شناسه خبر : 59903
چهارشنبه 13 تير 1397 , 09:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دو تابعیتی ها نماینده ایران شده اند!

ناشناس- آمریکا، اروپا، چین و روسیه بخوبی می دانند درکشور ایران از آب، خاک، سنگ و بوته و حتی خارش ثروت های هنگفت تراوش می کند. آنها می دانند بهترین نسل انسان در کره زمین، شیعیان هستند.

بنابراین دعوای 5+1 به بهانه انرژی هسته ای شروع شد اما پشت پرده تمامیت ایران و ایرانی قراردارند.

 مسئولانی که تا پیش پای خودشان را قادر نیستند ببینند، به نمایندگی از تمام ایرانیان پای میز مذاکراتی نشستند که طرف های مذاکره، با اینگونه خیالات هوا و هوس خامی از تسلط بر ایران و ایرانی برداشتند. آنها با دست عقب می زنند اما با پا پیش می کشند. آنها تصویر شغال و کفتارهایی هستند که در خواب خیال شکار شیر دارند. اما چرا مذاکره کنندگان از شغال ها و کفتارها ترسیدند و هرچه آنها خواستند قبول کردند؟
می خواهیم از چند موضوع صحبت کنیم که باعث تاسف ایرانیان است.

 ابتدا اصول مذاکرات که در چند بخش به استحضار خواهد رسید و مهم ترین موضوع حضور ایرانیان دو رگه یا دو تابعیتی در رویدادهای مهم کشور است که به جای ایرانیان و شیعیان اصیل در صحنه های جهانی حضور دارند!
اصول مذاکرات غربی و فریب هایی که در تفکر دو رگه طرف های ایرانی وجود دارد باعث شد تا علیرغم ایجاد تصور پیروزی و قول و قرارهای گستردهِ خوش خیال ها، به راحتی تبدیل به شکست شود و مردم ایران را به شدت آزرده کند، که در ادامه بازگو خواهیم کرد.

جام جهانی و حضور تعدادی انگشت شمار از بچه شیعه های انقلابی در آنجا متاسفانه میدان را در اختیار ایرانیان دو رگه قرار داد که در لیگ های خارجی مشغول بازی هستند و بطور عمده از فرهنگ شیعه و آرمانهای انقلاب اسلامی بی اطلاع هستند و یا دور شده اند. لذا در پشت پرده سیاست بازی فیفا بسیار مورد توجه قرار گرفتند و با خوش شانسی 4 امتیاز گرفتند و اوت شدند، لیکن بازی آنها بسیار مورد توجه مردم داخل ایران قرار گرفت و شبی که تیم ملی ایران اوت شد تا صبح به شادی و پایکوبی پرداختند!

 از فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقاضا داریم حالا که در تمامی عرصه های پیشرفته روز جهان در صدر جهان ایستادند و تمام ابر قدرتها را مات و مبهوت کردند، تیمی از زنان و مردان نخبه با فرهنگ متعالی و انقلابی عصر حاصر از شیعه اصیل ایرانی تربیت کنند و به میدان های ورزشی جهانی اعزام کنند.

  متاسفانه تیم های فوتبال فجر، پاس و تراکتور با نوسان و افت و خیز به هیچ وجه زیبنده نام بزرگ بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیست! زیرا ظاهرا" با ایجاد دو قطب از نسل ایرانی دو رگهِ غربگرا و شیعه ایرانی الاصل لازم است در میدان های ورزشی جهانی، از حضور ایرانیان شیعه اصیل بجای ایرانیان دو رگه جایگزین شوند، تا همچون حضور دو تابعیتی های غربگرا و کاخ نشین در پست های حساس نظام اسلامی، تلاش کنیم تا آرزوی امام راحل (ره) که صدور انقلاب اسلامی توسط بچه شیعه های اصیل است، بالعکس به دست دو رگه های غربگرا تبدیل به صدور شیعه انگلیسی و آمریکایی نشود!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
باسلام ایشماهای دستتن بجای میرسد بفکر جوانهای تحصیلکرد باشید بخدا دخترم لیسانس مخآبرات فوق لیسانس الکترونیک میباشد بیکار است بداد مردم برسید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi