شناسه خبر : 59813
چهارشنبه 06 تير 1397 , 14:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واکنش جمعیت جانبازان به اقدام اخیر وزیر جوان کابینه

جمعیت جانبازان سپاس و خرسندی خود را از اقدام آقای آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - به خاطر انتشار فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و معرفی چهره ویژه خواران پشت صحنه حیف و میل بیت المال اعلام و خواستار رفتار مشابه دیگر وزرا و مسئولان اقتصادی با استفاده از این شیوه جهت شفاف‌سازی و معرفی اخلالگران بازار شد.

فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی خواستار برخورد با ویژه خواران دلال و برهم زننده امنیت اقتصادی، شد و بر ضرورت نقش آفرینی تنگاتنگ قوه قضاییه و قوه مجریه برای خروج از تلاطم های آزار دهنده اقتصادی تاکید کرد.

اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در یازدهمین نشست خود در سال جاری، ضمن ارائه گزارشی از رصد واکنش دولت، مجلس و قوه قضاییه نسبت به سؤمدیریت دستگاه اجرایی در کنترل وضعیت اقتصادی، بر نقش همدلی و همزبانی دست اندرکاران در این زمینه تاکید کردند و خواستار هم افزایی در اتخاذ تدابیر موثر و انقلابی به منظور استفاده از ظرفیت های مردمی و صیانت از ارزش پول ملی و نیز برخورد قهرآمیز قضایی با ویژه خواران میداندار این شرایط شدند و هرگونه تعلل در کنارگذاردن سیاست های ناکارآمد و مدیران ناهمسو با اقتصاد مقاومتی را غیر قابل قبول دانستند.
 
جمعیت جانبازان نقش موثر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی برای نشان دادن دست های پنهان عوامل داخلی با دستگاههای اطلاعاتی خارجی که به دنبال آشفته و ملتهب کردن فضای جامعه هستند را انتظار بر حق مردم از سربازان گمنام امام زمان (عج) برشمرد. این جمعیت همچنین سپاس و خرسندی خود را از اقدام آقای آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - به خاطر انتشار فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و معرفی چهره ویژه خواران پشت صحنه حیف و میل بیت المال اعلام و خواستار رفتار مشابه دیگر وزرا و مسئولان اقتصادی با استفاده از این شیوه جهت شفاف‌سازی و معرفی اخلالگران بازار شد.

جمعیت جانبازان در عین حال نقش ویژه نظارتی و ابزارهای در اختیار مجلس شورای اسلامی را بسیار موثر در نشان دادن دست های آلوده و سیاست های ناکارآمد برشمرد و روشنگری های نمایندگان را آرامش بخش و متعادل کننده فضای روانی جامعه دانست.

حضور رئیس جمنا در شورای مرکزی جمعیت جانبازان
    
بر اساس این گزارش، جمعیت جانبازان همچنین در آخرین جلسه رسمی خود میزبان حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان، یار دیرین امام خمینی نیز بود.

در این نشست ابتدا گزارشی از اهم تلاش های گسترده جمعیت در سازماندهی  جانبازان استان های کشور، اعلام مواضع بهنگام در موضوعات مهم فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، بین المللی و نیز ارائه تحلیل در ملاقات با شخصیت های حقیقی و حقوقی، دقت نظر در دیدار با خانواده های شاهد و ایثارگر و همکاری فعال و موثر جمعیت در جریان انتخابات ۹۶ با جبهه مردمی نیروهای انقلاب ارائه و تصویری از ابعاد کلی فعالیت جانبازان ارائه شد.

در ادامه چند تن از اعضا با بیان نقطه نظرات خود به نقد و نظر در راستای پویندگی هرچه بیشتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب و طرح پیشنهادهای سازنده برای انسجام هر چه بیشتر و فراگیرتر شدن حضور موثر نیروهای انقلاب پرداختند.

حجت الاسلام رحیمیان در این نشست، با تجلیل از مقام 72 تن از شهدای انفجار حزب جمهوری توسط منافقین و بلند مرتبه خواندن جایگاه سید شهیدان آیت الله شهید بهشتی ضمن ابراز خرسندی برای حضور در این جلسه از حضور فعال و پیگیر جانبازان در مسائل انقلاب با تکیه بر آیه «إِنَّ أَوْلَی النَّاسِ بِإِبْراهیمَ لَلَّذینَ اتَّبَعُوهُ وَ هذَا النَّبِیُّ وَ الَّذینَ آمَنُوا وَ اللَّهُ وَلِیُّ الْمُؤْمِنینَ (آیه 68 سوره آل عمران)»؛
«سزاوارترین مردم به ابراهیم، آنها هستند که از او پیروی کردند و (در زمان و عصر او، به مکتب او وفادار بودند همچنین) این پیامبر و کسانی که ( به او ) ایمان آورده اند ( از همه سزاوارترند) و خداوند، ولیّ و سرپرست مؤمنان است»، خاطرنشان کرد: چنین اعتبار و جایگاهی برای تبعیت کنندگان از پیامبر اکرم (ص) نیز وجود داشت و دارد و به همین اعتبار، پیامبر (ص) سلمان فارسی را «منّا» و از اهل بیت خود برشمردند.

وی با بیان اینکه جانبازان، به خصوص آنهایی که در این راه با همه‌ی سختی های طاقت فرسا پایدار و وفادار مانده‌اند، به مصداق «اولی الناس» به پیامبر اکرم نقش حساس خودشان را  ایفا کرده و می کنند، ادامه داد: پیروی از مکتب انقلابی امام راحل (ره) و حضور مجاهدانه برای صیانت از فرمایشات مقام معظم رهبری، ادامه تبعیت از این دست است که جانبازان به آن اهتمام دارند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با یادآوری جملاتی از امام خمینی (ره) که فرمودند «من دست و بازوی رزمندگان را بوسه می زنم و بر این بوسه افتخار می کنم»  افزود: مقام معظم رهبری حرکت انقلاب را رو به رشد و تضمین به نتیجه رسیدن آن را وعده الهی دانسته اند و نیز اظهار داشتند که امام (ره) فرمود دست خدای تبارک و تعالی بر سر این ملت کشیده شده و ایمان آنها را تقویت کرده است که این، یکی از علائم ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه است.
حجت الاسلام رحیمیان اعمال فشارهای سنگین بین المللی جبهه عبری - غربی - عربی را نتیجه کینه‌ورزی نظام سلطه با جوهره اسلام انقلابی و مکتب امام برشمرد و تصریح کرد: همدستی راهبردی اروپا با آمریکا و فشار اقتصادی، نظامی و رسانه‌ای بر ایران و کشورهای حوزه مقاومت برای جلوگیری از موج پیوستن ملت ها به انقلاب اسلامی، از راهبردهای آمریکا و صهیونیست‌ها است.

رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با برشماری مولفه های وحدت نیروهای انقلاب اسلامی، بر ضرورت حفظ عناصر جهادی، روشنگری صادقانه در مسائل پیش رو، دقت نظر برای جلوگیری از به انحراف بردن اندیشه های امام راحل و نیز تبعیت از مقام معظم رهبری تاکید کرد.

وی با ابراز امیدواری به افق های پیش رو، افزود: با مشاهده شرایط رو به اضمحلال نظام استکبار و عدم توفیق ائتلاف آنها در تغییر شرایط منطقه با وجود هزینه هنگفت ۷۰۰۰ میلیارد دلاری مورد ادعای ترامپ، استیصال آمریکا و هم پیمانانش مشهود و عیان شده و در چنین شرایطی می توان به آینده بهتر از امروز و کسب موفقیت های بیشتر در زمینه تعمیق و فراگیری تفکر انقلابی در منطقه امیدوارتر بود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام ، اقدام انقلابی و آتش به اختیار همین است که بدون هیچگونه ترس از میز و مقام به قلب دشمنان یورش ببرید. برخی میگویند برای حفظ آرامش اجتماع مجبوریم سکوت کنیم تا دشمن در نقطه از کشور آتش بازی کند.
اعتراض کسبه بازار به شرایط بی ثبات اقتصاد را از اعتصاب بازار موبایل فروشان تفکیک کنیم زیرا طراحی مفسدانی بود که با ارز دولتی موبایل وارد کردند و با ارز 8 هزار تومن فروختند و مقابل وزیر انقلابی ایستادند اما نیروی انتظامی مقتدرانه پاسخ لازم را در حمایت از وزیر محترم شجاعانه داده است.
اینقدر که این گروه کارشان تمام و کمال است اصلا کسی نظر و حرفی نداشته بزنه ... !!!!!!!!!!!!!!!

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi