شناسه خبر : 59985
سه شنبه 19 تير 1397 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کسر ساعت کاری برای جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر است

س -  اینجانب قبلا از امتیاز جانبازی و جبهه برای فرزندام استفاده کردام و معاف شده ولی رفته استخدام نیروی فرزند انتظامی شده آیا می توانم امتیاز رآ به فرزند بعدی که درحال حاضر دانشجو است بدهم.
ج- خیر طبق قانون جدید ابطال کارت، دیگر قابل اجرا نمی باشد، لذا نمی توانید با ابطال کارت فرزند مستخدم تان ، فرزند دیگر را معاف کنید.

***

س- ساعت کار در قانون برای جانبازان10درصد که آزاده هم هست چقدر پیش بینی شده است؟
ج-  کسر ساعت کاری برای جانبازان 25 درصد و بالاتر است .

***

س -  برادر گرامی قبلا هم پیام دادم ولی باتوجه به مشکلات عدیده ای که دارم خواهش دارم جواب مرا بدهید اجرکم عندالله، بنده کارمند و درکهگیلویه وبویراحمد هستم. جانباز ازکار افتاده دایمی و30درصد بنیاد. آیا باسابقه 35 سال خدمت و داشتن 3 فرزند معلول طی سالها مرخصی ایثارگری و استحقاقی را می توانم ذخیره کنم. تا دراین سن و سال از بچه های معلول خود نگهداری کنم.

متاسفانه اداره دست روی این موضوع گذاشته است و می خواهند آن زا حذف کنند، برای رضای خدا عاجزانه پیگیری نماید اجرتان با امام شهدا
ج-  پس از تصویب قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرایی شدن آن در میزان ذخیره مرخصی محدودیت ایجاد شده و اجرای آن قانون است ولی تسری دادن آن به مرخصی های قبل از اجرایی شدن این قانون فاقد وجاهت قانونی و در مراجع قانونی و قضایی قابل پیگیری است . مرخصی های ناشی از کاهش ساعت کاری یک موضوع مجزاست و رای اخیر دیوان در این زمینه بدون توجه به جزییات مندرج در این قانون و آیین نامه اجرایی آن صادر شده و ذینفعان باید پیگیر ابطال آن باشند.

***

س -  خسته نباشید قریب دوسال است هرچی پیام می دهم جواب نمی گیرم، چزا که می بینم که پیام مناسبت ها بعدازمن قابل استفاده  است دلیل جواب ندادن به من چیست؟ اینجانب جانباز رزمنده بسیجی هستم سالهای قبل 30 درصد جانبازی داشتم پارسال ازطریق ایثارگران سپاه کمسیون عالی رفتم تایید شدم خواستم ببینم ضمن اینکه دوتا بچه معلول هم دارم قانونا چه چیزی به من تعلق می گیرد.
ج-  بارها به سوالهای مشابه پاسخ داده ایم چرا که امکان پاسخ به سوالات کلی وجود ندارد . این سوال کلی و به دلیل عدم اطلاع از وضعیت شما دارای ابهام است و نمی توان پاسخ داد . خواهشمند است در سوال، وضع خود را تشریح کنید و تسهیلات مورد نظر خود را سوال کنید تا امکان پاسخگویی فراهم باشد . در سوال بطور مشخص و جزیی به تسهیلات مدنظر خود اشاره کنید .

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi