شناسه خبر : 59955
جمعه 15 تير 1397 , 19:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از بین بردن روحیه شهادت طلبی، توطئه دشمنان

امام جمعه گیلانغرب:

از بین بردن روحیه شهادت طلبی توطئه دشمنان است

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه گیلانغرب گفت: امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی با اجرای توطئه ای شوم درصدند روحیه شهادت طلبی و فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه اسلامی از بین ببرند و مردم را از نظام دور کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری روز پنجشنبه در آئین یادواره پاسدار شهید حسن مشکینی جوانترین شهید پاسدار گیلانغرب و گرامیداشت 750 شهید این شهرستان افزود: شهدا همواره به جامعه حیات می بخشند.
وی اظهار داشت: شهید زنده است چون خداوند به او نظر دارد و از این رو شهادت ، سعادت اخروی انسان محسوب می شود همچنان که در دنیا هم نام شهید حیات بخش است.
امام جمعه گیلانغرب گفت: به واسطه جهاد و شهادت و خون پاک شهدا ، نظام اسلامی اکنون به موفقیت های زیادی دست یافته است که همین امر خشم دشمنان و بدخواهان کشورمان را در پی دارد.
حجت الاسلام خاص امیری ، ادامه داد: باید هوشیار باشیم و با اتحاد ، همدلی و تبعیت محض از فرامین رهبری ، هر روز حفظ این دستاوردها و اعتقادها را تقویت کنیم.
وی افزود: رمز بقا و ثبات نظام اسلامی در گرو ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه است و این مهم باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.
شهید حسن مشکینی با 14 سال سن ، جوانترین شهید بسیجی شهرستان گیلانغرب محسوب می شود که در سال 59 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه ، در دوران دفاع مقدس 750 شهید ، 2 هزار و 250 جانباز و 141 آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi