شناسه خبر : 59778
پنجشنبه 14 تير 1397 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولویت با فرزند ایثارگران ست

معاون تعاون بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی در نیشابور:

اولویت اول در اشتغال فرزندان شهدا هستند

 
اولویت اول در اشتغال فرزندان شهدا هستند

خبرگزاری آریا-جذب فرزندان ایثارگران، فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان بالای 25درصد اولویت اول را دارند.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،معاون تعاون بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی در جلسه شورای هماهنگی ایثارگران نیشابوراظهارکرد: در شهرستان نیشابور 662 فرزند شهید و جانبازان بالای 25درصد جویای کار هستند که اولویت اول در اشتغال جامعه ایثارگری هستند.
صدیقه خدیوی گفت: شهرستان نیشابور یک هزار و 845شهید و چهار هزارو 622 جانباز و 294آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
وی  خاطرنشان کرد: جذب فرزندان ایثارگران، فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان بالای 25درصد اولویت اول را دارند.
خدیوی یادآورشد: از این تعداد 105  فرزند شهید و جانباز بالای 25درصد دیپلم، زیر دیپلم و کاردانی هستند که شرایط جذب در آزمون استخدامی را ندارند و باید در بخش های خصوصی جذب شوند.
معاون تعاون بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی  تصریح کرد: قوانین ایثارگران در دستگاه های دولتی اجرایی نشده چراکه  25درصد استخدامی حداقل جذب ایثارگران است، اما در دستگاه های دولتی مشاهده می کنیم، ایثارگران در ادارات 25درصد کارکنان نیستند.
معاون استاندارو فرماندار ویژه نیشابور نیزگفت: در اعتبارات امسال برای ساماندهی مزار و گلزار شهدای این شهرستان 2میلیارد و 700میلیون ریال اختصاص یافته است و گلزار شهدای فعلی نیز تکمیل شده و بخش جدیدی برای این حوزه در نظر گرفته شده است.
سعید شیبانی افزود: برای ساماندهی گلزارهای شهدا اعتباری به شهرداری اختصاص نیافته و از منابع داخلی در این بخش استفاده می کند.
وی عنوان کرد: در سطح شهر نیشابور یک هزار و 774 مزار شهید و 217 گلزار شهدا موجود است که از این تعداد 59 گلزار ساماندهی شده است.
معاون استاندارو فرماندار ویژه نیشابور کرد: هر ایثارگر، جانباز بالای 25 درصد و فرزند شهیدی که از زمین و مسکن دولتی استفاده نکرده باشد دولت موظف به تامین مسکن است و در این راستا زمینی در حاشیه بیمارستان حکیم نیشابور جهت احداث مسکن برای 312 نفر از خانواده های شاهد نیشابور در نظر گرفته شده است.

اینستاگرام
کمک پوشاک خوراک مسکن درمان بقیه اش پول یعنی اگه پد این بزگواران الان سالم پیششون بودن اینها اشتغال داشتن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi