شناسه خبر : 59855
یکشنبه 10 تير 1397 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دهن‌کجی فرانسه به FATF


سازمان تروریستی منافقین در سالگرد جنایت‌های زنجیره‌ای خود در تیر ماه 60، اقدام به برگزاری میتینگ در پاریس کرد.
مجوز دولت فرانسه به این سازمان تروریستی و شرکت برخی سناتورهای فرانسوی و مشاور و وکیل ترامپ (رودی جولیانی و نیوت کینگریچ) در حالی است که فرانسه در کنار آمریکا و انگلیس و آلمان، برای الحاق ایران به FATF (کارگروه مبارزه با تأمین مالی تروریسم) یقه‌درانی می‌کنند.
در نشست سازمان منافقین، برخی مقامات سابق اروپایی و آمریکا نیز حضور داشتند و به روال 37 سال گذشته، بر عقده‌های ناگشوده براندازی جمهوری اسلامی تأکید شد.
مجوز برگزاری میتینگ به یک سازمان تروریستی ورشکسته که 17 هزار شهروند ایرانی را در سلسله عملیات تروریستی ترور کرده،‌ گویاترین و تازه‌ترین سند درباره دروغ بودن ادعای مبارزه با تروریسم و تشکیلاتی مانند FATF است. چگونه دولت‌های غربی حامی تروریست‌ها می‌توانند مدعی مبارزه با تروریسم باشند و از ایران هم بخواهند که به خرده‌فرمایش‌های آنان تن دهد.
اکنون حجت بر توجیه‌کنندگان الحاق به FATF و ملحقات آن در ایران تمام شده است و اگر تا دیروز می‌شد توجیهات این جماعت را حمل بر ساده دلی و نادانی و بی‌خبری کرد، اکنون نمی‌توان حکمی جز وطن‌فروشی و خیانت درباره این جماعت صادر کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi