شناسه خبر : 60000
سه شنبه 19 تير 1397 , 11:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم سوگواری ایثارگران در رثای صادق آل محمد(ص) برگزار شد

مراسم سوگواری ایثارگران در رثای صادق آل محمد(ص) با حضور پدر بسیجی شهید، محمد حسین حدادیان در منطقه دماوند برگزار شد.

فاش نیوز - در سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادف علیه السلام، مراسم ویژه سوگواری با حضور تعدادی از جانبازان ویلچری، ایثارگران و رزمندگان در منطقه دماوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، این مراسم که با حضور جانبازان ویلچری، ایثارگران و رزمندگان، خصوصا"پدر بسیجی شهید محمد حسین حدادیان، معنویت خاصی یافته بود، با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و با قرائت زیارت عاشورا همراه شد و در ادامه حجت الاسلام «شیخ بشیر خیری» طی سخنانی به فضائل و برکات وجود امام جعفر صادق علیه السلام اشاره کرد و در رثای این امام همام مطالبی به سمع و نظر حاضران رساند.

در بخش دیگر این مراسم، «افشار رجب محمدی» و «گرجی» از مداحان اهل بیت علیهم السلام به نوحه سرایی و سوگواری پرداختند و با فرا رسیدن وقت شرعی ظهر، نماز جماعت برگزار گردید و در پایان حاضرین بر سر سفره کریمانه اهل بیت(ع) پذیرایی شدند.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم جلسه سالیانه هماهنگی برپایی موکب جانبازان و ایثارگران در ایام اربعین حسینی در منطقه مرزی مهران برگزار شد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام عزاداری هاتون قبول
فاش نیوز چرا مطلبمو درباره کمالات امام صا ق در باب علم اندوزی و علم آموزی نشر ندادید تا بحث بعدی ام رو در باب برخورد غرب با علم ارسال کنم تا مردم و فاش نیوزی ها بدانند این غرب پیشرفته قبلش چی بودن؟
شما باورت میشه خیلی ها همین حرفهای ساده منو که به قول بعضیا کلیشه و تکراری هستن نمی دونن ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi