شناسه خبر : 60023
چهارشنبه 20 تير 1397 , 12:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز قطع نخاع چهارمحال بختیاری به دیدار معبود شتافت

جانباز شهید محمدی قهفرخی در سال ۱۳۱۱ در شهر فرخ شهر به دنیا آمد و قبل از نائل شدن به درجه رفیع جانبازی چندین بار در جبهه حق علیه باطل حضور به هم رسانده و در فعالیت‌های بسیج و سپاه نقش مؤثری ایفا می‌کرد.

فاش نیوز - جانباز هفتاد درصد قطع نخاع "علی اکبر محمدی" آسمانی شد و به جمع کاروان شهیدان ملحق شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، جانباز نخاعی علی اکبر محمدی از ایثارگران و جانبازان چهارمحال بختیاری که بیش از سی سال از عمر با خیر وبرکتش با صبوری و بردباری و رنج های ناشی از مجروحیت را صرف پاسداشت ارزشهای دینی، انقلابی  کرده بود سرانجام به علت بیماری روز گذشته دارفانی را وداع گفت و همنشین با دیگر رزمندگان و همرزمان شهیدش، میهمان خوان حضرت سیدالشهداء علیه السلام گردید.

مراسم تشیع  و تدفین این یادگار هشت سال دفاع مقدس"حاج علی اکبر محمدی" از صبح امروز(چهارشنبه) ازمقابل بسیج « فرخ شهر » آغاز شده و قرار است پیکر مطهرش در جوار دیگر شهدای فرخ شهر آرام گیرد.

جانباز شهید محمدی قهفرخی در سال ۱۳۱۱ در شهر فرخ شهر به دنیا آمد و قبل از نائل شدن به درجه رفیع جانبازی چندین بار در جبهه حق علیه باطل حضور به هم رسانده و در فعالیت‌های بسیج و سپاه نقش مؤثری ایفا می‌کرد.
وی در بمب باران سال ۱۳۶۶ شهرکرد، براثر اصابت ترکش به گردن دچار ضایعه نخاعی شد و پس از تحمل ۳۱ سال درد و رنج جانبازی، روز دوشنبه ۱۸ تیرماه ۱۳۹۷ به یاران شهیدش ملحق شد.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام گلم روحت شاد کمک کن من این دو تا را باهم آشتی بدم .‌می بینی چه رنجی می کشم . دیگه از این وضع خسته شدم از هر دو تاشون می ترسم . آخه من دیگه طعنه زدن دارم . یعنی چی تو کار نکردی ما دندون رو جیگر گذاشتیم بهمون فشار آمد . خداییش خودتون بودید این حرفا رو به عنوان دلگرمی قبول می کردید اونم با اون صدایی که انگار از تو خرطوم فیل داره باهات حرف می زنه . چرا صداتون اینجوریه ؟ کمکم کن فرشته عرشی نشین . اینا برای پیچوندن آدم خیلی حرفه ای هستن . هی می خوام نرم تو نخشون نمی ذارن آروم باشم . با این پنجاه سال سن ببین منو وادار به چکارهایی کردند ؟ چی می خواستم چی شد ؟ کمک کن شهیدم
سلام ، ای شهید شهادتت مبارک . شما این روزهای برجامی و حکومت مسئولین بی دین را بر شیعیان دیدی و برای مولایمان بگو که شیعیان چگونه اسیر عده ای سیاست باز شدند . از یکطرف در لباس مقدس روحانیت ادعای دیانت و تشیع دارند و از یکطرف دست در دست اجنبی و دشمنان شیعیان گذاشتند.
این همه تعارض و تضاد در گفتار و کردار برای چند روز ریاست در دنیای فانی و کاخ نشینی یا بهتر بگوییم با شیاطین نشینی را با زجر و شکنجه و گرفتاریهای امت شیعه بدست آوردند. معلوم نیست اینها از کدام نسل هستند که مردان خدا را با سیاست بازی از میدان خدمت بیرون کردند تا خودشان با چپاول بیت المال چند روزی را به شیاطین سواری دهند.
پاسخگویی به دشمنان اسلام را در اولویت کار قرار دادند و بندهای قانون اساسی که با خون جوانان شهیدمان نوشته شده بکلی فراموش کردند تا بوسیله گروگانگیری امنیت مردم چند روزی بیشتر به ظلم و ستم ادامه دهند. انگار جلوه های شیاطین به ظهور درآمده و دنیا را در عذاب و سختی قرارداده لذا هرچه تلاش کنند همچون باطلاق بیشتر فرو میروند.
امیدواریم صاحب شیعیان بزودی ظهور کند و دجالان و شیاطین سیاست باز را نابود کند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi