شناسه خبر : 59873
سه شنبه 12 تير 1397 , 13:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهم ما و شما از سفره انقلاب!

جایی که نشسته اید غصبیست، غذایی که می خورید حرام است، نفسی که در آنجا می کشید حرام است اگر به روابط فکر کنید و قاطعانه با این فاسدان مقابله نکنید...

فرزند شهید-م-پ - نمی دانم از کجا شروع کنم؛ از دردهای خفته در سینه جانبازانی که دیگر درد جسمانی چند دهه ای خود را فراموش کرده اند یا داغ دل همسران شهیدی که با چشم بردر مانده به یتیم پروری پرداخت و یا حسرت دیدار و نوازش یک لحظه پدر را که تا آخر عمر در دل فرزندان شهدا مانده و خواهد ماند...کسانی که جان، سلامت و جوانی خود را در سفره انقلاب نهاده و تقدیم کرده اند.

از کجا بگویم از برادران که آن یکی در 15 دقیقه برجام تصویب می کند و این یکی کارش مصلحت اندیشی و تیغ نهادن بر گلوی عدالت است.

از کدامین درد با وزرای پولدار دو تابعیتی بگویم و رییس جمهوری که حال کار کردن ندارد و در پول و غرور غرق است! آیا قدرت درک دردی را دارید؟

با نماینده های خانه ملت چه بگویم که با میلیاردها پول وارد مجلس می شوند و دغدغه مردم را ندارند...

پدر 28ساله من و جوانان همچون او جان دادند که مردم این سرزمین در آرامش باشند، جان دادند تا عدالت حاکم باشد! جان دادند که قانون و ضوابط بر این سرزمین حاکم باشد نه روابط و مصلحت اندیشی‌ها.

آوازه‌ی دزدی‌ و اختلاس بعضی گوش فلک را کر کرده ولی همچنان با آرامش دنبال برداشتن سهم خود از سفره انقلابند!

البته به شما حق می دهم؛ نه می توانید نام مفسد اقتصادی را معرفی کنید و نه صاحب امتیازان واردات کلانی که کمر صنعت این کشور را شکستند و به کسانی که عاملان دشمنند برای نابودی این کشور و نه جاسوسان و نه ... آخر همه‌ی این ها به نوعی به شما وصل هستند!

آری اهل تسلیم! حتی کودکان هم می دانند اگر جلوی بقیه بچه ها خود را ضعیف نشان دهند ضربه‌ی اول را خواهند خورد؛ ولی شما ساده ترین اصل را نمی دانستید و جلوی دشمن با ضعیف نمایی و التماس و تسلیم پیش رفتید و ضربه را خوردیم! آری خوردیم! شما یک ملت را تسلیم کردید!

یک ملت را زیر بار فشار مالی له کردید! خودتان که دو تابعیتی هستید و نگرانی ندارید! اصلا مگر ممکن است کسانی که در سال های سختی این ملت و جنگ در آغوش دشمن بودند ذره ای درک از این سرزمین و آرمان های مردم  داشته باشند؟ در هر دستگاه و معادله ای این معما را حل کنید پاسخ نه هست!

خطابم به شماست که در خانه ملت نشسته اید:

جایی که نشسته اید غصبیست، غذایی که می خورید حرام است، نفسی که در آنجا می کشید حرام است اگر به روابط فکر کنید و قاطعانه با این فاسدان مقابله نکنید. انقلاب را فدای افراد نکنید. آن هم افراد فاسدی که خود را سهامدار سفره‌ی انقلاب می دانند. انقلاب پابرهنه ها توسط این اشراف دزدیده شده است؛ آن را به این ملت بازگردانید. تنها امید این مردم اکنون به شماست که نگهبان قانون این سرزمینید.

اگر نیاز بود، وزیر عزل کنید، اگر نیاز بود رای به عدم کفایت بدهید، اگر نیاز بود رفراندوم برگزار کنید، اگر نیاز بود اسامی تمام دولتی های در کار اقتصادی را افشا کنید، اگر نیاز بود قوه قضاییه را تحت فشار قرار بدهید تا مفسدان اقتصادی را بر سردر شهرها آویزان کنید. مگر نه اینکه حکم آنها در اسلام...

صنعت داخلی را با اقتصاد مقاومتی احیا کنید با اصناف جداگانه جلسه بگیرید و راه کارهای خود آنها را جویا شوید! با سیتم بانکی مبارزه کنید تا مجبور به شفافیت سازی شوند ... مالیات را احیا کنید...

فضای سیاسی را باز بگذارید برای ورود همه‌ی نخبگان نه فقط این فامیل بزرگ!! با نخبگان مشورت کنید به مردم بها دهید...

اگر نیاز بود هر کاری بکنید ما از شما حمایت می کنیم. اگر نکنید باید با لگد دشمن از خواب بیدار شوید که آن موقع دیر شده و سرزمینی به نام ایران وجود ندارد و شمایید و شرمندگی روز موعود، رو در روی شهدا...

اگر به مرگ اعتقاد دارید مردانه و با شرف در این دنیا تصمیم بگیرید و خود را اسیر لابی سیاسیون نکنید که یک شبه رای شما را تغییر بدهند چرا که این ها حتی سیاسی هم نیستند بلکه فریب خورده هایی هستند که به آرمان های رهبر و ملتشان خیانت کرده اند...

برای فرزندان فردای ایران عزیز و یکپارچه تصمیم بگیرید.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام ، حق تعالی وعده داده که مردم هر روشی در زنذگی انتخاب کنند همان سرنوشت و با همان احوال در آخرت محشور خواهد بود. این حرفها را به کسانی بگویید که با احساسات وارد انتخابات شدند یعنی احساساتی که برنامه ریزی پرفسورهای روانشناسی غربی بوده تا مردم را به سوی آنچه احساسی و مربوط به پنج حس ظاهر است هدایت کنند و از حق و حقیقت و تفکر قلبی و الهی دور شوند.
احساسات از عقل سرچشمه میگیرد اما حق و حقیقت از عشق الهی و سرچشمه انوار متعالی معصومین (ع) است که اهل ولایت را هوشیار و بیدار میکند. عقلی که خالی از معرفت و خداشناسی باشد تحت غلبه احساسات ظاهری و هواهای نفسانی راهنمایی میکند بنابراین در ظلمت و گمراهی راه طی میکند اما قلبی که سرشار از عشق و معرفت باشد از حواس دورنی الهام و در نور الهی راه طی میکند.
کافیست نحوه تفکر و گفتار انسانها را بوسیله این دو الگو مقایسه کنیم تا دور از هرگونه ریا و تظاهر به باطن انسانها واقف شویم. معلوم است افراد ثروتمند از گرانی و مشکلات مردم یا رانتهای مسئولیت به ثروت میرسند البته معدود انسانهایی هستند که از کارآفرینی و خدمت به مردم قدری پولدار میشوند در حالیکه چنانچه سود اسلامی و حلال را در معاملات لحاظ کنند یا از رانت بر علیه مردم استفاده نکنند هرگز قادر به جمع آوری ثروتهای انبوه و کسب خوی کاخ نشینی نخواهند شد.
جالب توجه است که از قدیم گفتند دروغگو کم حافظه است زیرا دروغ و ریا در حافظه قلبی راه ندارد و عقل احساسی نیز قادر به حفظ و نگهداری خلاف فطرت انسانی یعنی آنچه نشنیده و ندیده و نگفته نیست.
سنت الهی برای انسانهای وارسته و آنانکه حق تعالی دوستشان دارد همیشه دوری از دنیا بوده و موضوع برای ثروتمندان برعکس مصداق دارد. هنگامی که مسلمانان از سنت الهی و نحوه زندگی پیامبران و معصومین (ع) مطلع میشوند آنگاه از جوان تا پیر قادر است انسان ها را از میزان ثروت به خداوند نزدیک یا دور قضاوت کنند.
سلام برادر
حرف هایت حق است وبغض خسته مردم ایران اما افسوس که بعضی شکمها را از حرام پرکرده اند .روز عاشورا سید وسالار شهیدان امام حسین (ع) هرچه فریاد زد هیچکی نشنید چون شکم هایشان از حرام پرشده بود . اندکی صبر سحر نزدیک است ...........
مردم ما از کمبودها و کسریها گله ندارند، آنچه مردم را می آزارد و صدایشان را در می آورد وجود تبعیضات ناروا و سوء استفاده از بیت المال است و بس!

شهید رجایی[
کاش همچین مطلبی رو فاش هماهنگ میشد روی سایتهای دیگه ای که خوانندهء عام دارن میزدن حرف دل مردم رو بی پرده زدن..... آفرین برادر عزیز
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi