شناسه خبر : 59846
یکشنبه 10 تير 1397 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی

مراسم «بزم رزم» در شهر اهواز برگزار شد

مراسم شب شعر و موسیقی «بزم رزم» همزمان با آغاز هفته حقوق بشر آمریکایی، در شهر اهواز برگزار شد.

فاش نیوز -  مراسم شب شعر و موسیقی «بزم رزم» همزمان با آغاز هفته حقوق بشر آمریکایی، در شهر اهواز برگزار شد.

همزمان با آغاز هفته حقوق بشر آمریکایی، شب شعر و موسیقی «بزم رزم» روز جمعه 8 تیرماه در شهر اهواز برگزار شد. در این مراسم ابتدا دختر شهید مدافع حرم «نادر حمید» به قرائت آیاتی چند از آیات نورانی قرآن کریم پرداخت. مجری برنامه آقای علی ذکریایی مشهور بود. او در میان ازدحام جمعیت و گرمای سالن خیلی خوب برنامه را هدایت کرد. شاعران و خوانندگان صاحب نامی با هنرمندی تمام به اجرای برنامه هایشان پرداختند و محتوای اشعار هر کدامشان به زیبایی عمق دروغ بودن حقوق بشر آمریکایی را تبین می کرد.

اما اجرای حاج «صادق آهنگران» چیز دیگری بود؛ شور عجیبی را در دل ها ایجاد کرد. شعری که او خواند مجموعه ای از اشعار حماسی دوران دفاع مقدس بود. حاج صادق با جذبه کلامش باعث شد حضارِ در این محفل با هیجان وصف ناپذیری قسمت هایی از آن اشعار را با او همراهی کنند.

در حین اجرای برنامه ها برق رفت و گرمای سالن دو چندان شده بود. ولی باز هم نظم برنامه پابرجا بود. عده ای چراغ قوه موبایل های خود را روشن کردند؛ اما الحمدلله با به کار افتادن برق اضطراری مشکل چنان رفع شد که نوای دلنشین و ماندگار حاج صادق در طنین بلندگوهای داخل سالن دل و جان ها را جلایی خاص ببخشد.

در آخر برنامه آقای ذکریایی ، خودش برایمان دعای فرج را خواند . عصر جمعه بود و دلها بی قرار آمدن منجی عالم بشریت. حضور عده ای از خانواده شهدا زینت بخش مراسم شده بود. آنها مصداق روشن و صریحی از جفاکاری های آمریکا و متحدانش هستند که حقوق بشر، جز حربه ای برای تجاوزکاریشان نیست. آقای ذکریایی با سوز عجیبی دعا را خواند. بر هیچ کس پوشیده نیست صاحب و مولای ما که بیاید دیگر اثری از بساط حقوق بشر دروغین سران استکبار نمی ماند. اللهم عجل لولیک الفرج

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi