شناسه خبر : 59797
چهارشنبه 06 تير 1397 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«سوریه را رهاکن» همان «نه غزه نه لبنان» فتنه گران است

چند سال قبل که هنوز پیروزی بزرگ محور مقاومت در سوریه و عراق به‌دست نیامده بود، یکی از رزمندگان مدافع حرم را دیدم و از اوضاع دشوار میدان جنگ پرسیدم؟ - هنوز داعش و نظایر آن جولان می‌دادند - با اطمینان گفت مسئله حادی وجود ندارد...

1- چند سال قبل که هنوز پیروزی بزرگ محور مقاومت در سوریه و عراق به‌دست نیامده بود، یکی از رزمندگان مدافع حرم را دیدم و از اوضاع دشوار میدان جنگ پرسیدم؟ - هنوز داعش و نظایر آن جولان می‌دادند - با اطمینان گفت مسئله حادی وجود ندارد و ان‌شاءالله عن‌قریب پیروز می‌شویم. چند لحظه درنگ کرد و گفت «... اما یک چیز هست؛ نگران تیر از پشت هستیم. نفوذی‌هایی در ارتش سوریه پیدا شدند که با داعش و النصره همکاری کرده و نیروهای خودی را فروخته بودند. در کشور خودمان هم هستند که از پشت خنجر می‌زنند و شلیک می‌کنند».
2-راست می‌گفت. در جنگ تحمیلی 8 ساله صدام، سازمان منافقین و پدران معنوی آنها (نهضت آزادی) بارها با دشمن همنوایی کردند، مردم را با بیانیه و شب‌نامه از ایستادن مقابل ارتش صدام ترساندند، گرای نقاط قوت و ضعف جبهه خودی را به دشمنان دادند و اواخر خرداد و اوایل تیر ماه 1360 پس از ترور شهیدان رجایی و باهنر و بهشتی و ترور ناکام آیت‌الله خامنه‌ای از کشور‌گریختند. برخی از این افراد، تا چند روز قبل از فرار، به عالی‌ترین مراکز مدیریتی و امنیتی در دولت و مجلس و قوه قضائیه و شورای امنیت کشور تردد داشتند اما تدریجا معلوم شد در خدمت سازمان سیا و استخبارات صدام درآمده‌اند. باور نکردنی بود.
3- پریشب در حالی که اغلب ما کنار خانواده، بازی شجاعانه و غرورآفرین تیم ملی فوتبال در مقابل یکی از بهترین‌های جهان را تماشا می‌کردیم و به اعتبار امنیت کامل، حتی آب در دل یک نفرمان تکان نخورد، گروهک‌های تروریستی در مرز میرجاوه اقدام به شبیخون کردند که با مقاومت جانانه مدافعان مرز، مجبور به تحمل خسارت و فرار شدند. سه تن از جوانان رزمنده در این درگیری به شهادت رسیدند تا آن ساعت در هیچ جای کشور، حتی آب هم در دل کسی تکان نخورد و تماشا کنیم که وقتی نفوذی در تیم ما نباشد تا گل به خودی نزند و ترسمان هم ریخته باشد و با اعتماد به نفس حمله کنیم، می‌توانیم غولی مانند رونالدو را در بند کشیم و حریف قدرتمند را مقهور تهاجم خود کنیم. برای لحظاتی تصور کنید فقط یکی دو نفوذی یا بازیکن خسته و بی‌همت داشتیم که سر بزنگاه گل به خودی می‌زدند یا در برابر حمله حریف وا می‌دادند؛ یا در همین مرزهایمان با مشکل مشابهی درگیر بودیم؛ آیا کمترین مجالی برای آرامش و موفقیت باقی می‌ماند؟
4- حرف حساب معمولا در خائن یا نفوذی‌ای که خود را به خواب زده اثر ندارد. اما هستند کسانی که خواب بر سرشان می‌تازد و از نیرنگ‌های دشمن غفلت می‌کنند. باید به این گروه، سخنان شیخ شهید آیت‌الله فضل الله نوری(ره) در گرگ و میش انحراف مسیر نهضت عدالتخواهی (مشروطه بعدی) را یادآور شد که می‌فرمود «اختلاف میان ما و لامذهب‌هاست که منکر اسلامیت و دشمن دین حنیف‌اند... آنچه خیلی لازم است برادران بدانند و از ‌اشتباه کاری خصم بی‌مروت بی‌دین تحرز نمایند این است که چنین ارائه می‌دهند که علما دو فرقه شده‌اند و با هم حرف دینی دارند و با این ‌اشتباه کاری، عوام بیچاره را فریب می‌دهند... افسوس که این ‌اشتباه را با هر زبانی و به هر بیانی بخواهیم دفع شود، خصم بی‌انصاف نمی‌گذارد».
5- شگرد گروهک‌های تروریستی مانند داعش و جبهه النصره، پنهان شدن در میان صفوف و زندگی مردم عادی است که برخورد با آنها را دشوار می‌کند. همین شگرد را گروهک‌هایی مانند سازمان منافقین و سایر طیف‌های نفاق دنبال کرده‌اند. فضای گرگ و میش فتنه، محیط لازم برای تحرک اجیرشدگان جنگ نیابتی است. یک چاره این است که طیف‌های درون نظام، صراحتا حوزه‌های فعالیت ضدانقلاب را خط قرمز خود بدانند و مرزبندی برای بازشناسی دوست و دشمن را پررنگ کنند. این نیاز همیشگی ماست. بدین ترتیب می‌توان خط نفوذ و معابر رخنه آن را کشف و سد کرد.
6- یکشنبه گذشته در حالی که معاون اول رئیس‌جمهور به درستی از آمریکا به عنوان دشمن یاد کرد و گفت «آمریکا مشغول جنگ اقتصادی برای براندازی ماست»، آقای ظریف در اتاق بازرگانی تصریح کرد «هدف آمریکا ایران است نه نظام یا روحانی و دولت». این فهم درست را مقایسه کنید با دوست انگاری چندین ساله آمریکا و اروپا یا سخنان شهریور 93 وزیر خارجه در شورای روابط خارجی آمریکا که گفت «هدف روند ما تغییر فضای سیاست خارجی است. اگر با وجود تلاش‌های ما برای تعامل، این روند بی‌نتیجه بماند، مردم این فرصت را خواهند داشت تا در انتخابات پارلمانی به عملکرد ما پاسخ دهند. وقتی در سال‌ ۲۰۰۴ و۲۰۰۵ توافق‌ کردیم و تلاش‌ ما از جانب اتحادیه اروپا رد شد، مردم جواب ما را با انتخابات دادند که مرا هم زود بازنشسته کرد»! برجام نامتوازن و پرخسارت، از دل این قبیل اظهارات جوشید.
7- تصادفی نیست که رسانه‌های زرد اجاره‌ای، زمانی به بزک آمریکا و اروپا پرداختند و تیتر زدند «امضای کری تضمین است»، «هرچه تهران بگوید» و «تحریم رفت»، و اکنون در مقابل مطالبه «اعدام و مصادره اموال تروریست‌های اقتصادی و اخلالگران دانه درشت» بر می‌آشوبند. این طیف همان‌هایی هستند که با مفسد اقتصادی محکوم شده گفت‌و‌گو کردند و تیتر زدند « نسخه شهرام ]...[ برای اقتصاد کشور»!! و مفسد 3 هزار میلیاردی و برخی مدیران نجومی‌بگیر را «کارآفرین»، «نابغه»، «استیو جابز‌های ایرانی» و «سرمایه و ذخیره کشور»!! جا زدند. از سردبیر تا اعضای شورای سردبیری برخی از همین نشریات پس از فرار از کشور، یا در شبکه‌ها و رسانه‌هایی مانند BBC و VOA و رادیو فردا و دویچه‌وله آفتابی شدند و یا به گروهک‌هایی مانند منافقین و ملی- مذهبی در فرانسه و انگلیس و آلمان ملحق شدند. چنین جماعت آلوده‌ای را می‌توان حامی واقعی دولت جمهوری اسلامی تصور کرد؟!
8- حمله سازمان یافته به بازار و ارعاب و تهدید در جهت خودزنی اقتصادی، به‌روز‌رسانی نقشه 9 سال قبل دشمن است که این بار چرخه تجارت و تولید ملی را نشانه گرفته است. سال 88 وقتی نقاب‌ها افتاد، مزدوران اجاره‌ای ناگهان اطرافشان از مردم خالی شد و سر صحنه خیانت انگشت‌نما شدند. البته بازار خود راسا در مقابل تروریست‌ها و ارعاب‌کنندگان مزدور خواهد ایستاد. غیرت اسلامی و ملی سر جای خود محفوظ؛ پنج سال رکود اقتصادی و خسارات تحمیلی ناشی از نقشه دشمن و غفلت برخی مدیران کافی است و بدخواهان نمی‌توانند خسارت مضاعف خودتحریمی و خودزنی را به بازار تحمیل کنند.
9- یک خبرگزاری مدعی اصلاح‌طلبی دیروز همنوا با خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت «ریشه ناآرامی‌های بازار تهران در مطالبات مخالفان دولت روحانی است. برخی اصولگرایان تندرو خواستار جایگزینی دولت روحانی با دولتی نظامی شده‌اند. بازار تهران به طور سنتی مرکز اصولگرایان است». تیم‌های اجاره‌ای و مزدوری که در بازار التهاب ایجاد کردند و با ارعاب، برخی بازاریان را مجبور به بستن مغازه کردند، شعار می‌دادند «سوریه را رها کن، فکری به حال ما کن». این شعار، ادامه شعار آشوبگران نیابتی سال 88 است که عقده ناگشوده آمریکا و اسرائیل را بازگو می‌کند و نشان می‌دهد موج بی‌ثبات سازی از کدام ایستگاه مخابره می‌شود. آیا اگر -آن گونه که خبرگزاری آمریکایی نوشته و خبرگزاری ایلنا رونویسی کرده- برپا کنندگان ناآرامی در بازار طرفداران دولت نظامی بودند، گلایه‌های اقتصادی را دستاویز فشار برای عقب‌نشینی از جبهه مقاومت در سوریه می‌کردند؟ جز صهیونیسم مسیحی (آمریکا و اسرائیل و انگلیس) کس دیگری هم از مشت قدرتمند ایران در سوریه خسارت‌دیده که خواستار عقب‌نشینی شود؟
10- «سوریه را رها کن»، به‌روز‌رسانی شده شعار «نه غزه نه لبنان» است که سال 88 اولین بار از سوی سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به «پیاده»‌های خود دیکته شد و یک روز بعد در حاشیه راهپیمایی روز قدس، بر زبان فتنه‌گران جاری شد. خاستگاه این شعارها، اتاق عملیات مشترک «صهیونیسم مسیحی» (آمریکا و انگلیس و اسرائیل) است که بارها در مقابل جمهوری اسلامی ایران به در بسته خورده است. آنها آخرین بار خُرد شدن داعش را زیر پای رزمندگان مقاومت دیدند. شعار سوریه را رها کن، البته زدن به خاکی است. صهیونیست‌ها و مزدوران نیابتی شان 9 ماه دیر رسیده‌اند. آنها شکست بزرگ را مهر سال گذشته به جان خریدند و محور مقاومت پایان کار داعش را اعلام کرد. اکنون ماجرای سوریه یکی از برگ‌های برنده اقتدار ایران است و نه محل هزینه، چنانکه ادعا می‌شود.
11- سایت BBC ارگان سرویس جاسوسی و وزارت خارجه انگلیس 16 اسفند 96 با ادعای اینکه جنگ سوریه برای ایران پرهزینه بود و ایران نباید وارد چنین جنگی می‌شد، نوشت «هفت سال دخالت ایران در جنگ داخلی سوریه، برای تهران چقدر خرج داشت؟ در سال‌های اخیر، این سؤال بارها در میان گروه‌های مخالف یا منتقد حکومت مطرح شده. در جریان اعتراض‌های دی ۱۳۹۶، خرج کردن برای سوریه در شعارها شنیده شد. ایران سالی
۶ میلیارد دلار برای جنگ سوریه هزینه کرده و این رقم، پول نصف یارانه‌های پرداختی است». اگر واقعا رژیم انگلیس، جنگ سوریه را یک جنگ داخلی می‌دانست، وسط این جنگ داخلی چه غلطی می‌کرد که با داعش و عربستان و آمریکا و رژیم صهیونیستی یک جبهه مشترک تشکیل دادند؟! صهیونیسم مسیحی، داعش را ابتدا در عراق پروراندند و سپس آن را به مانند یک سرطان بدخیم به شرق (مرزهای ایران) و غرب (عمق خاک سوریه) سرایت دادند. آنها 38 سال پیش، صدام را برای حمله به ایران حمایت نمودند و حالا، ماموریت صدام را به عهده داعش گذاشته بودند.
12- جنگی را که 38 سال پیش به واسطه رژیم صدام به ملت ایران تحمیل کردند، دست‌کم یک هزار میلیارد دلار خسارت برجای گذاشت؛ بنابراین اگر فرزندان غیور جبهه مقاومت، سر مار را در عراق و سوریه نمی‌کوبیدند، باید یک جنگ خانمان‌برانداز را در خاک خود تحمل می‌کردیم؛ ضمن اینکه باید سال‌ها می‌جنگیدیم و ویرانی و نابودی نسل و حرث را به چشم می‌دیدیم، خسارت چندهزار میلیاردی را هم به جان می‌خریدیم. می‌خواستند ایران را به منطقه جنگ‌زده‌ای ویرانه‌تر از سوریه و عراق و افغانستان تبدیل کنند و حالا که پوزه‌شان به خاک مالیده شده، نمی‌توانند درد واقعی خود را بگویند.
13- «ح- م» از اعضای اسبق تیم مذاکره‌کننده که به جرم ارائه اطلاعات به بیگانگان محکوم شد، چند سالی است در آمریکا زندگی می‌کند. او مدعی شده «دولت برای ایجاد اجماع و وحدت داخلی استعفا دهد و انتخابات زودرس برگزار شود». چه استعفایی؟! اگر گفته شود برای کارآمدی، عمرو یا زید دولت جا به جا شوند حرف معقولی است، درست مانند یک تیم ورزشی. اما مگر وسط مسابقه و دست و پنجه نرم کردن با حریف می‌شود تیم را یکجا کنار گذاشت و فی الفور تیم جدیدی جایگزین کرد؟! این آدرس مشکوک، چاره‌جویی است یا بهانه‌تراشی برای سرگرمی غفلت‌آفرین جدید؟ بازنگری و اصلاح مسیر گذشته با رویکرد اعتماد و اتکا به ظرفیت‌های بزرگ داخلی و در جهت عملی کردن وعده رونق و گشایش اقتصادی، برعهده دولتمردان است. نقدهای جدی به برخی اجزای مهم دولت وارد است و صاحب نظران چون دولت را دولت خود (جمهوری اسلامی) می‌دانند، انتقاد می‌کنند. دولتمردان اگر هم جایی، نقدی را می‌یابند که بوی خصومت و رقابت از آن استشمام می‌کنند، نباید این تصور را به عموم نقد و نصیحت‌ها تعمیم دهند چرا که قبل از هرکس، خود زیان می‌بینند. مشکلات اقتصادی بی‌تردید چاره بومی و داخلی دارد، مشروط بر اینکه علی الدوام نسبت به چهار عامل انحطاط دولت‌ها در کلام امیر مومنان علیه‌السلام (تباه کردن اصول، پرداختن به فرعیات و حواشی، عقب راندن اهل فضیلت و مقدم داشتن اهل فرومایگی و رذالت) مراقبت کنند.

 
محمد ایمانی
کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
شما اگه خیلی به فکر مملکت و شهداش هستین به جای گذاشتن این پستا برین وضعیت بیمه دی و کسری خدمتو پیگیری کنین
مردم معترض ، فتنه گر نیستند ، بلکه انهایی فتنه گرند که ثروت ایران را به یغما می برند و به مردم تهمت می زنند
کاش خدا بخواهد و خودش به داد مردم برسد
سلام ، آمریکا و اروپا و چین و روسیه بخوبی میدانند کشور ایران از آب خاک و سنگ و بوته خارش ثروتهای هنگفت تراوش میکند. آنها میدانند بهترین نسل انسان در کره زمین شیعیان ایرانی هستند که تا اکنون هیچگونه رجس و آلودگی در وجودشان نفوذ نکرده است.بنابراین دعوای 5+1 به بهانه انرژی هسته ای شروع شد اما پشت پرده تمامیت ایران و ایرانی دارند.
مسئولانی که تا پیش پای خودشان را قادر نیستند ببینند به نمایندگی از تمام ایرانیان پای میز مذاکراتی نشستند که طرفهای مذاکره با اینگونه خیالات هوا و هوس خامی از تسلط بر ایران و ایرانی دارند. آنها با دست عقب زذند اما با پا پیش میکشند آنها تصویر شغالها و کفتارهایی هستند که در خواب خیال شکار شیر دارند. اما چرا مذاکره کنندگان از شغالها و کفتارها ترسیدند و هرچه آنها خواستند قبول کردند؟
میخواهیم از چند موضوع صحبت کنیم که باعث تاسف ایرانیان است. ابتدا اصول مذاکرات که در چند بخش باستحضار خواهد رسید و مهمترین موضوع حضور ایرانیان دو رگه یا دو تابعیتی در رویدادهای مهم کشور است که بجای ایرانیان و شیعیان اصیل در صحنه های جهانی حضور دارند.
اصول مذاکرات غربی و فریبهایی که در تفکر دو رگه طرفهای ایرانی باعث شد تا علیرغم ایجاد تصور پیروزی و قولهای گسترده خوش خیالها به راحتی تبدیل به شکست شود مدتهاست مردم ایران را بشدت آزرده کرده است که در ادامه بازگو خواهیم کرد.
مشکل بزرگ ایرانیان، حضور نمایندگانی دو رگه در صحنه های بین المللی بجای ایرانیان شیعه اصیل است که بسیار جای تاسف دارد. جام جهانی و حضور تعدادی انگشت شمار بچه شیعه های انقلابی متاسفانه میدان در اختیار ایرانیان دو رگه بود که در لیگهای خارجی مشغول بازی هستند و بطور عمده از فرهنگ شیعه و آرمانهای انقلاب اسلامی بی اطلاع هستند لذا در پشت پرده سیاست بازی فیفا بسیار مورد توجه قرار گرفتند و با خوش شانسی 4 امتیاز گرفتند و اوت شدند لیکن بازی آنها بسیار مورد توجه مردم داخل ایران قرار گرفت و شبی که تیم ملی ایران اوت شد تا صبح به شادی و پایکوبی پرداختند.
از فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقاضا داریم حالا که در تمامی عرصه های پیشرفته روز جهان در صدر جهان ایستادند و تمام ابر قدرتها را مات و مبهوت کردند تیمی از زنان و مردان نخبه با فرهنگ متعالی و انقلابی عصر حاصر از شیعه اصیل ایرانی تربیت کنند و به میدانهای جهانی اعزام کنند. متاسفانه تیمهای فجر و پاس و تراکتور با نوسان و افت و خیز بهیچوجه زیبنده نام بزرگ بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیست زیرا ظاهرا با ایجاد دو قطب از نسل ایرانی دو رگه غربگرا و شیعه ایرانی اصیل لازم است میدانهای حضور جهانی ایرانیان شیعه اصیل بجای ایرانیان دو رگه جایگزین شوند تا همچون حضور دو تابعتی های غربگرا و کاخ نشین در پستهای حساس نظام اسلامی، تلاش کنیم تا آرزوی امام راحل (ره) که صدور انقلاب اسلامی توسط بچه شیعه های اصیل است بدست دو رگه های غربگرا تبدیل به صدور شیعه انگلیسی و آمریکایی نشود.
مردم مقاوم ابادان وخرمشهر روز های بسیار سختی را بابت اب اشامیدنی فوق العاده شور وغیر قابل مصرف را ، تجربه میکنند
این مردمان مقاوم جنوب کشور این روزها مدیون تفکر جریانی هستند
که شعار سازش با کدخدا را ،راه حل میدانستند و دستاوردهای صنعت صلح امیز هسته ای را به ثمن بخش بتن ریزی کرده و حتی اب خوردن مردم را گره به برجام زده اند،
غافل ازاینکه نخواستند بفهمند چرا کداخدا نمیخواهد ایرانیان صنعت صلح امیز هسته ای که جزو علوم وتکنولوژی برتر جهان امروز میباشد،
را داشته باشند حقیقتا که از اب خوردن مردم به دستاوردهای صنعت هسته ای گره خورده است
تا بسیاری از علوم به روز وپیچیده ی فناوری های کشاورزی پزشکی هوا فضا و صدها دستاورد بزرگ برای جهش های کاربردی یک ملت یا یک کشور،
چنانچه صنعت چند ده میلیاردی هسته ای ایران بتن ریزی و تعطیل نشده بود امروز شاهد چنین وضع اسف باری در شهرهای نماد مقاومت جنوب کشور نبودیم
چنانچه دولت مردان وجریان اصلاحات از دستاوردهای بومی صددرصد ایرانی صنعت صلح امیز هسته ای صیانت کرده بودند وطی این پنج سال با اجرای طرح کارخانه های اب شیرین کن و برق ارزان قیمت راکتورهای اتمی صلح امیز هسته نظیر راکتور بوشهر که صدرصد میتوانست بدست با کفایت جوانان نخبه ایرانی رقم بخورد
امروز هم در اب خوردن ملت شریف ایران خودکفا شده بودیم و هم دنیای غرب واروپا ‌جوانان این مرزو بوم را به باد تمسخر نمیگرفتند که هرروز با عوامل خود فروخته شده داخلی خود امنیت این ملت وکشور را به اشوب بکشانند.
از ماست که برماست
در نهایت تاثر باید اذعان نمود که با ادامه مذاکرات با اروپا که نوکران کدخدای شیطان صفت هستند. و ضعف شدید دستگاه دیپلماسی و حمایت پشت پرده اصولگرایان از اصلاح طلبان ... زیرا در صورت رفرندام و یا استیضاح و در انتخابات مجدد(که قطعابعید است حتی با نابودی موشک ها یمان و...) فقط اقبال مطلق با مردان عدالت خواه و ساده زیست و متعهد و متخصص انقلابی شجاع است..
هرگز اصلاح و اصول جرآت رفرندام، استیضاح، تغییر در مسئولان فرسوده و فرتوت را ندارند...
و سوریه را نیز با توافقات آمریکا و روسیه و اروپا از دست خواهیم داد.
و...........
مطالبات حقیقیو جقوقی ملت را منکر شدن و کم کاری های چهل ساله را به گردن این و ان اندختن فرا فکنی است اگر مسلمان نیستید آزاده باشید.هر حرکتی از جانب آمریکا نیست .
حتی عربستان و امارات و قطر و... که انرژی هسته ای ندارند خیلی پیشرفت کرده اند
درست میگی داداش عربستان امارات و ..... در تولید وصادرات داعش پیشرفت فزاینده ای داشتن .
امارات متحده عربی با با یک دهم جمعت ایران درحال ساخت سه راکتور هسته ای برای تولید
۱۴۵۰ مگاوات برق با قرادادی به ارزش ۲۰ میلیارد دلار با کمک کره جنوبی میباشد ،حتی عربها ی حاشیه نشین خلیج فارس ارزش صنعت پیشرفته ی هسته ای را میدانند کشورهای عربستان مصر اردن هم بطور گسترده درحال رایزنی برای ساخت راکتور هسته ای برای تولید برق ارزان قیمت میباشند .
چرا درایران فقط ، سکولارها ،غربگدایان ،اصلاح طلب ها، منافقین و سلطنت طلب ها وروغنفکران داخلی مخالف صنعت هسته ای میباشند؟ چرا اینده ایرانیان برای ایشان فاقد اهمیت میباشد.
دیگران کاشتند ماخوردیم ما بکاریم تا دیگران بخورند، چیست؟چرا؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi