شناسه خبر : 59872
دوشنبه 11 تير 1397 , 12:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عضو فراکسیون ایثارگران:

جای نگرانی برای تامین داروهای ایثارگران وجود ندارد

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از تأمین ارز مورد نیاز داروهای جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان از سوی دولت و نبود نگرانی از این باره خبر داد.

فاش نیوز - عضو هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از تأمین ارز مورد نیاز داروهای جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان از سوی دولت و نبود نگرانی از این باره خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ما، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا، نماینده ایثارگر مردم سنقر کلیائی با اشاره به شرایط خاص کشور ناشی از فشارهای آمریکا برای تحریم جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: با توجه به شرایط جدید و خاص کشور که آمریکای جهانخوار تلاش می کند، ملت و دولت ایران را تحریم کند، دولت اقدام به تعیین اولویت هایی کرده است:

نماینده مردم استان کرمانشاه ادامه داد: جزو برنامه اولیه دولت این است که چند چیز را اولویت بندی کند، که یکی از آنها کالاهای اساسی و داروست و بایستی ارز به آنها تخصیص داده شود.

وی افزود: در مرحله بعدی کالاهایی است که در درجه دوم قرار دارد و در مرحله سوم کالاهای ممنوع است. هدف این است که ارز به این اولویت ها داده شود که به مردم فشاری وارد نشود، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: موضوع دیگر، مسئله نظارت است که وقتی ارز به این اولویت ها اختصاص داده شد و به طور مثال دارو وارد کشور شود، آیا به همان قیمت مصوبه دولت به فروش می رسد یا نه؟ آیا به ایثارگری که در جبهه شیمیایی شده است، تعلق می گیرد، این موضوع به جایگاه نظارتی دولت می رسد که در این خصوص باید آن را تقویت کند.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم در خصوص تذکر به مسئولان دولتی برای تأمین داروهای مورد نیاز جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان خاطر نشان کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در شرایط فعلی این موضوع را تذکر داده ام و بازهم تذکر خواهم داد، اما دولت هم باید جایگاه نظارتی خود را تقویت کند.

نماینده مردم مردم سنقر کلیائی با تأکید بر فعالیت سازمان های نظارتی متذکر شد: سازمان های نظارتی مانند سازمان بازرسی، تعزیرات حکومتی، قوه قضائیه باید به صورت جدی پای کار بیایند و باندهایی که به صورت مافیایی در این زمینه فعالیت می کنند را به عنوان محارب مجازات کند.  مسلما اگر چند برخورد قاطع با این باندها صورت بگیرد، این گونه مشکلات بر طرف خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی کیا در پایان سخنان خود تصریح کرد: به طور طبیعی در کشور مشکلاتی وجود دارد، اما بدتر از دوره جنگ که نیست و نباید ما از مشکلات فرار کنیم.

وی در خصوص ایجاد اشتغال برای فرزندان ایثارگران یاد آور شد: متاسفانه از لحاظ اشتغال، کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارد. باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم و از طرف دیگر، جامعه ایثارگری از سهمیه ای که دارد باید استفاد کند، اما متاسفانه برخی از دستگاه ها، حق ایثارگران را در این زمینه ادا نکرده اند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
ممد همون بهتر که نیستی ببینی !!!
مآم ایکاش نبودیم و نمی دیدیم !!!
شهر آزاد شد ! ولی از روی بی کفایتی و بی لیاقتی بی آب شد !!!
ممد خوبه نیستی غم غربت تو وطن رو تحمل کنی ، واسه دوتا آسپرین منت بکشی !
ممد ما بیشتر از تیر وترکش افسرده شدیم ، هم شهر و هم کشور داره غارت میشه !!!
ممد خوبه که نیستی ببینی یه دلاری شده ارباب ،، خودحاجی جورج واشینگتون هم فکر نمیکرد اینقده بیرزه ...
ممد مشتی بنجامین تا مرز یه میلیون اومد یه دستی تکون داد و گفت تا بعد ....
ممد ... بخدا اگه بودی دق میکردی !!!
سلام...متشکریم.

...

اگر من رئیس جمهور بودم :

دستور می دادم همه زنان را از کار اخراج کنند .

و مردان را استخدام کنند .

که مردان بتوانند خرج زنان را بدهند و ازدواج کنند .
و اقتصاد و فرهنگ و امنیت جامعه تامین میشد .

...

خانومه منشی شرکته :

انتظار داره رئیس اوپک بره خواستگاریش ؟!

...

زنان همه سر کار و پولدار .
و همه مجرد .
مردان همه بیکار و بی پول .
همه مجرد .
...

این رفتار جامعه را منقرض میکند ؟!
...
به به حاج اقا خدا را شکر شما به فکر بودید!البته مجلس دهم نشان داده که جانبازان و رزمندگان فرقی ندارن!!!!!دارو میخوان چکار جانبازان! مهم انتخابات سال اینده است.مهم اینه سهمیه ایثارگران نابود بشه.استاد نوروزی نظری درباره دارو ندارن؟ مثلا اینکه چرارزمندگان دارو نگیرن ولی ایثارگران بگیرن!؟ طرح خوبیه برای عوام فریبی و رای اوردن خیلی خوبه.شما که حاظر به دیدن فرزند جانباز تو دانشگاه نیستید حالا حامی خود جانباز شدید.مرا به خیر تو امید نیست فراکسیون بی درد ایثارگران، خواهشن شر نرسان
سلام سید جان این حرفا چیه می فرمایید بنده جانباز هفتاد درصد در استان قم هستم حدود شش ماه است که هزینه های پزشکی را تحویل بنیاد قم دادم هنوز به بهانه نبود بودجه هزینه ان را پرداخت نکردند هزینه ثبت نام مدرسه فرزندم را که حدود یازده ملیون تومان شده که با وجود مدارس شاهد که امروزه دارای مشکلات است با منت 250 هزار تومان ان را قرار شده بپردازند هنوز پرداخت نکرده اند و بسیاری از هزینه های دارو که تحت پوشش بیمه نیست و یا داروخانه های طرف قرار داد ندارند خود پرداخت می کنیم بدون انکه به بنیاد مراجعه کنیم که نیک می دانیم که با خفت و خواری تا ده سال دیگر هم پرداخت نمی شود سید کجا سیر می کنید تازه ما جانباز هفتاد در صد هستم درخت کردکان که این چنینه درخت خربزه الله اکبر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi