شناسه خبر : 59945
دوشنبه 25 تير 1397 , 12:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هرچه دوست دارین از سفره انقلاب برچینین!

مثال ما ایثارگران و جانبازان مثلِ بستنی است که مدعیان جبهه و جنگ و متصدیان امور آن را میل می کنند و چوب بستنی را با زر ورق تزئین کرده و به دست ما می دهند تا مارا فریب دهند و نزد افکار عمومی هم ندای خدمت، و حرمت به ایثارگران را سر دهند! آن چنان که فریاد تخصیص إمکانات، رفاه و آسایش ایثارگران و جانبازان گوش فلک را کَر کرده است.

علی اکبر مهرداد - سلام بر شما دست اندرکاران فاش نیوز که اگر منتی هم بر ما ایثارگران داسته باشند، از خودِ ایثارگران و جانبازانند و حداقل گوش شنوایی برای شنیدن درددل ما دارند.

درود به همه ایثارگران از ارتش و سپاه گرفته تا بسیجیان عزیز که با جانفشانی در راه اعتلای میهن و کوتاهی دست اجانب وایادی آنها از این کشور لحظه ای کوتاه نیامدند و البته دعا برای سلامی آنان که هیچ گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات و ناراحتی ایثارگران ندارند و یا نمی خواهند داسته باشند.

حقیر مدت شصت ماه ٦٠ بصورت داوطلبانه بسیجی از سال ٦١ تا ٦٧در جبهه های حق علیه باطل بودم و در دهها عملیات بزرگ وکوچک شرکت داشتم و چهار پنج بار با ترکش و موج انفجار شدید ازناحیه سر، گوش، کمر، دست راست وچپ و زانو  مجروح شدم.

امروزه با مصرف دهها قرص و داروهای آرام بخش دپاکین ٥٠٠، استنرنا، زاناکس و غیره...سعی می کنم ساعتی را با آرامش بیاسایم. (هر چند با زور و زحمت داروهای خارجی ام را تهبه می نمایم).

با این حال در این سی سال گذشته یباد ندارم که شبی را خوابیده باشم!

سی سال بی خوابی، استرس، اضطراب و وحشت رنج کمی نیست. با بالا رفتن سن بیماری ها نیز همانند سنم زیاد وزیادتر می شود. واقعا خوشا به حال دوستان و همسنگران شهیدم که هم شربت شهادت را نوشیدند وهم گرفتار های بعداز جنگ را ندیدند!

بارها نامه، درخواست و عریضه به مسئولین نوشتم ولی بی پاسخ ماند. حتی زحمت جواب دادن به سلام مرا به خود ندادند، به قول آقایان با همه این مجروحیت ها به درجه جانباز پانزده درصد نائل آمدم، از این اعصاب و روان شدید جز بدبختی ومشکلات برای من وخانواده أم چیزی به یادگار نمانده، وقتی با پزشک بنیاد مشورت کردم گفت: اول باید ثابت کنی این ترکش و موج گرفتگی ناشی از انفجار در جنگ صورت گرفته است.!

مثال ما ایثارگران و جانبازان مثلِ بستنی است که مدعیان جبهه و جنگ و متصدیان امور آن را میل می کنند و چوب بستنی را با زر ورق  تزئین کرده و به دست ما می دهند تا مارا فریب دهند و نزد افکار عمومی هم ندای خدمت، و حرمت به ایثارگران را سر دهند! آن چنان که فریاد تخصیص إمکانات، رفاه و آسایش ایثارگران و جانبازان گوش فلک را کَر کرده است.

به راستی آیا این حق ماست که بهترین سال های عمر خود را در جبهه های جنگ و دفاع مقدس، زیر گلوله های توپ و تانک دشمن و در مناطق کوهستانی و صعب العبور غرب و گرمای پنجاه درجه جنوب گذراندیم؟

البته اگر جانبازان عزیزی که با درصد های بالا اندک رفاهی هم دارند، چیزی از الام و دردهای کم نمی کند. چرا و به چه گناهی در حق ما اجحاف می شود؟

چرا باید خانواده ها و فرزندان ایثارگران و جانبازان از این همه تبعیض و فاصله طبقاتی که وجود دارد در رنج باشند. آن وقت آقازاده هایی که پدرانشان حتی تا اهواز هم به زور نرفته اند در مجلس و دولت پست و مقام داشته باشند برخی از آنها نیز کشورهای اروپایی و آمریکا با تابعیت دوگانه زندگی مرفه داشته باشند و یا بخواهند از سفره انقلاب سهم و حقشان را بردارند. آن وقت فرزندان ما در اثر نداشتن شهریه از دانشگاه اخراج و بیکار باشند!

سی سال شب بیداری و ناآرام بودن و استرس و اضطراب را با چه چیز می شود جبران کرد؟

نمی دانیم از درد و رنج وناراحتی خود بنالیم، یا از شرمندگی مان جلوی همسرو فرزندان؟

ما ایثارگران هیچ منتی بر مردم و ملت بزرگ و عزیز ایران نداشته و نداریم، اما از شما مدعیان جبهه و جنگ و متصدیان امور بشدت گله مند و ناراضی هستیم.

 

دیگر خرده به ژن های خوب و آقازاده ها نمی گیریم. اگر فرزندان مان را هم از دانشگاه اخراج نمایند ملالی نیست، ولی روز حساب فرا خواهد رسید.

آری ای مدعیان خدمت به ایثارگران و متصدیان امور خوش باشید.

در پایان یاد یاران شهیدمان در جبهه های جنگ بخیر که با نثار خون خود دست متجاوزگران را برای همیشه تاریخ از این سرزمین کوتاه کردند و امنیت و آسایش را به مردم شریف هدیه دادند. تنها دلخوشی و امید ما جانبازان و ایثارگران اول خداوند متعال است و سپس وجود مقام معظم رهبری.

سلامتی و تندرستی مقام عظمای ولایت حفظه الله تعالی، جانبازان، مجروحین، آزادگان و همه ایثارگران را از خدای بزرگ خواهان وخواستارم.

ارادتمند علی اکبر مهرداد ( رزمنده شصت ماه حضور بصورت بسیجی و داوطلبانه در دفاع مقدس و جانباز پانزده درصد )

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
#دکتر_محمود_سریع‌القلم

انسان اول برای بقای خویش به تأمین نیازهای اولیه فکر میکند لااقل اکثریت اینگونه هستند، حفظ ارزش‌هایی همچون انسانیت، معنویت و عدالت در سایۀ تورم دو رقمی و فقر قابل تصور نیست . دیانت و درستکاری انسان در گرو سلامت و آرامش اقتصادی‌ اوست پس در شرایط فعلی نباید انتظار داشته باشیم که همه را زاهد کنیم

ﺑﯽ‌ﺣﺮﻣﺖ ﺷﺪن ﻗﺎﻧﻮن ﺗﻮﺳﻂ ﻣﻘﺎﻣﺎت نظام، ﺑﯽ‌ﺛﺒﺎﺗﯽ ﺳﯿﺎﺳﯽ و اﻗﺘﺼﺎدی، ﺗﻐﯿﯿﺮات ﻣﺪاوم ﻗﻮاﻋﺪ رﺳﻤﯽ، ﻓﺴﺎد ﻣﻘﺎﻣﺎت، ﺗﺒﻌﯿﺾ‌ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻣﯿﺎن ﺷﻬﺮوﻧﺪان روا میدارد، ﺑﯽﺻﺪاﻗﺘﯽ ﻣﺴﺌﻮﻻن و... ﻫﻤﻪ ﻣﻮﺟﺐ ﺷﮑﺎف ﺑﯿﻦ ﺟﺎﻣﻌﻪ و ﺣﮑﻮﻣﺖ شده و این ﺑﯽاﻋﺘﻤﺎدی ﺑﺮ روی ﮐﺎرﮐﺮد ﻧﻈﺎم ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻧﯿﺰ ﺗﺄﺛﯿﺮ آشکار ﮔﺬاشته است

مردم زمانی همراه مسئولین و مدیران خواهند شد که آنها را همراه خود ببینند ، وقتی هوا سالم باشد ، ادارات کارآمد باشند ، نرخ تورم حداکثر تک رقمی باشد ، بتوان با گذرنامه ایرانی مانند مالزی به ١٣۵ کشور سفر کرد ، وقتی ایرانی را تروریست خطاب نکنند ، وقتی ورود به فروردگاه‌های بین‌المللی برای یک شهروند ایرانی دو ساعت و نیم طول نکشد ، وقتی جاده‌ها امن باشند ، وقتی بیت‌المال حساب و کتاب داشته باشد ، وقتی امور با آیین‌نامه اداره شود ، وقتی رسانۀ ملی خودی و غیرخودی نداشته باشد ، وقتی اخذ وام برای همه مراحل مشترکی داشته باشد میتوان شکاف‌ها را به حداقل رساند

هنوز هم دیر نشده و جای امیدواری هست به شرط آنکه بر مسندهای مدیریت کشوز بجای افراد ضعیف و چاپلوس افراد متخصص تکیه بزنند ، شبکه CNN به آقای #فرید_زکریا نگفت شما مسلمان هستید ،‌ از ایران آمدید ، لهجه دارید‌ بنابراین نمی‌توانید برای ما کار کنید ، آنها گفتند چه مهارتی دارید و چه میزان توان مدیریت یک برنامه را دارید همین ... با همین منطق یک ایرانی نماینده پارلمان هلند میشود یک ایرانی دیگر سخنگوی حزب حاکم آلمان میشود و یک ایرانی دیگر سخنگوی کاخ سفید و رئیس‌جمهور آمریکا

اصولا در ایران شایسته سالاری وجود ندارد و همه چیز را سیاسی می‌بینند و تا حرف حقی برای اصلاح امور میزنی به انسان مارک مخالف می‌چسبانند ... به گمانم تنها راهکار برای عبور از بحران‌های موجود استفاده از متخصصین برای اصلاح امور است.
#سوره_توبه ( آیه ٣٤ )

➕ یا ایها الذین امنوا ، ان کثیرا من الاحبار و الرهبان لیاکلون اموال الناس بالباطل و یصدون عن‌سبیل الله فبشرهم بعذاب الیم ...

مومن خدا واسه چه کسی این آیه رو نوشتی ؟؟؟
اینا اصلا به اینی که تو گفتی عقیده ندارن !!!
کلا این چیزارو واسه منو تو گفتن و خودشون مشغول غارتن ... بندخدای ساده .
عجب حرفی زده...

نماینده خرمشهر در مجلس!!
موقع جنگ جوان پانزده، شانزده ساله را میفرستادید خط مقدم و میگفتید شجاع است و میشد فرمانده نخبه عملیات، میشد حسن باقری‌ها
اما الان! الان حاضر نیستید از یک شغل از چندین شغل خود بگذرید و جایتان را به جوانی بدهید تا خودش را ثابت کند، میگویید بی‌تجربه است!!!
چطور آنوقت که میخواست دم تیر برود شجاع بود و با‌تجربه اما الان که میخواهد روی صندلی بنشیند ترسو هست و کم‌تجربه؟؟؟!

این آیه قران کریم فقط شامل دوران دفاع مقدس و دلاوریهای بزرگ آنان میشود.

اما در باره وضعیت فعلی کاملا در یاداشت مذکور درست نوشته اند و می فرمایند:
جانبازان دفاع مقدس و جبهه ای اکثرا مورد بی مهری و کم توجهی هستند.
و هستند گروهی شناخته شده !! و ناشناس از جانبازان پرونده ای که حتی بوی باروت به مشامشان نرسیده ولی به مدد پرونده سازی جانبازند؟؟!!
در قوه قضائیه نیز گاها پرونده ای برای بعضی از مقامات پاک که که در دولتی بوده اند و یک نفر یا شخصیتی سیاسی دیگری تهمتی به آنها زده و متاسفانه در زندان هستند دیده میشود.
اما در باره جانبازان باید گفت که:
حتی گروهی نیز درصدهای آنچنانی با روشهای آنچنانی گرفته اند.

و مظلوم اکثریت جانبازان واقعی دفاع مقدس بوده و هستند که سلام خداوند بر آنان باد.

سلام ، هوشیاری انقلابی باعث شد تا توطئه تیرماه دشمنان نظام که بسیار حساب شده و با برنامه تنظیم شده بود برای تصویب کنوانسیون تروریسم و افتادن در گردابی خطرناک خنثی شود.
این نمونه ای از ایستادگی و انقلابی گری مقابل دشمنان داخلی و خیانتکاران به دین و میهن است که میبایست در تمام مواردی که دشمنان داخلی تلاش میکنند نقشه های دشمن اجرایی گردد بکار گرفته شود در این رابطه کارشکنی در امور ایثارگران نیز میبایست با مقاومت و ایستادگی انقلابی ایثارگران خنثی شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi