شناسه خبر : 59914
چهارشنبه 13 تير 1397 , 09:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره خبرنگاران برتر ایثار و شهادت

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره خبرنگاران برتر ایثار و شهادت

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت با توجه به استقبال صورت گرفته و تقاضای خبرنگاران برای زمان بیشتر جهت گردآوری آثار تا روز چهارشنبه 20 تیرماه تمدید شد.

تاکنون بیش از 500 خبرنگار و فعال رسانه ای در چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت ثبت‌نام کرده‌اند و انتظار می‌رود در مدت‌زمان باقی‌مانده عده بیشتری از اصحاب رسانه آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارائه کنند. مدت‌زمان شرکت در این جشنواره به‌هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد و 20 تیرماه آخرین فرصت ارسال آثار خواهد بود.

این جشنواره در دو محور ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی در بخش‌های خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، مطبوعات، صدای جمهوری اسلامی ایران و سیمای جمهوری اسلامی ایران و فضای مجازی شامل رسانه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای رایانه‌ای و تارنماها و محتواهای دیجیتالی و همچنین بخش ویژه مقاله و یادداشت منتشرشده در خصوص روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود.

ثبت‌نام در این جشنواره به‌صورت اینترنتی بوده و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به لینک جشنواره به آدرس jashnvareh.hayat.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند و یا در صورت عدم امکان بارگذاری فایل‌های با حجم بالا می‌توانید لوح فشرده اثر را به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران – خیابان آیت‌الله طالقانی- خیابان ملک‌الشعرا بهار (شمالی) – پلاک 5 – ساختمان شهید سلیمانی - طبقه اول – اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران – دبیرخانه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت ارسال کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi