شناسه خبر : 59796
چهارشنبه 06 تير 1397 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درست زمانی که باید کار کند، نمی‌کند


یک عضو شورای شهر تهران می‌گوید روحانی نشسته است و کارآمد نیست.
زهرا نژادبهرام عضو ائتلاف امید به روزنامه فرهیختگان گفت: روحانی اصلاح‌طلب نیست. تیمی که با روحانی کار می‌کند حاضر به اصلاح نیست.
او می‌افزاید: روحانی باید در شرایط سخت وارد میدان شود. پا به کار بگذارد و وارد عرصه کار شود. آقای روحانی نشسته است و کارآمد نیست. آن هم در دوره‌ای که این میزان فشار بر ما وارد می‌شود.
عضو شورای شهر می‌گوید اگر روحانی حتی نمی‌خواهد وارد پروسه تغییر وزرا شود و آنها را کنار بگذارد، یک مقام برای این سمت‌ها تعریف کنید. کار کنید، ورود پیدا کنید، درنگ کردن در این لحظه برای دولت آقای روحانی جایز نیست.
وی خاطرنشان کرد: لنگرهایی که به پای روحانی بسته شده، وزرای او هستند.
وی همچنین درباره شورای شهر و شهرداری محمدعلی نجفی گفت: سبک مدیریتی که آقای نجفی داشتند سبک شارپ و پرانرژی نبود. شورای ما فعال بود. و زمانی که رای آورد، شروع به کار کرد. آقای نجفی ویژگی بسیار موثری داشت، من از ایشان دفاع می‌کنم، ولی در خیلی جاها ایشان را نقد می‌کنم. آقای نجفی در خیلی جاها باید حضور می‌داشت که کمتر بود. آقای نجفی باید نسبت به مدیریت نیروهای همکار خود جدیت بیشتری به خرج می‌داد که نداد. آقای نجفی باید تعامل خود را با شورا خیلی بیشتر می‌کرد که نکرد.
وی همچنین می‌گوید دولت بدهی‌هایش به شهرداری را بازپرداخت نمی‌کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi