شناسه خبر : 59929
چهارشنبه 13 تير 1397 , 11:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمله به حسین یکتا به جرم انعکاس دغدغه مردم

«روایت مردم» جیغ پادوهای آمریکا را درآورد؛ حمله به حسین یکتا به جرم انعکاس دغدغه مردم در تلویزیون

خبرگزاری فارس: حمله به حسین یکتا به جرم انعکاس دغدغه مردم در تلویزیون

حضور حاج حسین یکتا در بازار تهران و شنیدن دردهای مردم و انتقال آن به مسئولین، عده‌ای را به وحشت انداخته و همزمان با حمله به او و صدا و سیما، خواستار تعطیلی این برنامه شده اند!

حاج حسین یکتا به بازار تهران رفته است تا «روایت مردم » از مشکلاتی را که دارند بشنود و آن را به مسئولین و آنان که وظیفه رسیدگی به این مشکلات را دارند منتقل سازد، روایت درد مردم و مشکلات آنان در صدا و سیما بازتاب می‌یابد که شنیده شوند ولی عده‌ای به شدت این پرداختن به متن به جای حاشیه‌سازی را بر نمی‌تابند و حملات خود را به درد آشنایان شدت می‌بخشند.

نگاهی به فضای مجازی به خوبی نشان‌دهنده این واقعیت است که مدعیان اصلاحات برخلاف ادعای خود مبنی بر حضور میان مردم، نه تنها از درد آنان هیچ اطلاعی ندارند بلکه می‌خواهند مردم نیز دردهای خود را نگویند و از سوی دیگر مسئولین نیز این دردها را نشنوند و از این رو وقتی کسی کار و زندگی خود را زمین می‌گذارد تا با مردم سخن بگوید و سخنان آنان را بازتاب دهد این مدعیان ابرو در هم می‌کشند و فریاد بر می‌آورند که می‌خواهند به دولت حمله کنند و چه نشسته اید که توطئه‌ای در کار 
است!

ولی حاج حسین یکتاهایی هستند که در دوره جنگ به آتش بزنند و از اسلام و کشور دفاع کنند، در زلزله کرمانشاه و مصائب دیگر مردم، زندگی خود را بگذارند و به میانه میدان رفته و آستین بالا زده کار کنند و امروز نیز در اوج مشکلات اقتصادی به بازار رفته درد کاسب‌ها را بشنوند و این درد را به گوش مسئولین برسانند.

صدای مردم به جای پخش از رسانه بیگانه از رسانه ملی پخش می‌شود 

حسین یکتا راوی مستند «روایت مردم» در پاسخ به این گفته که « برخی از جریانات سیاسی فکر می‌کنند این کار شما جناحی است و می‌خواهید به‌ضرر دولت کار کنید»،گفته است: اولاً ما هم در برنامه زلزله کرمانشاه و هم در این مستند که درددل‌های مردم را بازگو می‌کنیم هیچ اسمی را از هیچ بخش حاکمیتی، دولتی، نهادی، ارگانی و اجرایی کشور نیاوردیم که بخواهیم بحث را روی فردی ببریم. این نظام را از خودمان می‌دانیم و پای این نظام خون داده‌ایم. امروز هم حاضر نیستیم به آن خدشه و لطمه‌ای وارد شود و لحظه به لحظه وقت و وجودمان را برای تحکیم این نظام می‌گذاریم، چه آن موقعی که جبهه‌های حق علیه باطل به ما نیاز داشتند و چه در زلزله و راهیان نور و چه الآن که پای اقتصاد مقاومتی بایستیم و درددل‌های مردم را بیان کنیم.

وی با‌اشاره به اینکه شاید به‌واسطه «روایت مردم» بخشی از مشکلات مردم رفع شود، تأکید کرد: ما هدفمان از این برنامه این است که در وهله اول مردم به‌جای اینکه صدایشان از رسانه‌های خارجی پخش شود آن چیزی که دوست دارند بدون هیچ سانسوری، از رسانه ملی پخش بشود. مردم ببینند که دنبال این هستیم این صدا احیاناً به مسئولین نمی‌رسد از طریق رسانه به آن‌هایی که دست‌اندرکارند بتوانند با تغییر قانونی و حرکتی یک مقداری از این مشکلات را رفع کنند، اقدامی تأثیرگذار انجام 
دهند.

یکتا با ابراز «ما برای دردها هم درمان پیشنهاد می‌کنیم»، اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف ما در «روایت مردم» این است که اول دردها را می‌شنویم ولی در فازهای بعدی، دنبال راهکار هستیم، یعنی بعد از شنیدن دردهای مردم در کف بازار و اصناف، باید به‌دنبال این باشیم برای درمان‌شان هم وجه ترمیمی پیشنهاد کنیم. ما نمی‌خواهیم فقط یک برنامه انتقادی روی آنتن برود و برای مردم این طور تلقی شود فقط یک سوپاپی است که مثلاً اینجا یک مقدار غصه‌ها و غم‌های مردم التیام موقت پیدا کند. قطعاً برای حل مسائل مردم طرح و ایده و راهکار ارائه خواهیم داد. ما نیامدیم امروز در خیابان یک کار تظاهری، شعاری و اصطلاحاً ژورنالیستی برای مطرح کردن خودمان انجام دهیم. این کار بایستی شروع یک حرکت جنبشی اجتماعی باشد که مردم خودشان در راستای اهداف نظام و حل کردن مسائل مردم و یاری نظام حرکت کنند.

به نقل از کیهان

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi