شناسه خبر : 59937
شنبه 16 تير 1397 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به منظور جلوگیری از اختلال در نظام دارو و درمان ایثارگران

نشست های مشترک نمایندگان و مسئولان بنیاد برگزار می شود

عضو فراکسیون ایثاررگان مجلس از برگزاری جلسات مشترک با مسئولان بنیا دشهید و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای تامین دارو و جلوگیری از کمبود داروهای مورد نیاز ایثارگران در آینده خبر داد.

فاش نیوز - عضو فراکسیون ایثاررگان مجلس از برگزاری جلسات مشترک با مسئولان بنیاد شهید و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای تامین دارو و جلوگیری از کمبود داروهای مورد نیاز ایثارگران در آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز،" سهراب گیلانی" نماینده ایثارگر مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات آمریکا برای ایجاد فشارهای داخلی و بحران های اقتصادی در کشور خاطر نشان کرد:

با توجه به شرایط موجود، از هم اکنون دولتمردان باید پیش بینی های لازم را برای جلوگیری از کمبود داروهای مورد نیاز ایثارگران بعمل آورند و وزارت بهداشت و درمان و بنیاد شهید در راستای وظایف خود اقدامات لازم را انجام دهند تا مبادا این قشر فداکار جامعه آسیب ببیند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد: امیدوارم با تدبیری که مسئولان ذیربط  به عمل خواهند آورد، از بروز مشکلات برای تامین داروهای ضروری ایثارگران در آینده جلوگیری شود.

گیلانی با بیان اینکه به عنوان یک نماینده ایثارگر در این زمینه تذکرات لازم را در صحن علنی مجلس به مسئولان داده ام گفت: این موضوع به فراکسیون ایثارگران اعلام شده و در این راستا در جلساتی که برگزار شده، موضوع دارو و درمان ایثارگران را مطرح کرده ایم تا بنیاد شهید در هر استان و شهرستان موضوع را به طور ویژه مورد رسیدگی قرا دهد.

نماینده ایثارگر مجلس خاطرنشان کرد: در این راستا بنیاد شهید موظف است در شرایط فعلی که قیمت ارز افزایش یافته است از وارد شدن آسیب ها به بخش دارو و درمان ایثارگران جلوگیری کند و پس از احصاء نیازهای دارویی، موضوع را به وزارت بهداشت اعلام کند.

گیلانی تاکید کرد: ما به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی، این آمادگی را داریم که با کمک فراکسیون ایثارگران موانع پیش روی افزایش قیمت ارز بر روی داروهای مورد نیاز جامعه بزرگ ایثار را برطرف کنیم.

نماینده ایثارگر مجلس دهم اظهار داشت: برای همه ایثارگران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و عرض می کنم که فراکسیون ایثارگران که بنده عضو کوچکی از آن هستم این آمادگی را دارد که در صورت انعکاس مسائل و مشکلات آنها را پیگیری و حمایت های  قانونی لازم را بعمل آورد.

وی اضافه کرد: همه نمایندگان ایثارگر مجلس در این زمینه در کنار ایثارگران قرار دارند و در صورتی که نیاز به طرح و لایحه برای بررسی در کمیسیون های مجلس وجود داشته باشد این آمادگی را داریم که با بنیاد شهید و دولت تعامل لازم را داشته باشیم.

نماینده مردم استان خوزستان در خانه ملت تاکید کرد:

ایثارگران همانند سایر اقشار مردم، بخش مهم از جامعه را تشکیل می دهند و هنوز هم در دفاع از نظام، کشور و تمامیت آن موضوع ایثارگری ادامه دارد و قطع نشده است و حفظ و حراست از مرزها توسط ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و عشایر همچنان ادامه دارد.

گیلانی با اشاره به بحث دارو و درمان ایثارگران در شرایط فعلی متذکر شد: برخی از داروهای مورد نیازجانبازان، جزء داروهای خاص به شمار می رود و معمولا از خارج تامین می شود. همچنین نوع بستری هایی که برای آنها لازم است در این موردز نباید از نظر دور داشت.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در بهارستان در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در خصوص بحث بهداشت و درمان جانبازان و خانواده های آنها، دولت باید توجه و عنایت بیشتری نسبت به این قشر تاثیرگذار جامعه داشته باشد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در زمینه اشتغال برای فرزندان ایثارگران یادآور شد: من به صورت واقعی از سهمیه ای که برای خانواده های ایثارگران در نظر گرفته شده است، تا کنون ندیده ام که آنها راضی باشند و در حوزه انتخابیه ام شوشتر و گتوند و خوزستان نیز همین وضعیت وجود دارد.

نماینده مردم خوزستان در خانه ملت تصریح کرد: بیشترین ایثارگری در استان خوزستان بوده است و امیدوارم مسئولان بنیاد شهید و سایر نهادهای دست اندرکار به قشر ایثارگر توجه جدی داشته باشند؛ اگر چه کم لطفی همچنان وجود دارد و در خوزستان به نسبت جاهای دیگر کشور بیشتر است.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
ساتا صدقه ای به نام کمک معیشت یه جانبازان معسر میده یک کارگاه توجیهی برگزار کنند
که ما چگونه این مبلغ 600 ت را تقسیم کنیم
...
صفحه نخست » سیاسی
واکنش ذوالنور به حواشی خبرش درباره گرین کارت 2500 نفر از اتباع ایرانی: هر وقت یقه‌مان را گرفتند اسناد را رو می‌کنیم
بندالف ماده 87 چه شدشعاربس است بعمل کاربرآیدبه سخندانی نیست
با سلام عرض خسته نباشید ما اینقدر گفتیم خودمون خسته شدیم آوردن در برنامه ششم کسانی دوتا از انگشتان دستش قطع شد نسبت به درصددش حق پرستاری دریافت می کند ولی کسی که یک چشم خود را از دست داده حق پرستاری نمی گیره این چه قانونی اول گفتن از هفتاد درصد تا پنجا درصد بعد گفت بیست پنج د رصد شیمیایی و اعصاب روان بعد گفت که کسانی که قطع عضو نسبت به درصد بس اینهای که یک چشم از دست دادن نکنه چشم عضو نیست ما خبر نداریم خواهشن قانونی که تصویب می کنید کارشناسی کنید
از ذخیره مرخصی شهدا چه خبر ؟ حتی حرفش هم زده نمیشود .
مسئولین محترم میز گرد ها را رها کنید و به میان مردم بروید
نمی توان امریکا و همه کشورهای پیشرفته را نفرین کرد و سپس از پیشرفت و تکنولوژی انها استفاده کرد .

سلام اکنون که معلوم شده فشارهای اقتصادی بر مردم فقط از داخل و توسط عوامل اجانب غرب پرست بوده بهتر است تیتر را به نشست مشکوک مسئولان و نمایندگتم تغییر دهید.سلطانهای اقتصادی خارجی نیستند بلکه عناصر خود فروخته ای هستند که حرص و طمع به مال دنیا را به انتها رساندند و هرگز سیری ندارند.
عوامل گرانی در خودروسازی داخل گرانی لبنیات و سبزیجات و امثالهم نمونه بارز تلاش عناصر داخلی است که هیچگونه ربطی به تحریمها ندارند. غربیها متعجب هستند که چگونه تحریمها بر کشوری که دارای منابعی سرشار از تولید ثروت است توانسته اقتصاد را در رکود نگهدارد و تسلیم آنها کند.
عواملی که از قوانین داخلی سوء استفاده کردند و بسیاری از کارخانجات تولیدی را با قیمت مفت و مجانی مال خود کردند عوامل اصلی رکود و بیکاری و گرانی و بطور کلی فشار بر امت شیعه بودند که در طول تاریخ همیشه مظلوم و بودند در حالیکه سلحشور ترین و شجاعترین مردم دنیا هستیم اینطور مجبوریم با فقر و بدبختی فقط نظاره گر تاراج نیروی جوانان و سرمایه های مملکت باشیم.
هرگز اینگونه ظلمها پایدار نبودند لذا عوامل سرسپرده به شیاطین بدانند بزودی موج خشم مردم که خودشان باعش بودند ارمغانی بجز نابودی نخواهد داشت.
سلام.جهت استحضار سرور بزرگوارجناب اقای مجتهد به نیابت از جانبازان 70درصد که زندگی پر ازدردورنجشان درنوع خود غم انگیز ترین ترازدی انسانی است.و یگانه امیدمان برای اینده خانواده و فرزندان دردمندمان بهره مندی از طراز 70درصد اخرین فرد پذیرفته کنکورکه قانون مصوب است است میباشد.که دراین گیرو دار ثروت وقدرت به بهانه افزایش طراز درحال تغییر و حذف است است ودر مجلس معلوم نیست به کجا منتهی شدکه در شرایط همه باید از حق خود وفرزندانشان هم صدابا شمادفاع کنند.درود بر شرف وغیرتتان ای مرد که چون لشکری تنها ویک تنه از حقوق فرزندان مظلوم وزجر کشیده مان دفاع می کنید.رنج جانکاهی که اقای خدایی ووزیر پورشه سوار و.....نسبت به ان بی تفاوت هستند از نظر انان مرگ خوبه ولی برای همسایه.ما که خوشیم و بیدرد دیگران درد دارند به ما چه.باتشکرجانباز70درصد جنگ تحمیلی استدعا دارد حتما در فاش نیوز منتشر نمایید.
جانباز ۲۵ به بالا شرایطشون وخیمه سهمیه حق این عزیزان هست و نباید هیچ تغییری بکنه
سلام و درود از زحمات و پیگیری های شما سماسگزارم
a alipoor:
رزمنده..ادامه من ماندم واین مغازه..
رفتم به پیش دکتر
گفتاکه شرح احوال
گفتم خانوم مریض است
گفتاکه بیمه ات کو؟
گفتم که مانداریم.
گفتاچراندارید
گفتم به وقت تدبیر.
گفتاکه پس برنامه؟
گفتم کدوم برنامه؟
گفتاکه 5ساله
گفتم که منظورت شیش؟
تصویب شده سال پیش؟
اجرانگشته فعلا
گفتاپسرنداری؟
گفتم که رفته سرباز
گفتاکه جبهه داری؟
گفتم که 26ماه
گفتاکه ضایعاتی؟
گفتم که داده ارتش
درصدنداده بنیاد.
تصویب شده سال پیش
اجرانگشته فعلا
گفتاکه این عجیب است
گفتم عجب ندارد
رزمنده کس ندارد
گفتاکه دخترت کو
گفتم که اودانشجوست
گفتانگوآزاداست
گفتم اگرآزادبود
شهریه اش کمتر بود
اما که چون مهمان است
شهریه اش بالااست
گفتا که این عجیب است
گفتم عجب ندارد
رزمنده کس ندارد
گفتاپس اون 30درصد
گفتم فقط درحرف است
تابخل وچشم تنگی
باشدبه این قشنگی
شرمنده عیالیم
همواره درخیالیم
...
داعش تا مرز ایران آمده وقصد تصرف کرده بود .
داعش کردستان عراق را محاصره به تصرف کرده بود .
رزمندگان ایران داعش را در عراق و سوریه نابود کردند .
و ایران امن ماند .
بیایید حقوق ماهیانه ۲ میلیون تومان رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% دفاع مقدس را بدهید تا رستگار شوید .
هم رزم عزیز .رزمندگانی که مجروح یا جانباز نشدند هم جزء جامعه ایثارگرانند.لطف کنید.کمی هم پیگیر پرداخت کمک هزینه رزمندگان معسر(طرح 15رمضان رزمندگان 6ماه حضور در جبهه) شوید که دو سال پس از تکمیل پرونده هنوز هم میگویند. بوجه نداریم ماه بعد 20ماه بعد گذشته خبری نشد.آیا این همه بی اعتنایی بی احترامی. پشت هم انداختن برای کسانی که باتمام وجود در سن 17یا18ساله گی جان برکف به ندای رهبر فقید.امام عزیزفدس سره شریف لبیک گفتند.شغل دولتی ندارند!!!نجار بناء مغازه دار.کارگر.وکشاورز هستند.دستشان به جای بند نیست .با قولهای دولت مجلس دو سال چشم انتظارشدند. اگر قانون تسویب نمیشد چشم انتظاری وامید ایجاد نمیشد که اینهمه باعث تضهیف روحیه بشه .بااین کارها .این عزیزان به این فکر افتادند.آیا این همه دولت مجلس نظام دم از برادران بسیج ورزمنده دوران دفاع مقدس میزدند.این بود!!! واقعا این گونه برخورد با چنین کسانی در شآن این نظام .دولت مجلس و در شآن این رزمندگان هست ؟!!! شما برادر عزیز نماینده یک شهر نیستید بلکه نماینده هزاران بسیجی رزمنده هستید.که مورد ظلم نابرابری درمقایسه
با رزمندگان عزیز شاغل دولتی (که واقعآحقشان هست از شیر مادر حلال تر) قرار گرفتند. لذا از ما التماس .از شما تظلم خواهی .یا علی مدد.ان شالله که منشآ خیر برای این عزیزان باشید.
آقایان رفتند سیاحت 2هفته تعطیل کردند مجلس را..فراخوان 20000راهم با معلق کردآقای دلیگانی..فرزندان فراریان جنگ اکنون خریدخدمت میکنندفرزندان رزمندگان جان برکف زیر آفتاب سوزان نگهبانی میدهند..ترویج معکوس فرهنگ ایثارازاین بهترنمیشه..
a alipoor:
فاش نیور.
بنیادشهید وکسانیکه دررساندن پیغامهام به بالادستیهاقصوربخرخ دادیدبترسیدازآه مظلومیکه حافظ قرآن است ومیتواندبه
حافظی قرآنیش ببالدوشک ندارد که آهش دامنتان را خواهدگرفت آخر ثابت شده برام گوش کنید..روزیکه حمیدبرای کمک به شهریه خواهرش وشرایط روحی جسمی بنده تصمیم گرفت ازادامه فوق لیسانسی منصرف مغازه بقالی اجاره کندحوالی آنجا شخصیکه مغازه دار داربودوراضی نبود دورو برش بقالی باشه بادو نفرازهمسایه هاهمدست وباتهمتهای ناروا صاحب مغازه را مجبور کردن تااجاره نامه را فسخ کند درحالی پسربیچاره ام مریض احوال 3روز بود آنجارا نظافت کرده بودوازچندناحیه دستاش جراحت برداشته بودهمان شب خانه هرچه کردم خوابم نبردچون باتوجه به شرایط روحی ناشی ازجنگ خانمانسوز اینموضوع آنرا مضاعف مینمود ازرختخواب بلندشدم دورکعت نمازبجاآوردم باخدایم بگومگوکردم...گفتم خدایا قرارنیست صبربنده ات هم مثل خودت زیادباشه من حقیرچطوراین تهمت را تحمل کنم؟اگربخاطرحافظ بودنم ذره ای برات ارزش دارم مجرمین را بسزاشان برسان اشکریزان خوابم برددرحالی که قرآن دستم بود نزدیکای اذان بیدارشده و2رکعت بجاآورده وگفتم خدایا اگربخواهم باتو سخن گویم 09راهش نمازاست اما توبا قرآنت بامن سخن گوی بانیت قرآن رابازکردم هروقت این رابیادمیاورم موبتنم سیخ میشه ..سوره نورآیه11 آمدخداوندفرمودپیامبرکسانیکه آن تهمت ناروا را....موضوع راگرفتم وهرسه آنهادرکمترین زمان بسزاشان رسیدندحال بنیادعزیز خوب میدانید که حداقل آسیبی که درسال63 ازبمباران پادگان ابوذربا 36هواپیمای دشمن سوای سندبیمارستانی ارتش مبنی برپذیرش مجروحیت آ رسیده آسیب روحی حاصل ازانفجارهاست ..حال بنظرشما این اسنادبا احراز پزشکان کمسیون ارتش ..کمسیون عالی ارتش ..وکمسیون120 ارتش ارزش حداقل 5درصد رانداشت که که آخرعمری پیش خانواده بیش ازاین شرمسارنباشم؟چرادوباره پرونده ام راکه پس از35سال بخاطربچه هام یکسال دنبالش دویدم دوباره به کمسیون مشترک ارجاع دادید.آیا ندانستید35 سال خانواده ام بدبختی کشیدندحداقل ازاعصاب خرابم.؟وواقعا ارزش آنرا نداشت ؟افسردگی سرافکندگی پیش خانواده تاکی



38

رزمنده

1396/12/25 - 23:35

خدایا...رزمندگان اسلام نصرت
تاریخ : 1395,شنبه 21 اسفند15:47

کد خبر : 52348 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

تلخ نامه ای از یک رزمنده با عیالش!

رزمنده علیرضا صفرعلیپور- تراژدی:پیامک یه رزمنده با عیالش پس ازجروبحث ومرافعه

عیال: منظور مرا بد برداشت مکن و دلگیر مباش دنیا ارزشی ندارد و من شاید فردایی نباشم.

رزمنده:طبق روال تو هم منو ببخش .آخه هرکه هم ندونه تو میدونی که هرچی ازدستم برآمده برا بچه ها کوتاهی نکرده ام و این حرفها که بچه ها روز خوش ندیدند، فقط دلمو به درد میاره و بس..........
اول اونایی تصویب شده اجراش کنید بعدا
اینها رزمنده ها را درخت نونشون کردند ومیان یه حرفی میزنن ومیرن پی کارشون ...فرزندان فراریان جنگ همان فراریان سرباز هستند که اکنون خرید خدمت میکنند ولی فرزندان رزمندگان جان برکف اکنون بلاتکلیفند و زیرآفتاب سوزان نگهبانی میدهند...دیگر شعار ودروغ شده فرهنگ ترویج.فرهنگ ایثار .....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi