شناسه خبر : 59897
سه شنبه 12 تير 1397 , 16:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در سالگرد حمله ناجوانمردانه آمریکا به هواپیمای مسافربری:

بشر، یعنی فقط آمریکایی ها!

مردم آزاده کشورما و دیگر کشورهای جهان، هیچ گاه در مقابل وحشی گری های تو کوتاه نیامده و بی هیچ هراسی با دست خالی رو در روی تو می ایستند. علی الخصوص امروز شاهد آنیم که خاورمیانه صحنه بیداری انسان های آزاده ای است که تو با همدستی سران غرب زده درصدد خاموش کردن صدایشان هستی.

قنبر ایرانپور - بی پرده با حقوق بشر آمریکایی
آمریکا، ای شرورترین دولت مستکبر در جهان!

نمی دانم کدام جنایات و ترفندهای ضد حقوق بشری تو را در اقصی نقاط دنیا بنویسم؟ که فقط بیش از صد کودتای نظامی و دخالت سیاست های تو برای براندازی حکومت های منتخب و دخالت مستقیم در اشغال نظامی کشورها، تنها نمونه ای از زیر پا گذاشتن تمامیت ارضی کشورهاست، آن هم در نیمه دوم قرن بیستم!

 اما ما ایرانیان، بیشتر سیاست های مداخلانه جویانه ات را در کودتای 28 مرداد 1332 به یاد می آوریم. آن وقت ها قصدت حمایت از حکومت دولت دست نشانده ات "محمدرضا پهلوی" بود تا مثل یک عروسک خیمه شب بازی به هر نحوی که دلت می خواست به حرکت وادارش کنی. حتی به او کمک کردی تا یک سازمان مخوف به اسم ساواک تو کشورمان تاسیس کند تا خیالت از بابت سرکوب هر کسی که قصد براندازی حکومت منفور پهلوی را داشت راحت باشد.

 ما خوب به یاد داریم که در ششم آبان 57، همان روزها که اوج تلاش مردم ایران برای آزاد شدن از زیر یوغ سیاست های استعمار گرانه تو بود، یک سند محرمانه از وزارت خارجه آمریکا به سفارت آمریکا در تهران مخابره شد که در آن بر روش هایی مبتنی بر زور، برای در بند کشیدن مطبوعات، دانشگاه، مخالفین مذهبی و روحانیون مبارز تاکید داشت.
البته به اعتبار حقوق بشر آمریکایی ها، حق هم داشتی.

بشر، یعنی فقط آمریکایی ها. پس هیچ چیزی نباید در مقابل زیاده خواهی تان قد علم کند. 

خاک پهناور ایران همه جوره برایتان منفعت داشت.

نفت زیاد نداشت که داشت؛ صدور نفت از ایران ارزان و بی دردسر نبود که بود؛ پایگاه نظامی در مجاورت دشمن دیرینه ات شوروی نداشتی که داشتی؛ در منابعی چون تجارت، اقتصاد، نظامی و اطلاعاتی از آب و خاک و هوایش منفعت نمی بردی که می بردی و ... اما دسترسی به همه این منفعت ها با پیروزی انقلاب برایت دود شد و رفت به هوا. چون رهبر و بنیانگذار انقلاب امام خمینی (ره) نظرش این بود که جمهوری اسلامی ایران به هیچ کشوری باج نمی دهد و اعتقادش بریدن دست اجانب غرب بود و شرق.
از اون روزی که مردم بی هیچ هراسی از دیوار سفارتخانه ات بالا رفتند تا بساط دخالت های تو را در کشورمان یکسره کنند، کینه ات نسبت به مردم ایران بیشتر شد.

اما از همان ابتدای پیروزی انقلابمان چه کارها که برای به زانو درآوردن ملت ما نکردی؟

آنقدر به شیوه هایتان اطمینان داشتید که در مهر ماه سال 58 سناتور جکسون، با اطمینان جلوی دوربین ها آمد و اعلام کرد انقلاب ایران محکوم به شکست است و کشور ایران در آستانه تجزیه و تبدیل به قطعات کوچک تر می باشد.

تو مملکت ما جاسوس پروری کردی، تحریم اقتصادی مان کردی، جنگ قومیت ها را به راه انداختی، کودتاهای ناکام و نافرجام را هدایت کردی، حتی توهم داشتید، اگه مستقیم بیایید جلو یک شبه کار حکومت اسلامی ما را تمام می کنید و با کلی نیرو و مهمات از سمت طبس به ما حمله کردید. اما خدا بدون آنکه یک نفر از ما در مقابل تهاجم شما خبر داشته باشد با طوفان شنی که به پا کرد بمب افکن هایتان را چنان درهم کوبید که جز لاشه هایی متلاشی از آنها بر جا نماند. اگر بنی صدر خائن با بمباران کذایی منطقه، صحنه حادثه را از بین نمی برد ما حالا کلی اطلاعات داشتیم که می توانستیم شما را بیشتر از حالا در جهان رسوا کنیم.

البته کار بنی صدر هم بی دلیل نبود. چون کارتر به او کد داده بود که داخل بمب افکن های ما کلی اطلاعات محرمانه وجود دارد! این کار را کرد که هیچ سندی از خیانت روسای داخلی و همدستی شان با اجانب برملا نشود که عاقبت هم پیش ملت طشت رسوایی شان افتاد.
از میان طرح های جنایت کارانه ات در حق ما، هماهنگ کردن حمله عراق به ایران از همه بیشتر، وقیحانه بود و برای ما چهره ضد حقوق بشری دروغی ات را سیاه تر کرد. خودت که کمکش کردی هیچ از همه دول غربی و سران مرتجع عرب هم کمک گرفتی. با این حال این بار یک کم تو برنامه هاتون تردید داشتید. چون اقداماتتان را برای سه روز طرح ریزی نمودید و می خواستید سه روزه تهران را بگیرید. زهی خیال باطل!
هشت سال چه بر سر ملت ما آوردید؟ چه رعنا جوانها که شهید شدند. چه قامت های سروی که الان با عوارض مجروحیت شان دست و پنجه نرم می کنند. چه بچه ها که در حسرت آغوش پدر می سوزند و می سازند. چه نوعروسانی که داغدار شدند.

حقیقتا عزم این ملت تو را به ستوه آورده بود که در آخرین روزهای جنگ، آن زمان که بعضی حوادث امام ما را به قبول قطعنامه 598 و نوشیدن جام زهر کرد، دست پلیدت برای اجرای جنایت کارانه ترین رفتار ضد حقوق بشری به حرکت درآمد و برای نشان دادن ابهت پوشالی ات، در 12 تیر 67 هواپیمای غیرنظامی مسافربری ایرانی را برفراز آب های خلیج فارس که 290 نفر مسافر را داشت و بیشترشان هم زن و کودک بی گناه بودند مورد هدف موشک از رزمناو وینسنس قرار دادی و جنایتی فراموش ناشدنی را رقم زدی.
از اول هم قصدت این بود که تمام مسافران در هوا پودر پودر شوند تا بنوانید با غول رسانه ای که در اختیار دارید به دروغ مسافران را افراد نظامی یا به قول خودتان تروریست معرفی کنید. پس آن دو تا موشک عظیم الجثه را شلیک کردید به طرفش. اما باز هم خدا به کمک ما آمد و بعضی اجساد باقی ماندند تا جهان و جهانیان ببینند که تو دستت برای هر جنایتی پیش می رود حتی کشتن دختر بچه های چند ماهه ی نازدانه!


خیلی تلاش کردی با دستاویز قرار دادن توجیهات مزورانه و دروغ، از قبول بار مسئولیت خون 290 نفر انسان بی گناه شانه خالی کنی. وا اسفا برای مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر که هیچ توبیخ و تبیهی برای تجاوز آشکار و نقض حقوق بشر تو در نظر نگرفتند! شرم بر تو باد که حتی عذرخواهی هم نکردی و تازه فرمانده رزم ناو را هم جایزه دادید، مثل خلبانی که با بمب کشنده اش شهرهای هیزوشیما و ناکازاکی را با خاک یکسان کرد!
آنچه در این حادثه ها قلب بشریت را به درد می آورد این است که شماها به عنوان سردمدار حقوق بشر هر چیز و هر کسی که منافع تان را به خطر می اندازد از سر راه برمی دارید و برای هیچ احدی حق حاکمیت قائل نمی شوید، الا اینکه تن بدهد به حقوق بشر آمریکایی تان!
با این حال می بینی که
مردم آزاده کشورما و دیگر کشورهای جهان، هیچ گاه در مقابل وحشی گری های تو کوتاه نیامده و بی هیچ هراسی با دست خالی رو در روی تو می ایستند. علی الخصوص امروز شاهد آنیم که خاورمیانه صحنه بیداری انسان های آزاده ای است که تو با همدستی سران غرب زده درصدد خاموش کردن صدایشان هستی.

اما ما هر ساله با صدایی رساتر از سال قبل، هم زمان با سالروز پرپر شدن 290 نفر انسان بی گناهی که در پرواز ایرباس بندرعباس به سمت دبی با شلیک موشک های آمریکایی در خون خود غلتیدند، نفرت و انزجار خود را از آنچه که شما حقوق بشر می خوانید و می دانید اعلام می داریم، تا جهان و جهانیان بدرستی ببینند و بفهمند حکومتی که به دروغ شعار جهان عاری از تسلیحات اتمی و نظامی را سر داده چه جنایت هایی می کند با همین تکنولوژی کشنده بخاطر حفظ منافعش !؟

شک نکن تلاش های ما بی ثمر نخواهد ماند و همین زودی هاست که شاهد متلاشی شدن امپراطوری فرعونیت خواهیم بود که بر بدن های خونین بی شمار انسانهایی استوار شده است! ان شاءالله.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بهترین انتقام از دشمنان ، کسب عالی ترین موفقیت هاست . یعنی همان کاری که ژاپن کرد.
حالا مسئولین ایران برای رسیدن به موفقیت چند تا کار مثبت انجام دادند ؟
هیچ !
نمره ارزشیابی تقریبا در همه دولت ها بسیار ضعیف بوده
سلام به فاش نیوزیهای عزیز . برگشت مجدد خودمو با یه مرگ بر هر چی آدم طرفدار ضد حقوق بشر و اخلاق آمریکاییه اعلام می کنم . مرگ بر آمریکا .
فاش نیوز تشکر .
بعدم باید بگم اونا که یه کم قدرتشون کمتر از آمریکاست هم یه اخلاق ضدحقوق بشری دارن بهش می گن قانون جنگل یعنی هر کی زورش بیشتره ظالمتره ... مرگ بر ظالما ...
بریم سر اصل مطلب ... یه عده هستن که از سر تکبر فکر می کنن عقل کل خودشونن و بقیه گاگول سنقول و شنگول هستن ... نه عزیزم ما هم داریم اونارو زیر نظر موشکافانه خود قرار می دیم . می خواهیم ببینیم قصدشان از اینکه یکی بهشون پناهنده شده و اونا دارن دستش می ندازنو بازیچه اش کردن چیه ... بازیچه که نیستیم خودمون راه دادیم ببینیم تا کجا می رن ... دیدید تام و جری رو آنجا که جری خودش خوش خوشانک اجازه می داد موشه سر به سرش بذاره ... احمق و بیشعور و نفهم خودشونن که تو فضای مجازی عین جن پیدا می شن و حرفایی می زنن که من و خودشون می دونیم . بعد خیال می کنن ما بازیچه شدیم . خداییش تعفن اخلاق آمریکایی از سر تا پای بعضیا آمریکاییای وطنی متصاعده ... بببینید من تا حقمو نگیرم ول کن معامله نیستم . بی اجازه ام وارد جایی نشدم با کسی حرف نزدم اجازه گرفتم و آمدم . فکر کردن بعد می تونن آدمو دست به سر کنن ... نه .... اینجا رو کور خوندنین ...
اینا رو ولش کنید یه چیز بگم . ببینید من قنبر ایرانپورم . ایرانپوری که کلماتش روی هم نوشته میشه ... (@¿@)
-
بسیار کلیشه ایی و تکراری و خسته کننده نوشتی !
یه چیز جدید ! با کلمات بازی نکن ! فرعون و ظالم و چیک و چیک و ول کن ...
از ترامپ کاباره چی بنویس ! از بعضیا که همش تویه مجلس خوابن بنویس !
از بعضی ژنهای خوب لاکچری بنویس که دختر وزیر بودن و سیصد میلیارد به صنعت
دارو سازی بدهکارن بنویس !
از رانت شیش هزار و پونصد تا ماشین لاکچری بنویس !
از اضافه حقوق صددر صدی وکلا و افزایش ده درصدی بازنشسته ها بنویس !
از استخر پارتی آقازاده ها تو زعفرونیه بنویس !
از گم شدن دکل بنویس !
از بابک زنجانی که پادوی یه طلا فروشی بود بنویس !
از شیش هزار آقازاده ایی که تو امریکا سیتی زن هستن بنویس !
از دوتابعیتی های مجهول و مجعول بنویس !
بنویس شروع کار خاوری ها از چه زمانی بوده ...
بنویس چرا سکه شد سه تومن ...
بنویس چرا دلار به مرز ده تومن رسید ...
بنویس چرا هشت سال یه بار موج صد در صدی قیمت داریم ...
رباعی ننویس ... قصیده سرایی نکن ... لجبازیم نکن ... فقط موضوعات روزو بنویس .
مرگ بر دشمنان مردم صبورایران زمین
مرگ بر رانت خواران و زمین خواران و ویژه خواران
ها ها ...
خودت بنویس عمو ... خودم می دونم چی بنویسم چطور بنویسم و کی بنویسم
نه که خودت جرات نداری . راست می گی اسمت کو !؟
. نه که می دونی قدرت قلم من چقدره ... از دق دلت گفتی کلیشه ...یکنواخت ...انتظار آمدنمو نداشتی
همین کلیشه ببین چطور مورد توجه شهدا قرار میگیره ... نه دنبال اسمم نه رسم نه مطرح شدن دنبال حقم هستم از آمریکا نوشتم که بگم کلی آدم می شناسم که روح بنی صدری در وجودشون موج می زنه بنی صدر کی بود یه آدم بی تقوا !
بی تقوا نبود بی تقوا شد ... من یه بزرگوارم که اسیر دست حزابله متکیر و مغرور شدم ...بنی صدرهای در سطح دانه ریزتر که بی تقوا شدن و به هیچ کس حق نمی دن . من فقط می خوام بگم اخلاق آمریکایی یعنی چه ؟ حقوق بشر آمریکایی یعنی چه ؟ با کسی لج ندارم الان خشم و نفرت اسلامی وجودمو علیه اخلاق متکبرانه امریکایی خودی های بی تقوا پر کرده ... و همین منو به سرانجام می رسونه
مسئولین نظام،دیگروقت آن نشده که مرگ برآمریکاراازشعارخارح وبه مرحله عمل برسانیم؟!ماکه آماده ایم،،،اماشمارانمیدانم!...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi