شناسه خبر : 59910
چهارشنبه 13 تير 1397 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقه اشرافیت!

بهترین خاطراتشان شاید پیدا کردن داروی قرصی و یا آمپولی بوده که چند روزی پدرشان کمتر درد بکشد! مسئولین همه میدانند و با هم مسابقه اشرافیت گرفته اند و با هم می خورند و می برند!

معلم جانباز - درود بر شما یادگاران شهدا و امام عزیزم؛ کو گوش شنوا؟! فکر می کنید مسئولین رده بالا نمی دانند که ارزش های این انقلاب را سرقت کرده اند و مگر نمایندگان و وزرا به فکر مردم و پابرهنگانند؟ وقتی برجام نصفه نیمه به بار می نشیند، همین مسئولین به ظاهر انقلابی برای گرفتن تابعیت آقازاده های خود از اوباما سبقت می گیرند و به روایتی 2500 آقازاده خوشبخت که بواسطه پدران منصب دار خود امریکائی ایرانی می شوند، درد مسئولین فرزند شهید و جانباز و ایثارگر مردم کوچه بازار نیست بلکه آنها به دنبال ثروت مقام و فرزندان خود هستند!

 آری! یکی پدرش شهید ویتیم وصغیر و جانباز خانه نشین و فرزندانش در آرزوی پدر و مسافرت و ... اما آن یکی از سایه سر رشادت پدر شهید شما در حال عیش نوش تابعیت مال ماشین چند میلیاردی وذخیره نظام! مگر این همه زندگی اشرافی و مسافرت های خارجی ورفتن فرزندانشان به دیار کفر برای تحصیل وحال کردن و هزاران لذت دنیای با ساختمان های هزارمتری و.....قابل پنهان کردن است؟!
 
 نه برادران عزیزم! مسئولین همه میدانند و با هم مسابقه اشرافیت گرفته اند و با هم می خورند و می برند! مگر با داشتن این همه سازمان های امنیتی قابل پنهان کردن هستند!؟ همه مسئولین با هم هماهنگ هستند وکاری به اختلاس گران ندارند و اگر روزی یکی از آنها از طریق رسانه ای نقد شوند بلافاصله مسئول محترمی به دفاع از آنها خروش می کند تا حدی که خوردن از سفره انقلاب را حقشان می دانند و می شوند ذخیره نظام !

 امیدواریم روزی برسد مختارهای در این کشور از بتن نظام اسلامی ظهور کنند ودست غارتگران را قطع کنند هرچند رهبری هوشمند بارها وبارها تذکر واعلام برخورد با غاصبان بیت المال را عنوان فرموده اند و راهکارهایی برای شفافیت اقتصادی ومتکی بودن بر اقتصاد مقاومتی را داده اند اما همین آقایان که غارت وطن را در گرو روابط اقتصادی با آن طرف آب میدانند، فرامین معظم له را اجرا و اقدام ننموده اند که امروز به اینحا رسیدیم!

 مظلوم ترین قشر جامعه فرزندان و خانواده جانبازان هستند. چرا که همیشه مردم عامی فکر می کنند بواسطه دولت متنبع و برخوردارند اما غافل از این که این عزیزان روی پدر را ندیدند، مهر پدر درک نکردند و یا پدری داشته اند که یک عمر درازکش ومریض بوده و بهترین خاطراتشان شاید پیدا کردن داروی قرصی و یا آمپولی بوده که چند روزی پدرشان کمتر درد بکشد! و هیچ وقت مثل آقازاده ها پدر روی سرشان نبوده، دنبال کسب تابعیت امریکا و اروپا برود، پورشه سوار باشد و در سن 20سالگی چندین هزار میلیارد ثروت داشته باشد!

 راستی دوستان! انقلاب اسلامی در این چهل سال بدترین بحران ها را طی کرد. از دست دادن هم زمان رئیس جمهور و نخست وزیر 80نفر مسئول درجه یک کشور 8سال جنگ وسایر بحران ها اما ایستاد وکم نیاورد و رهبری ولایت فقیه این همه مشکلات را فرماندهی نمود، از گردنه های عبور کردیم که دشمن فکرش را نمی کرد!

 چرا حالا اقتصاد ما آسیب پذیر شده که ساعت به ساعت در تلاطم است!؟ چه چیز عوض شده؟! کشور ومنابع همان کشور، جوانان باسوادتر، مردم فهیم تر، مسئولین بیشترشان همان مسئولین، دشمن هم همان دشمن دیروزی، به علاوه اینکه الان از هر نظر قوی هم شدیم. چه نظامی وچه تکنولوزی ای! پس چه چیزی فرق کرده است؟!

 به نظر حقیر روی آوردن مسئولین به ثروت اندوزی و زندگی اشرافی اعتماد به دشمن علاقه وافر خانواده های مسئولین به اروپا و امریکا وبرگشتن آقازاده های تحصیل کرده غرب ونفوذ در دستگاه های اجرائی قوم خویش گرائی ومهمتر ولایت گریزی بعضی از مسئولین میتواند مهمترین عامل باشد! و اگر ولایتمداری فقط به مسئولین برگردد و در لوای ولایت فقیه کارکنند و خدا را ناظر بر اعمال خود ببیند، فکر می کنم آسیب پذیری به حداقل خواهد رسید.

به امید آن روز خدا نگهدار

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
...

بچه های جبهه و جنگ فقیرند .

پول ندارند .

می گویند جانباز ۵% حقوق نمی دهند .

خانم دکتر نام آور هم فهمیده ؟!

که از فواید میوه نمیگه ؟!

پول کجا بود میوه بخریم .

نون نداریم .

لباس هم خدا بده تاناکورا ؟!
...
سلام آقا مرتضی یادگار روزهای خوش جبهه و جنگ
با عرض معذرت باید خدمتتان عرض کنم :
بچه های جبهه و جنگ تنها فقیر نیستند
بلکه سرافرازنه زندگی می کنند
شاید پول آنچنانی نداشته باشند
اما عزتمند و سربلندند
و دلشون با نظام و انقلابه
دکتر_شریعتی ( کویر )

الان اگر خدا و شيطان بيايند و يک نگاهی به اين بچه‌های حضرت قابيل بيندازند شيطان سرش را بالا نمیگيرد و سينه‌اش را جلو نميدهد که آن تبارک اللّه احسن الخالقين برای همين‌ها بود ؟؟ البته خدا خودش هم ميداند که نتيجۀ چنین بازديدی چه خواهد بود و اصلا برای همین است که دلش بار نمی‌دهد که قدمش را به اين آدمستان زشت و کثيف بگذارد

چه ميدانم؟ شايد اين فرشته‌هايی که آدم‌ها را درست می‌کنند واقعا با همكار و هم قطار سابقشان شيطان ، همدست و هم‌داستان باشند و اگر هم توطئه‌ای در کار نباشد احتمالا کنتراتی کار ميکنند ، نميدانم شايد زورکی کار ميکنند يا اینکه خدا خدا روزمزدشان كرده ، يعنی مثلا هر رأس آدم که بسازند یک قَران مزدش را ميگيرند ... اين است که تمام هم و غمشان فقط زياد تولید کردن است ، حالا هرجور شد و هرچه از آب درآمد خیلی مهم نیست چون رقابتی که در کار نيست

به قدری سرشان شلوغ است که گاهی اسباب و لوازم آدم‌ها را هم عوضی می‌بندند ، مثلا زبانی را که برای يک شخص شرافتمند ، خوش سخن ، پاکدامن و مهربان ساختند می‌گذراند توی دهن يک دزد قالتاق ... یا مثلا چشم و لب و ماسک صورتی را که برای يک آدم معصوم و فداکار ساختند به کلۀ يک هفت‌خط بدکاره میکشند یا کله‌ای را با یک پيشانی مُهرشده ، ريش دقيقا خط‌کشی شده و لب‌های فرورفته در ريش که برای ذکر و صلوات و تلاوت و سجده‌های طولانی ساخته شده از دستپاچگی عوضی می‌گذارند روی گردن شارلاتان‌های روباه صفت و خپله‌ای که در پس مذهب و تقدس مذهبی پنهان ميشوند

چه میدانم ؟ اين کارها شوخی نيست ؟ يعنی ميتوان باور کرد که خداوند اينجور چيزها را ميسازد ؟ آدم‌هايی که جرأت ندارند بدون اجازۀ اربابشان حرفی را گوش دهند ، آدمی را بفهمند ، مخالفت کنند ، موافق باشند ، انتخاب کنند ، آدم‌های که برای لقمۀ نان دم می‌جنباند و پوزه بر کفش ارباب می‌مالند و به جان کسی دعا ميکنند

بهشت اين موجودات هم تهوع‌آور است ،
جويبار بهشت‌شان چيست ؟؟ شير و عسل
همدم همدلشان کيست ؟؟ حور و غلمان
هنوز هم بگويم ؟؟ باعث خجالت است
چه اشتهاى کثيف و متعفنى ...

اختلاف اينان با خداناباوران تنها در اختلاف مكان و زمان تحقق آرزوهاشان است نه در اختلاف نوع و جنس آرزوها ، هر دو نيازمند يک چيزند و در جستجوى يک چيز ، يكى از طريق دين و ديگرى ازطريق دنيا ، یکی آن سوى مرگ و دیگری اين سوى مرگ ...
سلام ، مطالب بالا صریح و عین مطالبات آحاد مردم است. مردم میگویند چرا با وجود هزاران کیلومتر مرزهای خشکی و آبی و هوایی و هزاران نوع گروههای تروریستی که پشت مرزها متوقف شدند که بدلیل کار اطلاعاتی بسیار پیشرفته و دقیق است قادر به شناسایی و توقف رانت خواران و دزدان بیت المال نیستند لذا این خواسته و تفکر در جامعه گسترش یافته که مسئولان با همدیگر تبانی کردند و به هیچوجه به فکر مشکلات مردم نیستند.
همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند نظام اسلامی دارای قوانین و راهکارهای پیش بینی شده برای برخورد با فساد مالی و اداری هستند و مسئولیت رهبر نظارت بر قوای سه گانه است لذا دخالت موردی و جزیی در ارگانهای کشور غیر ممکن است. مجلس وظیفه استیضاح دارد و قوه قضاییه وظیفه برخورد قهری با دزدان بیت المال را دارد اما گاهی دیده و شنیده میشود که مسئولان بدلیل خویشاوندی و بده و بستان جرم یکدیگر را معامله میکنند یعنی این یکی قاچال دختر فلان وزیر را سرپوش میگذارد و آن یکی در مقابل دزدی برادر فلان مسئول را ماست مالی میکند و گاهی مسئولان نیز هوای همیدگر را دارند و با هم حقوق مردم را معامله میکنند.
یکی با تلگرام زد و بند کرده و دیگری با خودرو ساز خارجی گاو بندی کرده و یکی سلطان شکر و یکی سلطان سیگار و دارو و دیگری مالک تمام کارخانه های پتروشیمی شده و دلارهای صادرات را برای همسر و فرزندانی که ساکن آمریکا هستند حواله میکنند آن یکی با چاههای عمیق آب غیر مجاز گندم کاشته و پولش را به خارج حواله کرده و به همین ترتیب آنکه در نظر نیاید مشکلات مردم است.
چهل سال از انقلاب گذشت اما ساخت هزاران کارخانه و پروژه های عمرانی و صادرات نفت و گاز و صرفه جویی هیچگونه تاثیری در زندگی اقشار ضعیف نداشته و شرایط زندگی ایشان با دوران نوکری آمریکا تفاوتی نکرده است.
خداوندشفاشون بده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi