شناسه خبر : 59812
چهارشنبه 06 تير 1397 , 13:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هیئت مدیره گروه پیگیری استان تهران برای نخستین بار تشکیل جلسه داد

نخستین نشست گروه پیگیری انجمن جانبازان استان تهران دیروز در محل انجمن جانبازان نخاعی و با حضور اعضای هیئت مدیره این انجمن برگزار شد.

فاش نیوز -  نخستین نشست گروه پیگیری انجمن جانبازان استان تهران دیروز در محل انجمن جانبازان نخاعی و با حضور اعضای هیئت مدیره این انجمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه پیگیری انجمن تهران نخستین نشست این گروه پس از انتخاب اعضای هیئت مدیره آن که روز پنجشنبه برگزار گردید، دیروز در محل انجمن جانبازان نخاعی و با حضور اعضای هیئت مدیره این انجمن برگزار شد.

در این نشست «حسن ابوطالبی» از سوی اعضا به سمت دبیری گروه پیگیری استان تهران برگزیده شد و مسئولیت های دیگر اعضا نیز مشخص گردید.

گفتنی است گروه های پیگیری استان ها از زیرمجموعه های انجمن جانبازان نخاعی هستند که در هر استان به طور جداگانه تشکیل شده و به منظور پیگیری مسایل و مشکلات جانبازان نخاعی، زیر نظر انجمن جانبازان نخاعی و در تعامل تنگاتنگ با آن فعالیت می کنند.

 

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
هر دم ازاین باغ بری میرسد
ولی خیری نمیرسد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi