شناسه خبر : 59941
یکشنبه 24 تير 1397 , 12:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ستاد اشتغال باید در بنیاد شهید ایجاد شود

نماینده ایثارگر و رییس فراکسیون اصناف مجلس خواستار تشکیل ستاد اشتغالزایی برای فرزندان ایثارگران از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

فاش نیوز -  نماینده ایثارگر و رییس فراکسیون اصناف مجلس خواستار تشکیل ستاد اشتغالزایی برای فرزندان ایثارگران از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، «شهباز حسن پور بیگلری» نماینده ایثارگر مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به مطرح شدن بحث ایجاد یک میلیون شغل در کشور از سوی دولت دوازدهم برای آحاد مردم و قانون جامع ایثارگران برای فرزندان ایثارگران، با وجود گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست که فرزندان شاهد و ایثارگر به دنبال اشتغال اندر خم یک کوچه باشند.

رییس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی  گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با اولویت ایجاد اشتغال بایستی ستادی برای اشتغالزایی فرزندان ایثارگران تشکیل و نسبت به بکارگیری سرمایه های نظام و انقلاب تصمیمات جدی تری اتخاذ کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ منعی از لحاظ قانونی برای بکارگیری فرزندان ایثارگران در کشور وجود ندارد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بنیاد شهید و سایر مجریان کشور بایستی نسبت به پیگیری نحوه صحیح و اجرای دقیق قانون، حساسیت بیشتری نشان دهند تا مسائل و مشکلات این عزیزان حل و فصل شود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پایان با قدردانی از جامعه بزرگ ایثار به خاطر حفظ و حراست و همکاری با نظام مقدس جمهوری اسلامی در وضعیت موجود، اظهار داشت: با همکاری و همدلی دولت و ملت شرایط سخت امروز را پشت سر خواهیم گذاشت و دشمنان قسم خورده‌ نظام را مأیوس خواهیم کرد.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
خجالت بکشید سی سال از جنگ گذشت چه قدر مظلم هستند خانواده شهیدان جانبازان اقای حسن پور شما تا حالا یک دفع بنیاد رفتی انگار ما ایرانی نیستیم حقوق های میلیونی هست ولی برای جانبازان بوجه نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi