شناسه خبر : 59841
شنبه 09 تير 1397 , 14:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رییس و مسئولان فرهنگسرای رسانه از فاش نیوز دیدار کردند

رئیس و معاونان فرهنگسرای رسانه پیش از ظهر امروز(۹ تیر) در بازدید از پایگاه خبری فاش نیوز (فرهنگ ایثار و شهادت) با اهم فعالیت های این رسانه ایثارگری آشنا شدند.

فاش نیوز رئیس و معاونان فرهنگسرای رسانه  پیش از ظهر امروز(9 تیر) در بازدید از پایگاه خبری فاش نیوز (فرهنگ ایثار و شهادت) با اهم فعالیت های این رسانه ایثارگری آشنا شدند.

بر پایه این گزارش،، دکتر «علی محمد اسماعیلی»، رییس فرهنگسرای رسانه درجریان این دیدار، با اشاره به لزوم حضورفعال جامعه ایثارگری در عرصه فضای مجازی بر همکاری تنگاتنگ با پایگاه خبری فرهنگ ایثار و شهادت برای تولید محتواهای مبتکرانه و خلاقانه در جهت گسترش فرهنگ ایثارو شهادت تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: نسل جوان و مخاطب فعلی کم حوصله و راحت طلب و مشکل پسند است و نیاز به مطالب جذاب، کپسولی و مختصر و مفید دارد و باید پیام را با روش های نو و امروزی به خورد او داد.

«بختیار غلامی»، رئیس باشگاه فرهنگ وهنر نیز بر لزوم همکاری بیشتر در زمینه ترویج فرهنگ ایثار در عرصه خبر تاکید کرد و قرار شد یک توافقنامه همکاری برای تعامل در زمینه های رسانه ای میان دو مجموعه به امضا برسد.

همچنین «مهدی عزتی»، معاون پشتیبانی و مالی فرهنگسرای رسانه نیز به اختصاص بودجه ای در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و افزود: این مجموعه علاقه مند است در این زمینه  فعالیت هایی همچون برگزاری همایش ها و رونمایی از آثار فرهنگی، چاپ و نشر و توزیع کتب مربوط به این حوزه و ارائه خدماتی همچون باشگاه ورزشی، استخر و... برای خبرنگاران فاش نیوز همکاری و مساعدت نماید.

همچنین قرار شد «امیرعباس صادقی»، مسئول روابط عمومی فرهنگسرای رسانه زمینه و مقدمات تعامل و همکاری های مورد نظر بین دو مجموعه را فراهم کند.
 

گفتنی است در ابتدای این دیدار«بهروز ساقی»، مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی فاش نیوز به معرفی اعضای هیئت تحریریه و اهم فعالیت های این مجموعه  فرهنگی اعم از فعالیت رسانه ای، نشر و توزیع کتاب و دیگر خدمات فرهنگی پرداخت.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
...

با حذف بچه های جبهه و جنگ بالاخص رزمندگان جانبازان ۵% دفاع مقدس از حقوق و معیشت ماهیانه ۲ ملیون تومان حداقل خرج و مخارج زندگی :
یک نسل مبارز شیعه را منقرض کردید ؟!
و فرهنگ ایثار و شهادت را تعطیل کردید .
مبارکتان باشد ؟!
ولی اگر روزی روزگاری خواستید مملکت را تحویل گروهک ها بدهید :
لطفاً تصویب نمایید که به رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس حقوق و معیشت مکفی بدهند و از فقر و نداری نجاتشان بدهند ؟!
از جیب شما که نمی رود ؛
از جیب حکومت بعدی میرود به جیب ما ؟!
لطفاً به خصومت با بچه های جبهه پایان دهید و تصویب کنید ؟!
از حکومت بعدی هم پرداخت کند تشکر می کنیم ؟!
به شما هم در آمریکا و روسیه و انگلیس خوش بگذرد ؟!
این نیز بگذرد ؟!
...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi