شناسه خبر : 59966
شنبه 16 تير 1397 , 09:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معرفی سرپرست جدید یادمان شهدای هویزه

میلاد کریمی، سخنگوی هیأت امنای یادمان شهدای هویزه، با اشاره به تغییر مدیریت این یادمان اظهار داشت: با پایان یافتن حکم یک ساله مسوولیت حاج عبدالعلی مرعی، مدیریت یادمان شهدای هویزه و پس از تصویب هیأت امنا، برادر حسن بوعذار با حکم سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان طی مراسمی با حضور سرهنگ پاسدار عادل عساکره، مسئول اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه ولی عصر (عج) به عنوان سرپرست یادمان شهدای هویزه معرفی شد.

کریمی افزود: بوعذار از عشایر غیور عرب منطقه و اهل شهرستان هویزه است که از فروردین 1376 و در زمان مدیریت سردار یونس شریفی به جمع پرسنل یادمان شهدای هویزه پیوسته است و در این 21 سال خدمت مستمر و مداوم، مسوولیت های مختلفی را در یادمان عهده دار بوده است.

دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه، سرپرست جدید را در مسوولیت های قبلی دارای حُسن شهرت دانست و با بیان اینکه وی نسبت به حرکت عظیم راهیان نور تسلط و آشنایی کامل دارد و سال ها به عنوان راوی ثابت و استقراری یادمان شهدای هویزه انجام وظیفه کرده است، ابراز امیدواری کرد بوعذار بتواند تا تعیین تکلیف قطعی مدیریت یادمان، وظایف محوله را همچون گذشته به انجام رساند.

سرپرست جدید یادمان شهدای هویزه معرفی شد/ خداحافظی حاج عبدالعلی مرعی

کریمی درباره نحوه انتصاب مسوولین یادمان ها نیز گفت: در انتخاب مسوولین یادمان های درجه یک نظیر یادمان شهدای هویزه، طبق دستورالعمل ابلاغی، پس از معرفی گزینه مورد نظر از سوی یگان بهره بردار از یادمان به قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور و اخذ استعلام های لازم، ابتدا حکم مسوولیت موقت سرپرستی یک ساله صادر می شود و پس از دوره سرپرستی در صورت توافق بر ادامه مدیریت، حکم مسوولیت دائم با مدت زمان حداکثر چهار سال صادر می شود.

سخنگوی هیأت امنای زیارتگاه شهدای هویزه در خاتمه از خدمات و تلاش های یک ساله حاج عبدالعلی مرعی قدردانی کرد.

حاج عبدالعلی مرعی از خرداد 96 و پس از پایان مدیریت 13 ساله حاج مجید چعب به عنوان مدیر یادمان شهدای هویزه منصوب شده بود. تلاش در جهت ارتباط مستمر با اهالی بومی منطقه و توجه و رسیدگی بیش از پیش به یادمان شهدای عشایر عرب کرخه نور که ذیل مجموعه یادمان هویزه اداره می شود از فرازهای دوران خدمت وی است.

یادمان شهدای هویزه به عنوان اولین یادمان دفاع مقدس، محل رزم، شهادت و آرمیدن شهید علم الهدی و یاران عاشورایی اش در حماسه هویزه (16 دی 59) می باشد و در 40 کیلومتری اهواز واقع است.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi