شناسه خبر : 59936
چهارشنبه 13 تير 1397 , 15:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار «وحید امیری» با خانواده شهید زنده

«وحید امیری» ملی پوش لرستانی تیم فوتبال ایران به همراه سردار غیاثوند از فرماندهان سپاه، جانشین فرمانده انتظامی لرستان، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و ... با خانواده «سید نورخدا موسوی» شهید زنده لرستان دیدار کرد.

https://nodud.com/u/sized/source/medias/1397/04/13/gtsvz-crop-c0-5__0-5-700x394-75.jpg

سردار غیاثوند نماینده فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در این دیدار گفت: در هفته استکبار ستیزی به همراه «وحید امیری» عضو تیم ملی فوتبال ایران به دیدار خانواده شهید زنده سید نورخدا موسوی آمدیم تا هم از خانواده سید نورخدا تجلیل داشته باشیم و هم از مظاهر فتوت و غیرت و جوانمردی تجلیل کنیم.

وی با بیان اینکه «وحید امیری» نیز یکی از رزمندگان دفاع از پرچم ایران در صحنه های بین المللی و جام جهانی است، تصریح کرد: این ورزشکاران فتوت و غیرت رزمندگان و ایثارگران را دارند.

نماینده فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: سرزمین لرستان به این فرزند رزمنده در صحنه های بین المللی افتخار می کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi