شناسه خبر : 59988
یکشنبه 17 تير 1397 , 10:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمله سنگین النصره به قنیطره با پشتیبانی اسرائیل + نقشه

قنیطره (27).jpg

همزمان با حملات زمینی عناصر تروریستی، تانک های ارتش رژیم صهیونیستی هم به منظور حمایت از تروریست ها وارد عمل شدند و مناطق تحت کنترل دولت را هدف قرار دادند.

همزمان با پیشروی نیروهای ارتش سوریه در جنوب شرق و شرق استان درعا، گروه های تروریستی در مناطق اشغالی استان قنیطره و نزدیکی جولان اشغالی حملات سنگینی را علیه نیروهای سوری انجام دادند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات عملیات گروه های تروریستی اشاره کرد و گفت: حملات عناصر تروریستی با حمایت مستقیم ارتش رژیم صهیونیستی از طری مرزهای جولان اشغالی علیه نیروهای سوری در استان قنیطره صورت گرفت.

این منبع میدانی با بیان این که حملات به سرکردگی گروه تروریستی جبهه النصره علیه نیروهای سوری در استان قنیطره  انجام شد، افزود: تروریست ها درصدد بودند مناطق مهمی از جمله «البعث، جبا و تل کروم» را تحت اشغال خود دربیاورند.

وی با توضیح این مطلب که تروریست ها در ابتدای عملیات دهها خمپاره به سمت مناطق مسکونی شلیک کردند، گفت: در جریان این حملات خسارت های سنگینی به اموال شهروندان وارد آمد.

این منبع میدانی افزود: همزمان با حملات زمینی عناصر تروریستی، تانک های ارتش رژیم صهیونیستی هم به منظور حمایت از تروریست ها وارد عمل شدند و مناطق تحت کنترل دولت را هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش، دفاع ملی و هنگ مردمی جولان با وجود حملات شدید خمپاره ای موفق شدند تحرکات تروریست ها را در نزدیکی ایستگاه های دفاعی و ورودی مناطق رصد و آنان را زمین گیر کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای سوری پس از ۴ ساعت درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند با هلاکت ۳۸ تن از تروریست ها و زخمی کردند دهها تن از آنان حملات را به طور کامل دفع کنند.

به گفته منابع میدانی، تروریست ها پس از عقب نشینی به سمت مناطق تحت اشغال، مجروحان خود را به منظور درمان به سمت جولان اشغالی انتقال دادند تا حمایت گسترده صهیونیست ها از آنان دوباره اثبات شود.

در حال حاضر، گروه های تروریستی حدود دوم سوم استان قنیطره شامل مناطق «غربی، جنوبی و مرکزی» را تحت اشغال خود دارند؛ مناطق اشغالی در طول خط تماس با جولان اشغالی قرار دارد که نزدیک به ۴۵ کیلومتر است و از منطقه «وادی طعیم» تا «جباثا الخشب» امتداد دارد.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه هم حدود یک سوم مساحت استان قنیطره را تحت کنترل دارند که از مناطق شرقی یعنی «تل کروم» تا شهرک شمالی «الحضر» به طول ۵ کیلومتر امتداد دارد.

به نقل از مشرق

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi