شناسه خبر : 59930
چهارشنبه 13 تير 1397 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یاری‌رسانی جهادگران به هموطنان جنوبی برای رفع مشکل بی‌آبی

محمدحسن صادقی از جمله جهادگرانی است که در دوران بحران بی‌آب همراه با گروهی به مردم روستاهای خرمشهر آبرسانی‌ می‌کند. وی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در این خصوص اظهار داشت: در روز‌های ابتدایی قطعی آب، گروه جهادی «همدردی» کمک‌رسانی به مردم را از دشت ذوالفقاری آبادان آغاز کردند.

یاری رساندن به هموطنان جنوبی تا رفع مشکل بی‌آبی/ حسینیه دشت ذوالفقاری میزبان حافظان قرآن شد

وی با بیان این که ۱۰ روز از خدمت‌رسانی جهادگران به مردم روستاهای اطراف شهر خرمشهر گذشته است، افزود: در ابتدا تانکر‌های آب را به مناطق دور از شهر خرمشهر رساندیم. این حجم از آب جوابگوی خانواده‌های روستایی نبود. از این رو با جمع کردن کمک‌های مردمی و ارسال شماره حساب در فضای مجازی مقداری پول جمع‌آوری کردیم و توانستیم از شهر‌های دیگر آب معدنی تهیه کنیم و به روستا‌ها برسانیم.

صادقی خاطرنشان کرد: مردم دیگر شهر‌ها بار دیگر برای یار هموطنان به میدان آمدند. به عنوان مثال خیری با تریلی، آب را از تهران به روستایی که ۲۰ کیلومتر از شهر خرمشهر فاصله دارد، منتقل کرد.

وی تصریح کرد: طبق اخبار اعلام شده تا روز جمعه ۱۵ تیرماه آب شهر خرمشهر وصل می‌شود؛ اما به طور یقین روستا‌های اطراف شهر خرمشهر همچنان با مشکل کمبود آب روبرو خواهند بود که بر این اساس، کمک‌رسانی را تا زمانی که آب این روستا‌ها وصل شود، ادامه خواهیم داد.

عضو گروه جهادی «همدردی» ادامه داد: گرما مانع جدی برای کمک‌رسانی هرچه سریع‌تر به مردم می‌شود، اما جهادگران دست از کار نکشیدند. مردم با مشاهده زحمات جهادگران از آنها بسیار قدردانی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi