شناسه خبر : 59971
سه شنبه 19 تير 1397 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشانی از حمایت مسئولین از تولید داخلی!

ناشناس - از نامگذاری سال 97 توسط رهبر معظم انقلاب بیش از 4 ماه گذشته، اما هیچ نشانی از حمایتِ مسئولین از تولید داخلی وجود ندارد. ناگفته نماند مردم مسلمان و انقلابی هنگام مواجهه با کالای ایرانی و خارجی مطابق عادت، کالای خارجی را انتخاب می کنند، زیرا کالای داخلی با ظاهر و باطنی نازلتر از کالای خارجی اما با یک قیمت عرضه می شود. بنابراین خریدار چاره ای بجز انتخاب کالای خارجی ندارد.
می گویند پس از شهادت مولا امیر المومنین(ع) و تصرف کوفه توسط معاویه، عده ای از فرماندهان قصد آتش زدن نامه ها و مدارک حکومت امام علی (ع) را داشتند، اما به محض اینکه خبر به معاویه رسید سراسیمه و با سر و پای برهنه به سرعت خودش را به محل رساند و ضمن توبیخ فرماندهان، تمام نامه ها و مدارک را جمع کرد و با خود برد.

 وقتی که اطرافیان علت را از معاویه سوال کردند گفت: این نامه ها و مدارک حکومتی از تمام گوهرهای دنیا ارشمندتر هستند. معاویه با استفاده از همان نامه ها و مدارک توانست با افزودن سیاست بازی سال ها بر مردم حکومت کند.
امروز نامه ها و بسیاری از احادیث و روایات مولا امیرالمومنین (ع) به عنوان تذکر، از زبان رهبر معظم انقلاب به مسئولان توصیه می گردد، اما مسئولان با عقل خودشان حکومت می کنند که نتیجه آن همین رکود و مشکلات بی انتهای مردم است. متاسفانه مسئولانی وجود دارند که حتی از ابتدایی ترین امور حکومتی بی اطلاع هستند و همچنان بدون رجوع به قوانین و مصوبات مجلس با سلیقه شخصی و ناقص ریاست می کنند!
وقتی علت را سئوال می کنیم، می گویند: مردم اینها را انتخاب کردند، لذا چنانچه مردم از انتخابشان پشیمان شوند هیچگونه راهی برای برکنار کردن آنها ندارند، مگر اینکه به خیابان ها بیایند که آن هم مورد سوء استفاده دشمنان داخلی می گردد! پس مردم چطور می توانند نامزدی که وعده های دروغ داده و به سوگندش پایبند نبوده همانطور که در آرامش رای دادند همانطور در آرامش بر کنار کنند؟

لطفا بزرگان مملکت و علمای کشور، فکری برای این راه بدون بازگشت پیدا کنند، به نحوی که مورد سوء استفاده دشمن واقع نشود. در مکتب اسلام هیچ راه اشتباهی بدون توبه و بازگشت وجود ندارد و بطور حتم برای هر راه اشتباهی چاره ای برای بازگشت و توبه از اشتباه وجود دارد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi