال" حضور روحانی در تله‌کابین را تأیید کرد

رئیس‌جمهور در این بازدید که به‌نقل از سایت تله‌کابین توچال "میهمان مجموعه تفریحی ورزشی توچال" شده بود، از اقدامات انجام‌شده در راستای بهسازی مسیر کوهنوردی که موجب رضایت‌مندی شهروندان و کوهنوردان گردیده است ابراز رضایت کرده است.

این اقدام رئیس‌جمهور، با واکنش فعالان فضای مجازی روبه‌رو شد و با انتشار تصاویر روحانی در شبکه‌های اجتماعی از بازدید وی در زمانی که کشور با مشکلات فراوان اقتصادی و بحران‌هایی نظیر کم‌آبی در برخی مناطق جنوب کشور روبه‌رو است، انتقاد کردند.

برخی از فعالان فضای مجازی به سرزدن رئیس‌جمهور به توچال در اوج مشکلات اقتصادی مردم اشاره و با داغ کردن هشتگ #تله‌-کابین به وی انتقاد کردند:















برخی دیگر از کاربران فضای مجازی نیز به برند خارجی لباس و کفش رئیس‌جمهور در سال حمایت از کالای ایرانی پرداختند.



 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi