شناسه خبر : 59904
چهارشنبه 13 تير 1397 , 11:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تبعیت عملی از رهبری

ناشناس- اگر ساختمان ها و هزینه های پرسنلی و هزاران میلیارد بودجه سالیانه و بنگاه های اقتصادی بنیاد به ایثارگران داده شود آن وقت هیچ ایثارگری مشکل پیدا نمی کند. دیگر مراجعه به بنیاد و پاسخ های منفی مکرر، تکرار نخواهد نشد و بالاخره بنیاد و ایثارگران از دست هم خلاص می شوند. همیشه از بی توجهی مسئولین به فرامین مقام معظم رهبری اظهار تاسف داریم، زیرا چنانچه قبل از انتخابات به مردم بگویند فلان جناح به هیچ وجه پیرو فرامین رهبر معظم انقلاب نیست، آن وقت مردم تکلیف دینی خود را متوجه خواهند شد.

 رهبر معظم انقلاب بارها در خصوص وضعیت اقتصاد کشور تذکر دادند و خواهان محوریت عملکرد مسئولان در حوزه های اقتصاد مقاومتی کشور شده اند اما عده ای مشغول سیاست بازی هستند و عده ای به امور نظامی کشور معترض می شوند، که البته هیچکدام معنای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری نیست. ایثارگران موظف هستند در خصوص امور اقتصادی کشور تحقیق و مطالعه کنند تا تبعیت از فرامین رهبری را در عمل به اثبات برسانند زیرا مردم فقط به ایثارگران اعتماد دارند. مردم کوچه و بازار از سیاسیت بازان ضربه خورده اند.

آقایان در مناظرات انتخابی فقط در مورد سیاست بحث کردند. اگر به مردم بگویند برنامه ریزی فلان جناح منجر به پر شدن جیب اشراف جامعه می گردد محال است به همان جناح رای بدهند. نمایندگان مردم که بودجه را تصویب کردند بهتر می دانند که امروز شاهدیم مطابق برنامه ریزی به عمل آمده، بودجه بصورت اوراق پرداخت می شوند که عملا حدود 20 درصد نسبت به نرخ واقعی یعنی نرخ نقدی کاهش دارد. لذا چنانچه مثلا پیمانکاری 20 درصد بالای قیمت فهرست بها، پیشنهاد انجام کار بدهد در عمل حدود 40 درصد از بودجه کشور در قدم اول و برنامه ریزی به جیب دلال ها و اشراف واریز می شود سپس بخشی به جیب اختلاسگران و درصدی هم برای کشف و امور قضایی مصرف شده است. به طور کلی حدود 30 درصد از بودجه کل کشور صرف خدمات به کشور می شود و مابقی بابت هزینه کم کاری قانون نویسان یا نارسایی  قوانین می گردد.

اگر به نماینده مجلس بگویند حدود 70 درصد ضرر کشور برای فقدان دقت در قوانین به جیب کسانی واریز می شود که در هتل های ترکیه هزینه می کنند آیا وجدانشان قبول می کند بجای دقت در قانون نویسی، خود مشغول امور سیاست بازان شوند؟ ایثارگران گرامی می بایست برای پیروی از فرامین مقام معظم رهبری تلاش خود را برای مطالعه و تحقیق در امور اقتصادی صرف کنند و از فضای پاک و مطهر فاش نیوز برای انتشار مطالعات و تحقیقات اقتصادی بهره برداری کنند.

فرض کنیم امام زمان (عج) ظهور کرده و محور برنامه های کشور را امور اقتصادی تعیین کرده است، آیا تکلیفی به جز مطالعه و تحقیق در امور اقتصادی داریم؟ امروز تکلیف دینی و مذهبی شیعیان فقط توجه به امور اقتصادی کشور است تا هر شیعه هر طور که می تواند در مصرف بهینه و صرفه و صلاح اقتصادی کشور خود جهاد کند.

لذا جهاد امروز شیعیان از میدان جنگ و جبهه رزم، به میدان جنگ با اقتصاد، اشرافی گری و کاخ نشینی و همینطور هدر رفت و نابودی بودجه کشور با قانون نویسی ضعیف و برنامه ریزی مبتنی بر پر شدن جیب اشراف و کاخ نشینیان، تبدیل شده است!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi