شناسه خبر : 59935
چهارشنبه 13 تير 1397 , 15:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توزیع ۳۰۰ هزار کارت شناسایی هوشمند ایثارگران

توزیع 300 هزار کارت شناسایی هوشمند ایثارگران با مراجعه به منزل آنان

مهدی ایزدی در نشست مشترک شورای اداری معاونت تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای معاونان بنیاد شهید تهران بزرگ با بیان اینکه رویکرد بنیاد، ارائه خدمات الکترونیکی به ایثارگران است افزود: باید شرایطی فراهم شود که ایثارگران بدون مراجعه حضوری به بنیاد خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

وی به اقدامات بنیادشهید در راستای الکترونیکی کردن ارائه خدمات اشاره کرد و اظهار داشت: کار بسیار مهم دیگری که در این ارتباط صورت گرفته است ثبت اطلاعات افراد جویای کار در سامانه سجایا و راه‌اندازی سامانه برخط ایثارگران است که شرایط را برای رفع نیازهای شغلی ایثارگران تسهیل می‌کند.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیادشهید، ارائه خدمات در میز خدمت را در راستای تکریم ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: امکان درخواست صدور کارت جدید ایثارگری از طریق میز خدمت الکترونیکی ایثار فراهم است و بنیاد در رعایت حقوق شهروندی و تکریم ایثارگران در میز خدمت پیشگام بوده است و اکنون با توجه به بخشنامه رئیس جمهوری در این باره میز خدمت در استان‌ ها نیز در حال خدمات‌ رسانی است و باید تقویت شود.
ایزدی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سقوط هواپیمای مسافربری ایرباس گفت: تروریست ‌های خبیثی که امروز مدعی نجات ملت ایران شده‌اند کسانی هستند که دستانشان به خون 17 هزار نفر از مردم بی‌ گناه آلوده است و ملت ایران هیچ‌ گاه جنایات آنان و تکه ‌تکه شدن و به شهادت فرزندان خود را آنهم با وحشیانه ‌ترین شکل ممکن از یاد نمی‌ برند.
وی ادامه داد: به وجود آمدن داعش، ترور شخصیت ‌ها، دانشمندان، محاصره اقتصادی و تحریم کالا و تکنولوژی نتوانسته است انقلاب اسلامی را از میان بردارد و خوشبختانه ایران اسلامی به رشد علمی باورنکردنی و به استقلال دست یافته است.
ایزدی در ادامه درباره اقدامات غیرانسانی رئیس جمهوری آمریکا گفت: جامعه بین ‌المللی و دنیای مدرن در مقابل اقدامات وحشیانه این فرد انسان ‌نما که سردمدار بزرگ ترین کشور دنیاست سکوت اختیار کرده است و با توجه به تهدیدات فزاینده دشمن همه مسئولان باید آماده باشند.
تعداد کل جانبازان در کشور به 574 هزار و 101 تن می رسد که 336 هزار و 282 تن، معادل 59 درصد جانبازان زیر 25 درصد و 237 هزار و 819 تن، معادل 41 درصد نیز جانبازان 25 درصد و بالاتر هستند. تعداد آزادگان کشور در دوران دفاع مقدس نیز 43 هزار و 173 تن است.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
سامانه را طوری طراحی کرده اند که برای هر کاری یک بار باید به بنیاد بریم و یک بار کافی نت
که چی؟وقتی زمان حمایت و دفاع از ایثارگران است آقایون برای میز ساکت ساکت هستند اما تا دلتان بخواهد از این کارهای الکی دارند. کیف پول ما پر است از این کارتهای بی خاصیت.این هم کنار بقیه! بنیاد از خط اصلی خود به شدت فاصله گرفته.بنیاد باید اول از آبروی ایثارگر دفاع کند.در قضیه سهمیه ایثارگران این همه معاون و مدیر خارج درس خوانده وزارتین علوم و بهداشت با بی ادبی فرزندان ایثارگران و خانواده شهدا را بی سواد خواندند کجابودند مدیران بنیاد تا پاسخ دهند؟ حتی یک نقد در سایت ایثار قرار ندادند! آقایون عزت شهدا و ایثارگران را خورد کردند وقتی در مجلس بچه شهید را با لفظ بی سواد خواندند.کجا بودید ؟ در خیابان هفت تیر چه خبر است؟ صبح بخیر آقای شهیدی. در هر صورت ما از بنیاد خیلی وقته نا امید هستیم بنیاد وکیل الدوله شده نه وکیل ایثارگران
چرا برای زیر25%ها تا کنون حتی یک کارت شناسایی صادر نشده است ؟
مرد و مردانه امسال دیگه ساتا قانون حداقل حقوق را برای جانبازان معسر مضطر اجرا کنه کمکی که میکنه با این گرانی بی ارزشه خودشون حقوقشان چنده راست گفتند سواره از پیاده خبر نداره از فاش نیوز می خواهیم به جد پیگیر باشه
درودوارزوی بهروزی برای همه غیرتمندان رزمنده ومجروحین جنگ بی حاصل :اقااین حرفهاونظرات فقط برای یکسری ازخودگذشته سابق وطلب کارامروزشده دلخوشک ودل بستن به اوهامی بنام قانون جمهوری اسلامی ایران .اولامسئول ووزیری که درماه حداقل درکمترین حد۵۰ملیون درامددارد واتومبیل ومسکن و.‌‌.هزارامکانات دیگررایگان دراختیارش است کجادرک میکندباماهی دومیلیون وبچه دانشجو ومستاجربودن زندگی کردن چه عذابی است بخداشما تکرارکنید زیر۲۵درصدوروی۲۵درصداین مدیران ومسئولین‌ بدون یگ روزجبهه ویه خراش برای مملکت درتمام کشورها ثروتهای افسانه ای اندوخته اندوفرزندانشان همین الان درحال خرج کردن دردیسکوها ولب دریا.....هستندوبه ریش ایثارگران میخندند .بعدتازه ملقب به معسروزیر۲۵وجانباز کارمندوکارگرشده اید وانگارازارثیه ننه شان میخواهندبه ایثارگربدهندوتظاهربه خدمت میکنندوغافلند اگرازخودگذشتگی اینان نبودالان بجای مسئولیت وداشتن ثروتهای نجومی درحال توالت شویی وپاچه خواری اعراب بودند البته اگربه این منوال ادامه دهندخواه وناخواه میشوند سوریه بعدی.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi