شناسه خبر : 59867
دوشنبه 11 تير 1397 , 11:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با دستور آملی لاریجانی صورت می گیرد؛

رسیدگی ویژه به پرونده های تخلفات در بنیاد

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از تعیین تکلیف پرونده ۳۰ هزار برگی اختلاس در بنیاد شهید و بانک دی در اسرع وقت ممکن از سوی رییس قوه قضائیه خبر داد.

فاش نیوز -  رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از تعیین تکلیف پرونده 30 هزار برگی اختلاس در بنیاد شهید و بانک دی در اسرع وقت ممکن از سوی رییس قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، امیر خجسته نماینده ایثارگر مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری تماس های اخیر خود با رییس و مسئولان قوه قضائیه در خصوص تعیین تکلیف پرونده اختلاس در بنیاد شهید و بانک دی تصریح کرد: پرونده بنیاد شهید و بانک دی که بیش از 30 هزار صفحه دارد هم اکنون در شعبه 7 دادگاه کارکنان دولت از سوی دادستانی در حال رسیدگی است و حجت الاسلام و المسلمین آملی رییس قوه قضائیه دستور ویژه ای برای رسیدگی به آن در اسرع وقت صادر نموده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در چند روز گذشته که پیگیر پرونده بنیاد شهید بودیم، آقای رحیمی معاون قوه نیز به مجلس شورای اسلامی فراخوانده و با آقای دولت آبادی نیز تماس گرفتیم و مقرر شد در اسرع وقت موضوع پرونده بنیاد شهید و بانک دی تعیین تکلیف شود.

وی اضافه کرد: بیش از 36 پرونده مختص به بنیاد شهید وجود دارد که طی یک قلم از آنها  5 میلیارد تومان در ارتباط با اختلاس در بانک دی به ثبت رسیده  و به طور کلی در حدود 30 هزار برگ تحویل قوه قضائیه شده است.

خجسته در مورد زمان مختومه شدن پرونده بنیاد شهید نیز گفت: در ارتباط با این پرونده تاکنون عده ای دستگیر و زندانی شده اند، هرچند که غارتگران بیت المال باید به سزای اعمال خود برسند اما متاسفانه برخی از متهمان در خارج از  زندان بسر می برند.

نماینده آزاده مردم همدان در مجلس دهم در مورد احتمال جابجایی ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: بود و نبود بنیاد شهید دیگر فایده ای ندارد چرا که هیچ کاری را انجام نمی دهد و در حال حاضر ایثارگران در بدترین شرایط معیشتی، بهداشتی و درمانی و مسکن قرار دارند.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
اقای خجسته جزء بهترین نماینده های مجلس هستند کارشون کلا درسته
سلام ، اگر ساختمانها و هزینه های پرسنلی و هزاران میلیارد بودجه سالیانه و بنگاههای اقتصادی بنیاد به ایثارگران داده شود آنوقت هیچ ایثارگری مشکل میشوند.
مراجعه به بنیاد و پاسخهای منفی مکرر نخواهد داشت. بنیاد و ایثارگران از دست هم خلاص میشوند.
همیشه از بی توجهی مسئولین به فرامین مقام معظم رهبری اظهار تاسف داریم زیرا چنانچه قبل از انتخابات به مردم بگویند فلان جناح بهیچوجه پیرو فرامین رهبر معظم انقلاب نیست آنوقت مردم تکلیف دینی را متوجه خواهند شد.
رهبر معظم انقلاب بارها در خصوص وضعیت اقتصاد تذکر دادند و خواهان محوریت عملکرد مسئولان در حوزه های اقتصادی کشور شدند اما عده ای مشغول سیاست بازی شدند و عده ای به امور نظامی کشور متعرض میشوند که هیچکدام معنی تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری نیستند.
ایثارگران موظف هستند در خصوص امور اقتصادی کشور تحقیق و مطالعه کنند تا تبعیت از فرامین رهبری را در عمل به اثبات برسانند زیرا مردم فقط به ایثارگران اعتماد دارند. مردم کوچه و بازار که از سیاسیت بازان ضربه خوردند اما در مناظرات انتخابی فقط در مورد سیاست بحث شد بلکه مردم نیاز به برنامه های اقتصادی داشتند.
اگر به مردم بگویند برنامه ریزی فلان جناح منجر به پر شدن جیب اشراف جامعه میگردد محال است به فلان جناح رای بدهند.
نمایندگان مردم که بودجه را تصویب کردند بهتر میدانند، امروز شاهدیم مطابق برنامه ریزی بعمل آمده بودجه بصورت اوراق پرداخت میشوند که عملا حدود 20 درصد نسبت به نرخ واقعی یعنی نرخ نقدی کاهش دارد لذا چنانچه پیمانکاری 20 درصد بالای قیمت فهرست بها پیشنهاد انجام کار بدهد در عمل حدود 40 درصد از بودجه کشور در قدم اول و برنامه ریزی به جیب دلالها و اشراف واریز میشود سپس بخشی به جیب اختلاسگران و درصدی برای کشف و امور قضایی مصرف شده است.
بطور کلی حدود 30 درصد از بودجه کل کشور به مصرف خدمت به کشور قرار دارد و مابقی هزینه کم کاری قانون نویسی یا نارسایی قوانین میگردد. اگر به نماینده مجلس بگویند حدود 70 درصد ضرر کشور برای فقدان دقت در قوانین به جیب کسانی واریز میشود که در هتلهای ترکیه هزینه میکنند آیا وجدانشان قبول میکند بجای دقت در قانون نویسی مشغول امور سیاست بازان شوند؟
ایثارگران گرامی میبایست برای پیروی از فرامین مقام معظم رهبری تلاش خود را برای مطالعه و تحقیق در امور اقتصادی صرف کنند و از فضای پاک و مطهر فاش نیوز برای انتشار مطالعات و تحقیقات اقتصادی بهره برداری کنند. فرض کنیم امام زمان (عج) ظهور کرده و محور برنامه های کشور را امور اقتصادی تعیین کرده است آیا تکلیفی بجز مطالعه و تحقیق در امور اقتصادی داریم ؟ امروز تکلیف دینی و مذهبی شیعیان فقط توجه به امور اقتصادی کشور است تا هر شیعه هر طور میتواند در مصرف بهینه و صرفه و صلاح اقتصادی جهاد کند لذا جهاد امروز شیعیان از میدان جنگ و جبهه رزمی به میدان جنگ با اقتصاد اشرافی گری و کاخ نشینی و نابودی بودجه کشور با قانون نویسی ضعیف و برنامه ریزی مبتنی بر پر شدن جیب اشراف و کاخ نشینیان تبدیل شده است.
سلام وخسته نباشی خدمت نماینده محترم چرا با این مصاحبه ها اعضای محترم فراکسیون ایثارگران مجلس خودتان راسبک می کنید نمیشه خودتان وما ایثارگران را راحت کنید وبگویید دولت وبنیاد شهید اعتنایی به مصوبات و قوانین مربوط به لوایح چهار گانه وشش گانه ایثارگران ندارد و ما ایثارگران شاغل در آستانه بازنشستگی هستیم
بود و نبود بنیاد شهید دیگر فایده ای ندارد چرا که هیچ کاری را انجام نمی دهد
جانباز هستم دوستان عزیز تاریخ مصرف ایثارگران گذشته دیگه با فرهنگ ایثارو شهادت درست نمی شه چون توی این مسیر با ایثار گر صادق نبودن.
...
کدام معیشت .

مردیم از بس که فقیریم .

گفتند ۵% .

و قانون وضع کردند ۸۰ ماه حضور در جبهه

و ۵% مجروح جنگی :

یعنی حذف از بنیاد شهید و امور ایثارگران ؟!

و حقوق و معیشت نمی دهند .

کدام بد ؟!

بگو فقر مطلق ؟!

بگو براندازی جمهوری اسلامی ؟!

بگو رانت و خرید ویلا در کانادا ؟!

بگو تحویل ایران به گروهک ها .

ما کجا بریم .

نه پول داریم و نه سلامتی ؟!
...
آقای خجسته محبت کنید پیگیر قانون سال 97 مصوب مجلس در مورد حقوق جانبازان معسر مضطر باشید خدا شما را با شهدا محشور کند
سلام هموطن
نگویید جانباز معسر ، بگویید جانباز دلاور
نگویید حقوق معسرین ، بگویید "حقوق ایثار"
نگذارید دشمنان با واژه های نادرست ، ایثارگران را ضعیف بشماند.
همیشه با کلمات پر قدرت باید از حقمان دفاع کنیم تا همان، محقق شود
تا مسئولین هم برای ایثارگران از واژه های درست استفاده کنند .
سلام...اگرملک های کلنگی بنیاددرشهرتهران رابرج سازی میکردندوبه جامعه هدف میدادند،،،به همه وهمه یکباب آپارتمان خوب وشیک میرسید!!!اماچرااینکاررانکردند؟؟؟!!!وبجای آن۲دومیلیون تومان پول دادند!!!!!این کجاوآن کجا؟!اینان همه دزد و دزد زاده هستند،،،وامامطمئن باشیدماحقمان رامیگیریم***این گوشه ی کوچکی ازاین بازارشام است که شتررابابارش میدزدند!!!و.....
افرین بر دلاور همدان
باسلام من هرزمان به سپاه وبنیادمراجعه کردم وگفتم اینکه 11/30 بسیجی داوطلب دارم چیزی به ماتعلق میگیره یا نه ولی چه بگم که چگونه بامن برخوردکردن که اینجاازذکرآن پرهیزمیکنم زیراخدای ناکرده دشمن سوئ استفاده نکندآخه برادرحضرت آقانمیدونه که افرادی ماها راازنظام سعی میکنن دلسرکننددرصورتی که جانم فدای رهبر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi